kinderkamer

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by vosje2000, Feb 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Jeetje zeg.. Ik word er een beetje moedeloos van.
    Ik zoek een leuk 1 persoonsbed (liefst hout(look)) wat niet te hoog is, zonder lades en een mooie ruime bijpassende kledingkast.

Hier is nummertje 2 onderweg. De babykamer schuift dus door en onze grote kleine man van 2 krijgt dan een nieuw kamertje.
    Maar ik vind niks leuks!
    Echt te erg!

Waar hebben jullie het kamertje gekocht/besteld?

2. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

Oct 8, 2006
    551
    0
    0
    Hi,
    Wij vonden het ook zo moeilijk! Wij zijn uiteindelijk geslaagd bij :

www.kinderbedden.info

Heb je van alles en goede kwaliteit ook.

Succes!

Groetjes Cindy

3. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Tnx! ik ga meteen even kijken

4. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Wij hebben het boomhuttenbed en de kledingkast van Lifetime voor onze zoon.

Life Time - børnemøbler, møbler til børn, senge til børn, høje senge, børnesenge.

Voordeel van deze meubelen is dat ze meegroeien, alle toeters en bellen kunnen eraf en dan hou je een basis over, die meegaat tot je kinderen het huis uit gaan.
    Je kunt het ook telkens aanvullen met bijpassende meubelen.
    Nadeel is dat het erg duur is, maar het is echt supergoede kwaliteit en daar heb ik wel wat voor over.

Voor onze tweede zoon lijkt me het piratenthema wel leuk, maar dat duurt gelukkig nog een paar jaar.

5. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Ook erg leuk! Maar inderdaad wel prijzig

6. ingie

ingie Bekend lid

Dec 8, 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Wij hebben een bed gekocht van het merk Flexa. Is met ronde en vierkante poten te verkrijgen. En heeft een white wash look. Maar volgens mij is het ook in een gewonen houtkleur te krijgen. Google maar even op Flexa bedden. Bevalt ons heel goed.

7. ingie

ingie Bekend lid

Dec 8, 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
  8. Petra1980

Petra1980 VIP lid

Jan 12, 2008
    5,146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    Ik ben ook nog op zoek naar een kinderkamertje. Ik wil mijn kleine dame ook overhebben naar een "groot" bed, met daarbij een leuke bijpassende kast, etc.

Waar hebben jullie de peuterkamer/kleuterkamer gekocht?

Ben benieuwd.

Groetjes Petra

9. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    wij doen niet meer aan complete sets, vind ik eigenlijk zo'n onzin! We zijn voor een bed geslaagd bij de kwantum (waar we eigenlijk nooit komen) en de kast van de babykamerset blijft staan. Anders zouden we een kast van ikea kopen, lekker ruim ook. De kast van de babykamerset is ook erg groot.

Bed van de kwantum is overigens verassend goede kwaliteit voor dat geld!

10. Petra1980

Petra1980 VIP lid

Jan 12, 2008
    5,146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    Hai Guppie,

Dat is idd ook een idee. Ik wil wel een nieuwe kast, want ik ben een beetje uitgekeken op de kast van de babykamer en ik de babykamer weer verkopen om van de opbrengst weer een leuke nieuwe kamer te kunnen kopen.

Ik hoef ook niet perse een complete kamer, maar over het algemeen vind ik het wel het meest leuk (in ieder geval waar ik tot nu toe gekeken heb). Het is gewoon nog wat speelser en met leuke accenten.

Ach ik moet mij gewoon nog even verder oriënteren.

Thanx voor je antwoord.

Veel liefs Petra

11. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Wij willen op de duur een hoogslaper voor onze zoon kopen, maar daar istie nog even te klein voor. Dus kochten we gewoon op marktplaats een tweedehands peuterbedje, ter overbrugging. Voor 125 euro hadden we een prima bedje met matras plus een bijpassende kast.
    Wij hebben er dus heel weinig geld aan uitgegeven, maar het ziet er prima uit!

12. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik vind evenals de babykamers dat er voor kinderkamers belachelijk veel geld gevraagd wordt. ik snap werkelijk niet dat mensen duizenden euro's aan kinderkamers en uitzetten besteden. en ook niet dat er zoveel geld naar kinderkamers gaat. kinderen krijgen op een bepaald moment ook eigen wensen. en dat komt sneller dan je denkt. we hebben gewoon een grenen bed en verder losse dingen. van leen bakker en mijn dochter ligt er al 13 jaar op en mijn zoon 11. peuterbedjes was nog niet in die tijd. er werd gewoon een extra matras voor het bed gelegd. de rest van de meubels en aankleding van de kamer past zich aan aan de kinderen hun leeftijd en wensen.

13. soovi

soovi Fanatiek lid

Nov 1, 2007
    2,465
    582
    113
    Ik heb een peuterbedje bij ikea gekocht voor mijn zoontje. Matras en bedje samen voor 160 euro ongeveer. Ik heb voor een peuterbedje gekozen omdat hij een heel klein en vooral smal kamertje heeft en met een eenpersoonsbed is zijn kamer zo goed als vol.

14. Senais

Senais Fanatiek lid

Jul 27, 2008
    3,089
    0
    0
    Wij wilden voor onze oudste ook het bed van LifeTime. Die half-hoogslaper. Boomhutversie maar dan voor meisjes SilverSparkle thema). Alleen kost ie daar 1200 euro. En dat vinden wij een beetje veel...maaaaaaaaaaaaar gelukkig heb ik een superhandige papa en die gaat hem zelf maken. En dan ziet ie er precies hetzelfde uit maar voor veeeeeel minder geld. Want ik vind die serie van hun wel heel erg leuk.

15. Petra1980

Petra1980 VIP lid

Jan 12, 2008
    5,146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    Hier helaas geen handige papa, maar ik heb nu besloten toch nog even te wachten. Vooral idd, omdat het toch een stuk prijziger is dan ik had gedacht.

Ze ligt nu nog prima in het ledikantje en zo hoef ik er ook niet iedere keer te waarschuwen dat ze in haar bedje moet blijven liggen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Veel liefs Petra

Share This Page