Lijken de borre peuterboekjes op die van kuba? Mijn zoontje is gek op de kuba boekjes, maar is volgens borre nog te jong voor een abbo. Bij de kuba boekjes staat ook voor de leeftijd vanaf 2 jaar dus ik vraag me af of het een beetje vergelijkbaar is. Hij is nu 15 maanden
Ook vraag ik me af hoe dat werkt met een abbo. Gaat deze automatisch naar een volgende groep? En gaat dat dan op basis van leeftijd?
Je kunt ze los kopen, 8 euro per stuk op Bol. Kun je kijken of het wat is. Wij hebben nu voor het eerst een abbo op groep 1. De kinderen vinden ze fantastisch, ik niet zo.
Borre kan je regelmatig goedkoop vinden bij het Kruidvat. Mocht hij er te jong voor zijn groeit hij er vanzelf in.
Borre is volgens mij bedoeld voor kleuters. Staan ook letters en woordjes in die ze evt zelf kunnen lezen. Maar om voor te lezen kan het natuurlijk ook prima voor peuters als die de verhalen leuk vinden.
Hier vonden ze borre nooit heel boeiend. Tijdschrift pippo vonden ze vanaf die leeftijd wel fantastisch. Vanaf een jaar of 3 /3,5 Tijdschrift pompoen of de bobo.