Hoi, Via google heb ik een stel laarzen gevonden die ik graag wil hebben. Ik ken deze site alleen niet en vraag me af of het betrouwbaar is (geen overzicht van voorwaarden bij retourneren, alleen betalen met creditcard volgens mij). Het gaat om deze site: www.klusbedrijf-dereu.nl Ik hoop dat iemand me kan helpen, ik wil die laarzen
Ken hem niet maar ik zou zeggen: kijk even naar het webadres.. klusbedrijf... nee, zou ik dus niet vertrouwen.
Er staat nergens een adres of kvk nummer. Verder klik ik op verzenden en retourneren en algemene voorwaarden en staat er totaal niks. Ik zou hier zeker niet bestellen.
Dat waren inderdaad redenen waarom ik de vraag stelde... Ik hoopte nog dat er iemand zou zeggen: "Ja, dat gaat prima hoor". Jammer, maar helaas.. Dank voor de hulp dames!
1. De naam van de website 2. Slecht Nederlands 3. Geen Kvk nummer 4. Geen adres gegevens Ik zeg doen.
Pumps omschreven als 'pompen' Een schoenenzaak genaamd 'klusbedrijf Dereu' Lijkt me een no-brainer...
Natuurlijk is dat nep! Daar was ik al bijna zeker van zodra ik het webadres zag. Ik vind het best schokkend eigenlijk dat mensen hier nog twijfelen om te bestellen Blijkbaar is er nog meer voorlichting nodig.
Wat zijn "bout open" en " wiggen" voor soort schoenen ? Lijkt me duidelijk een gevalletje niet doen eerlijk gezegd......