Aankomende vakantie blijven we in Nederland, maar volgend jaar in de zomervakantie zou ik graag naar Zakynthos willen. Dat staat al zo lang op mijn lijstje.. Onze kinderen zijn dan 8 en 10. Voorheen gingen we in het buitenland altijd naar all inclusive hotels. Nu zijn we op zoek naar een leuk appartement obv logies ( + ontbijt). Het zou wel leuk zijn als het appartement / kamer op een locatie is waar wel faciliteiten voor kinderen zijn; zwembad, animatie.. Maar het hoeft geen mega complex te zijn Iemand leuke tips voor het verblijf op Zakynthos?
In ieder geval niet naar laganas gaan, dat is niks voor gezinnen. Wij zaten in agios sortis maar dat is niet wat jij zoekt. Voor leuke uitjes, wij zijn een paar keer op pad geweest met nefis travel, niet te grote organisatie
Ik zou eens naar een reisbureau gaan en een oriënterend gesprek hebben. Die kunnen je aan de hand van je wensen vast wel een paar goede suggesties doen. Al is zomer 2022 waarschijnlijk pas in de herfst ofzo te boeken, je kunt natuurlijk al wel vast voorwerk doen.
Appartement Erietta, weliswaar geen animatie maar echt fantastisch. Onze kinderen hebben dat ook niet gemist en willen er graag weer naar terug terwijl we er al 2 keer zijn geweest..