Leuk om te zien dat je ook op Sander Christian kwam, deze had ik zelf ook van de week bedacht. Nog niet met mn vriend over gehad....
Mijn vriend is nu net twee weken weg op oefening voor het werk, maar heb hem direct gesms. Ben benieuwd of hij kan reageren....
Ik heb al eerder een post geplaatst, maar Sander en Michiel zijn twee namen die voor ons een betekenis hebben. Maar Michiel Sander vinden we niet klinken en Sander Michiel....is ook SM. Mijn oplossing was op er 3 namen van te maken, maar vond ie net iets teveel van het goede. Heb het gisteravond laat nog even gehad over Sander Christian, hij vond het te veel op het engelse woord voor christelijk lijken. Kan ik ook wel weer inkomen. Weer verder zoeken dus.
Het is maar een idee maar wil je niet officieel Alexander van Sander maken, Alexander Michiel en Sander als zijn roepnaam...
Sander Jonathan Sander Daniël Sander Mitch Ik vind het met 3 lettergrepen wel lekker klinken achter Sander!
Mijn naam is Joyce en die van mijn vriend officieel Wicher. (met als tweede naam Jeroen) Hij gebruikt beide namen af en toe. Omdat we toch weer twijfelen aan Michiel vraag ik me af wat het beste klinkt: Wicher, Joyce en Sander / Jeroen, Joyce en Sander Wicher, Joyce en Michiel / Jeroen, Joyce en Michiel Op de shortlist voor tweede namen bij Sander heb ik nu: Sander Thijmen Sander Florian Sander Jonathan Voor Michiel heb ik nog geen leuke tweede namen bedacht.. Wat vinden jullie?
Ik ben ook een S.M. en heb er nog nooit commentaar op gehad. Maar als je niet op een bepaalde M-naam verliefd bent kun je het net zo goed vermijden natuurlijk. Ben het ermee eens dat een naam met drie lettergrepen het lekkerst klinkt na Sander! Sander Tobias Sander Jonathan Sander Christian is ook prima, ben zelf geen enorme fan van Christian maar het klinkt heel goed samen.