Heb een ontsteking boven en achter mijn knieschijf Dit is zoooooooooooooo niet handig met een baby van bijna 4 maanden want lopen en trappen lopen etc etc doet zo een pijn en dan moet mijn vriend vandaag ook nog over werken dit werkt echt niet (sorry voor mijn geklaag moest het even kwijt kan gewoon zo weinig)
heb je er iets voor gehad? Diclofenac of ibuprofen of zo ?? Anders 2 paracetamol innemen tegen de ergeste pijn, en toch proberen zo veel mogelijk te rusten, al is dat natuurlijk lastig met een kleintje. Veel sterkte
heb diclofrinac gekregen. maar dat werkt niet 1 .2 3 dus moet geduld hebben uk slaapt nu dus ik hang even op bed
Bah, wat vervelend meid! Heb je niemand in de buurt die je kan helpen? Veel sterkte, ik hoop dat je je snel wat beter voelt! *knuffel*
af en toe een ijspakking erop ( niet langer dan 10min achter elkaar) wil ook nog wel eens wat verlichting geven.
Met een baby van bijna 4 mnd kun je toch lekker op bed blijven liggen? Zorg dat je verschoonspullen ed bij de hand heb. Thermoskan warm watervoor evt. flesje te maken en lekker knuffelen samen op bed! Sterkte!
ow getsie, dat klinkt erg pijnlijk. zou ook gewoon zoveel mogelijk boven blijven denk ik als ik alleen was. tv boven drinken boven, laptop erbij en spullen voor de kleine. en lekker samen in het grote bed. beterschap ermee hoor, lijkt me echt geen pretje.