duinrell

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by einad, Sep 25, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Is duinrell leuk met twee kindjes van 3/4?
    We hebben twee vouchers dus hoeven nog maar twee kaartjes bij te kopen.

Is het heel druk in de weekenden?
    Ik weet dat het aankomend weekend tina-dag is, dus dan gaan we ook niet maar misschien over 2-3 weken?

2. pisum

pisum Fanatiek lid

Dec 31, 2007
    4,492
    7
    38
    Groene Hart
    wij zijn er een maand geleden toevallig geweest, hadden kortingskaartjes. nu, zelfs dat vond ik zonde van het geld...

er waren weinig leuke attracties waar ze in konden. nu hadden wij geen tikibad er bij, misschien is dat wel leuk. maar dan nog, wij gaan er geen 2e keer heen.

3. oei..
    dan moeten wij er nog maar eens goed over nadenken.

4. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Tikibad is nog erger, zeker voor kleine kinderen. Zou er ook niet naartoe gaan.

5. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

Apr 12, 2011
    2,165
    178
    63
    Hier vindt mijn zoontje het wel erg leuk.

6. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,498
    4,338
    113
    Female
    Wij wonen er redelijk dichtbij 30-40 minuten rijden en wij gaan een keer of 4 per seizoen, dit jaar zelfs een weekend geweest. Mijn dochter is nu 3 en vindt het super, kijk het is geen Efteling, maar een hele leuke plek met draaimolens (treintje, kikkerachtbaan, kaboutertrein, reuzenrad) leuke speeltuin, kinderen spelen ouders drinken koffie :).
    2 leuke shows, nou ja 1 leuke en een hele oude :D maar kinderen vinden ook die leuk.
    Monorailfietsdingen, botsauto's (vindt ze geweldig!) binnenspeeltuin en echt nog meer! Je kan er echt wel een dag vermaken, wij gaan meestal een uur of 4/5. Wij betalen ook nooit meer dan €10 per kaartje ongeveer.
    Tikibad doen we niet met de kleine meid, is meer een glijbanen festijn, dan zwembad, dus leuk vanaf een jaar of 8.
    In het weekend is het trouwens helemaal niet erg druk hoor nu, in het voorjaar vaak weer wel.
    Veel plezier!

7. Bedankt Youtan, dat is weer een hele andere kijk erop!

8. Ik ben echt gek op pretparken, maar naar Duinrell gaan we, ondanks dat we erg dichbij wonen, eigenlijk nooit.. Dat zegt wel wat :p Is Drievliet misschien een optie? Daar zijn ook regelmatig kortingsacties voor (waarmee je vaak even duur of zelfs goedkoper uit bent dan wanneer je het 2e kaartje gratis krijgt :p ) en het park is echt véél leuker!

9. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,498
    4,338
    113
    Female
    Oh get, en ik vind drievliet dan weer niks/vreselijk :) misschien als ze een jaar of 6 is, maar voor nu (3 jaar) vind ik het te weinig. En het is zo vreselijk boven op elkaar daar... We zijn wel vorig jaar en dit jaar 1x geweest (ook voor een tientje) en dit jaar was er al wat meer. Ze vindt daar die tractoren het einde!

10. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,812
    19,091
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Wij zijn vorig jaar gratis naar Duinrell geweest. Nou, dat ging nog net. Maar ik zou er echt niet voor willen betalen. Hoop vergane glorie. Sneu park.

11. pardoes

pardoes VIP lid

Apr 15, 2009
    7,663
    1,426
    113
    Wij zijn van het zomer naar duinrell geweest de jongens 5 en 6 vonden het geweldig en hebben zich heerlijk vermaakt en papa en mama dus ook ;), maar ik zei wel tegen mijn man ik was blij dat ik erg erg erg goedkope kaartjes had want de normale entree prijs vind ik het zo niet waard, voor de normale prijs zit je ook bijna in de efteling en dat is dus niet te vergelijken qua park ;).
    maar voor de juiste prijs gaan wij vast nog eens daarna lekker nog even naar het strand en op de terugweg vliegtuigen kijken.

12. Eigenlijk heb je wel gelijk, ik had niet heel erg stil gestaan bij de leeftijd. Drievliet is eigenlijk pas leuk als je kind groter dan een meter is én veel durft :)

Ik denk dat wij alleen in de Kwal al 8 keer geweest zijn. Het was z'n eerste keer over de kop en hij vond het doodeng, tot hij één keer geweest was. Toen wilde hij er niet meer uit :p

13. We gaan er nog is goed over nadenken maar denk als we niks verwachten, het best mee kan vallen!

Bedankt voor de reacties!

Share This Page