Leuk hotel / appartement Zakynthos

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Ammie1984, 23 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ammie1984

Ammie1984 Bekend lid

12 nov 2012
    778
    68
    28
    Aankomende vakantie blijven we in Nederland, maar volgend jaar in de zomervakantie zou ik graag naar Zakynthos willen. Dat staat al zo lang op mijn lijstje.. Onze kinderen zijn dan 8 en 10.
    Voorheen gingen we in het buitenland altijd naar all inclusive hotels. Nu zijn we op zoek naar een leuk appartement obv logies ( + ontbijt). Het zou wel leuk zijn als het appartement / kamer op een locatie is waar wel faciliteiten voor kinderen zijn; zwembad, animatie.. Maar het hoeft geen mega complex te zijn :)

Iemand leuke tips voor het verblijf op Zakynthos?

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    In ieder geval niet naar laganas gaan, dat is niks voor gezinnen.

Wij zaten in agios sortis maar dat is niet wat jij zoekt. Voor leuke uitjes, wij zijn een paar keer op pad geweest met nefis travel, niet te grote organisatie

3. Driessen21

Driessen21 Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.021
    284
    83
    Vrouw
    Ik zou eens naar een reisbureau gaan en een oriënterend gesprek hebben. Die kunnen je aan de hand van je wensen vast wel een paar goede suggesties doen. Al is zomer 2022 waarschijnlijk pas in de herfst ofzo te boeken, je kunt natuurlijk al wel vast voorwerk doen.

4. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.199
    531
    113
    Appartement Erietta, weliswaar geen animatie maar echt fantastisch. Onze kinderen hebben dat ook niet gemist en willen er graag weer naar terug terwijl we er al 2 keer zijn geweest..

Deel Deze Pagina