Mijn dochtertje is net 6 geworden en ze speelt graag op de tablet (Samsung). Nu heb ik er alleen nog spelletjes op staan waar ze eigenlijk al te groot voor is maar ik vind het lastig om in de Play store geschikte spelletjes voor haar leeftijd te vinden. Het liefst gratis of tegen een laag prijsje natuurlijk ook nog! Hebben jullie tips? Groetjes, Selly.
Mijn dochter is helemaal verzot op equestria Girls van my little pony! (Hasbro) Deze is wel Engels, maar goed bespeelbaar. Verder staat er op: Kindertube, telekids, Disney junior en zappelin Een kindervariant van bejuweld (jolly winx of zoiets), een paardenspel van bibi en Tina, kleur & teken apps. Daarnaast is galgje een succes, alleen is 6 jaar misschien nog net wat te jong daarvoor. De rest zijn leerzame apps, rekenen, spelling, Engelse woordjes etc Allemaal gratis
Mijn zoon downloadde altijd van alles zelf. Wat vindt je dochter leuk om doen? Tiny thiefs of zo, vond mijn zoon altijd geweldig. Is strategie/puzzelen. Verder hier nu een ipad, mijn zoon kan nu niet meer zelf downloaden, hebben er een wachtwoord op zitten, zo houden we ook een beetje zicht op wat hij speelt. Bubble shooter maar dan de film inside out. Gynzy Kids, is gewoon een website met veel schoolse spelletjes, tablet proof. Hier ook veel van lego favoriet, nu ook draken. Pororo, ook leuk (kleine pinguin). Weet niet of die ook draait onder android, maar is gewoon grappig.
Hier op android voor 4 en 6 jarige meiden: Bobo Messy Princess Doctor Kids Doctor Pets LEGO spellen Sago Mini Shopkins Toca's Kitchen allemaal gratis
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga de suggesties eens bekijken. Hier downloadt ze gelukkig nog niks zelf dus ik bepaal nog wat ze te zien krijgt. My little pony vindt ze leuk maar ze houdt ook van puzzels en spelletjes waarbij je dingen moet raken of schieten enzo. Verder is het Frozen wat de klok slaat en filmpjes kijken maar dat doet ze via Kindertube inderdaad. Meer tips blijven welkom!
Van duplo heb je ook een leuk spel met dieren. Dan raakt er een giraffe gewond (kleine schaafplekje hoor 😊 en dan niet je een pleister uitkiezen en opplakken... Allemaal dat soort kleine opdrachten. Die is hier favoriet