Nou dames, kom maar op, kan wel een lachertje gebruiken. Hier geen rare dates. Alleen een vriend waar ik na een poosje achterkwam dat hij uit zijn neus at. Nooit meer mee gezoend en vrij snel daarna was het ook over. Bah, wat vond ik dat ranzig.
Een date met een man met koeienschoenen (serieus, koeienmotief, en trots dat hij was!) Hij ging ervan uit dat ik erg passievol was en vroeg me daarom voortdurend of ik op de tafel (in de bar) wilde dansen!! Wat 'n GEK! Ik was razend op de jongen die me aan hem had gekoppeld, de koeienman had mij gezien op een feest en vond me leuk.... Dames, trap daar nooit in, het was vreselijk! ps ja, ik ben passievol, maar niet voor freaks!
Een jongen die zoende met consumptie... Als ik slik-zoen-slik consumptie.. Word er nog misselijk van...
O gatver! Hier ooit iemand die echt een hele lieve vent was. Tótdat ik in de keuken stond en hem na drie weken aan de telefoon hoorde praten over mij. heb hem uiteindelijk de deur gewezen met de opmerking 'als je na drie weken al een waslijst aan klachten hebt is er misschien meer iets mis met jou en je verwachtingen dan met mij.' Vond hij raar. Laten we het er maar op houden dat hij nog nét geen afspraak met plastisch chirurg, huishoudster en kokkin had gemaakt. Werkelijk niets was goed! Het was rommelig in huis (woon je er zelf? Niet klagen dan!) ik kon niet lekker koken,tot aan de cupmaat die werd besproken met een vriend... DOEI!
een theedoeken overhemd, rook naar wc-verfrisser en noemde me poepie/moppie/schatje etc....Wilde toen ook nog samen met mij dvd kijken van optreden van the corrs.... kreeg ik daarna een smsje dat ie t jammer vond dat we niet hadden gezoend: whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
brr een x een dubbel date met mn beste vriendinnetje. Jongens kende we via internet, afgesproken in de stad. Nou ze kwamen aan, beide in hun lange matrix jas (zwarte lange leren jas tot op de enkels, brrrrr) We wisten niet hoe snel we ze moesten lozen. Zijn ergens snel een winkel ingedoken en ze kwijtgeraakt
De ergste was met een oudere man (ik was 23 en hij 34), m'n ouders wisten ervan. Het was gewoon wat drinken. De hele avond sprak ie over zijn vorige vriendin en hoe erg hij haar mistte en dat zijn broer en diens vrouw zo blij waren dat ie een avondje uit met mij had, want dan kwam hij ook eens het huis uit haha! De klap op de vuurpijl was dat hij zei dat ik hem zenuwachtig maakte elke 10sec zoiets...nou...charmant... Vond het nog vreemd dat ik geen 2de date hoefde haha! Haha koekenpan, lees net jou stukje!
Heb behoorlijk veel gedate ook via internet, maar één van de eerste was wel een verschrikking. Hij woont twee uur reizen met de trein van mij vandaan. We spreken 's middags af. Mijn intentie was om elkaar zo even te leren kennen. Misschien nog even eten als het klikt en dan hij weer met de trein naar huis. Toen ik hem van station afhaalde, kwam hij uit de trein, zwaar bepakt met een weekendtas. Dat was eigenlijk gelijk al een afknapper, dat hij die verwachting had (voor mij ook gelijk de les om dit beter van te voren af te stemmen). Hij had nog steeds de leuke kop, als op de foto's. Maar ik begreep nu ook waarom hij geen foto's had geplaats van zijn hele figuur. Hij was namelijk ielig dun. Ook een afknapper dus. Toen ik hem voorzichtig uit begon te leggen dat bij deze ontmoeting geen overnachting inbegrepen zat was hij zwaar beledigd. Ik had het eigenlijk al binnen een half uur bekeken met deze jongen. Maar toen, vond ik nog dat ik het niet kon maken hem rechtstreeks naar huis te sturen. Zo ben ik nog een hele middag met hem door de stad heen gelopen, ook nog gegeten... Ik heb hem bij station afgezet met zijn weekendtas, rond een uur of 21.30 ... twee uur later belde hij ... hij was nog even naar een kroeg gegaan of toch even wat van het uitgaansleven op te snuiven, en nu had hij de laatste trein gemist en had hij alsnog een slaapplek nodig ....... Dom dom, ik kan dat nu niet meer begrijpen, maar ik voelde me toch een soort verantwoordelijk voor hem, heb hem toch een slaapplek aangeboden. (niet in mijn kamer trouwens). Alhoewel hij wel het één en ander probeerde. De volgende ochtend opnieuw afscheid genomen. Geen zoen, maar tot ziens. Die 'tot ziens' heeft hij opgevat als ... we gaan elkaar weer zien. Twee weken later wilde hij weer afspreken. Ik zei dat ik daar geen zin in had en dat het me bovendien niet uitkwam. Nou ja, het heeft nog wel een tijdje geduurd dat hij helemaal geen contact meer opnam.
Hahahahaha die schoenen. Ik zou spontaan in m'n broek piesen en me doodschamen als ik daar langs moest lopen.
Oh, ik heb er 2! Eerste was toen ik 17 was. Was een via-via-kennis van een klasgenoot. Aardige jongen, erg gezellig mee gepraat enz. Uiteindelijk toch maar eens echt mee uit gegaan (= mee naar zijn schoolfeest) en alles was leuk en gezellig, totdat hij me ging zoenen. Sjee, echt nooit geweten dat er mensen waren met zo'n lange tong. Jakkes, wat erg! Het was zelfs zo erg dat de barman me op een gegeven moment op mijn schouder tikte om te vragen of ik nog lucht kreeg Ik schaamde me dood. 2e was een jaar of 6 geleden, vlak voordat ik mijn man ontmoette. Ik had via internet een jongen leren kennen. Onwijs leuke gesprekken en het leek echt te klikken. Afgesproken in Rotterdam, maar IRL bleek het toch niet echt te werken. Gesprek viel steeds stil en ik vond hem gewoon een beetje raar. Echt zo'n bijdehand kereltje dat alles beter denkt te weten en heel erg een mening over alles heeft. Op een gegeven moment zaten we ergens en vroeg hij waarom ik zo stil was. Uber-eerlijk als ik ben, vertelde ik dus dat ik het idee had dat het toch niet zo klikte en dat ik naar huis ging (wel iets liever verpakt, maar wel gewoon duidelijk). Kreeg ik een hele tirade over me heen waarin hij me zelfs vroeg/voor de voeten wierp dat ik waarschijnlijk een erg moeizame relatie met mijn vader had en dat ik als ik zo bleef nooit een functionele relatie zou vinden. Ehm... ok? Uiteindelijk samen naar CS gelopen, hij in de trein en ik in de metro gestapt en nog geen 5 minuten later kreeg ik een sms waarom ik hem niet gezoend had bij het afscheid. WAT DENK JE ZELF?! EDIT Ik heb hem eens gegoogled, maar zijn uiterlijk past tegenwoordig ook helemaal bij zijn karakter. Ewwww!
laat staan voor dansen! Ik zal iemand niet zo snel afwijzen om zijn kleding, maar deze man was zoooo raar, ik wilde alleen maar weg!
O die volharding! Ik heb ooit via vodafone een formulier in moeten vullen omdat een date me maar bleeeef bellen! Een half jaar later (!!!) probeerde hij het nog steeds. niet dagelijks, hoor. Maar toch zeker wel minimaal twee keer per maand.. Uiteindelijk heeft vodafone uit coulance eens bekeken of het klopte dat hij steeds belde zoals ik aangaf op het formulier, die hebben toen zijn nummer geblokkeerd. En idd.. er maar vanuit gaan dat hij kan blijven slapen.. ook een beetje vreemd.
ik heb een keer een date gehad, jongen was een paar jaar ouder dan mij.. en opzich was t wel leuk dat er nog een date kwam.. maar hij uhm hoe moet ik dat zeggen.... had zeg maar alles voor me over.. maar dan ook echt alles... alles wat ik zei deed hij.. maakt niet uit wat.... binnen een week kocht hij een dure ring voor me.. heb hem toen duidelijk gemaakt dat hij heel aardig is maar dat t beter is dat we elkaar niet meer zien.. hij dacht dus ook daadwerkelijk dat we vanaf de dag dat we elkaar ontmoete we ook een relatie hadden......heel erg vaag....
Heb eens een internetdate gehad waar ik online goed mee kon praten. Tot ik hem in het echt ontmoette: bleek een belangrijke politicus te zijn die nog getrouwd was ook en 20 jaar ouder dan ik. Hij zou mij wel inwijden in het echte leven. Byebye
Er stond iemand luid toeterend voor mijn deur in de auto..... mijn date die ik inmiddels al niet meer verwachtte omdat hij al een uur te laat was!! Dat waren al 2 afknappers en de laatste afknapper was dat hij alleen maar over zijn eigen spullen aan het praten was. Eigen huis, eigen auto, veel geld op de bank..... slaaaapverwekkend!!
Hahaha ik lees ff mee hoor, heb nooit rare dates gehad maar heb wel zin om te lachen vandaag. Tjee wat staan er grappige dingen in. Die schoenen......geweldig gewoon te grappig, ik zou echt in mijn broek plassen van het lachen. Enuh op je schouder getikt worden door een Barman of je nog wel lucht krijgt.....
Ik weet nog dat ik na werktijd met huidige vriend wat ging drinken, omdat we een klote dienst hadden gehad (collega's) Eerste 'date'. Eerste keer dat ik alcohol dronk na m'n operatie. Nou, jongens. Na 1 baco stond ik te tollen op mijn benen. Kon geen zinnig woord meer uitbrengen en alleen maar lachen. Schijnbaar vond hij het niet afgrijselijk, want er volgden nog vele dates en nu bijna een jaar samen.