mijn man en ik twijfelen tussen deze namen Wat vinden jullie het mooiste passen bij Keano Janssens? Neo Janssens (jongen) Nio Janssens (jongen) Hayden Janssens (meisje) Kayleigh Janssens (meisje) ik ben nog niet zwanger maar wij zijn echt heel erg bezig met ons 2de kindje. Deze namen zijn onze toppers. Willen jullie ons hierbij helpen? Bedankt
[Haloo ik vind de 2 jongensnamen niet zo mooi, maar dat is mijn mening. Ik zou hayden kiezen voor een jongen en kayleigh vind ik echt een vet stoere naam. (ook al bedoel je hayden denk ik als meisjesnaam, maar persoonlijk vind ik dit toch meer een jongensnaam) Hoop dat je hier wat mee kan en succes met klussen dan maar hahahaha groetjes jessey
huh... nu al de eindbeslissing? ik dacht toen ik het onderwerp las: die zal wel 37 weken zijn ofzo... Maar ik kan je niet helpen... vind het allevier niet zo mooi, niet mijn smaak zeg maar. succes ermee!
Tja, Hayden, da's mijn man zijn naam voor een meisje. In de serie Heroes is "Claire" haar echte naam Hayden. En in de amerikaanse naamlijst staat hij ook bij meisjesnaam. Dus denk echt wel dat het een meisjesnaam is. En Nio, Neo dat vonden we allebei onmiddellijk heel mooi. Alleen zeg ik Nio en hij Neo! Onze 2de keuze voor een jongen was Jayden maar Neo/Nio is de absolute nummer 1!
Haha, ja nu al de eindbeslissing. Wij komen snel overeen als we DE namen gevonden hebben. Was bij Keano ook al zo. Daar was ik ook nog lang niet zwanger voor we de namen hadden. Toen was het Keano of Lana. Tja, wij zijn het koppel dat alles graag op tijd af heeft, zeg maar! HAHAHAHAHAHAHAHA
oke mijn eerlijke mening: jongensnamen lijken te veel op keano dus vind dat niet samen klinken en de meisjesnamen zijn veels te engels voor zo'n hollandse achternaam... oh ja en de poll is niet handig want je kan maar één antwoord in vullen dus niet een jongensnaam en meisjesnaam... succes in elk geval!
Hier ben ik het helemaal mee eens... Ik vind als je de 2 namen achter elkaar zegt, bijv. als je ze wilt roepen het niet mooi klinken, je spreekt het niet lekker uit, zeg maar... Daarbij zijn alle namen niet mijn smaak, dus aan mijn mening heb je sowieso niks... Gr. Niki
ik vind eerlijk gezegd dat Nio (mijn keuze) totaal niet op Keano lijkt! Neo wel, dat is mijn man zijn keuze! Voor een meisje mogen er altijd nog suggesties gedaan worden ook, he! Ik wou eigenlijk Jade, mijn man zijn baas heeft een dochtertje die zo noemt dus die wou hij niet of Nore maar mijn man hoort dat niet graag.Onze meisjesnaam bij Keano was Lana of Ilana.Is dat dan mooier? En dan waren er deze namen. Dus laat julle inspiratie de vrije loop Tja, ik dacht dat je bij de poll ook 2 antwoorden kon kiezen, Niet dus! DOM DOM DOM
ok, dus wat is het beste? Nio Janssens Neo Janssens Hayden Janssens Kayleigh Janssens Ilana Janssens Lana Janssens
Bij Neo moet ik een beetje aan die film the matrix denken, vooral omdat je andere kindje Keano heet. Voor een meisje vind ik Lana leuk! OT: grappig, Thijmen heeft dezelfde achternaam
Lana is leuk, want vind je van Yara ook leuk bij keano...en de jongens namen vind ik niet zo heel leuk.... Suc6
Ik vind Hayden leuker voor een meisje, vind het een hele stoere naam. En voor een jongen zou ik voor Nio gaan, maar vind het wel een beetje op Keano lijken. xx C.