Hallo allemaal Ik zoek voor een jongen een leuke tweede naam uit de namen van de beide opa's. Echt het zijn geen makkelijke namen aangezien 1 opa van tukse afkomst is. Wie wil mij helpen om uit de volgende namen een leuke jongens naam te verzinnen maken? Adrianus en Muzaffer Alvast super bedankt! Groetjes
-Murian? -Araf? -Adraf? -Drimuz? Maar persoonlijk vind ik het allemaal niet zo heel mooi en zou ik dus overwegen om óf twee extra namen te geven óf te kiezen voor één van de opa's (de ander komt dan bij een evt 2e/3e aan de beurt?). Succes ermee!
Ik vind het wel grappig! Murian vind ik een mooie tweede naam (niet als roepnaam) maar is natuurlijk wel afhankelijk van de eerste naam.
Hallooo allemaal Ik ben echt super blij met jullie reacties Vind er echt leuke tussen zitten. Vooral Ferdian en Murian vind ik wel erg orgineel voor een tweede naam. Ik ben er super blij mee Ik heb nog eventjes te gaan met mijn zwangerschap en laat het onderwerp dus ook eventjes staan. Ik wil jullie dus alvast eventjes bedanken voor alle reacties groetjesss