Wij hebben nog niet zo veel gepland, waar wij gaan ook wel regelmatig weg, dus er zal nog wel wat bijkomen. Mijn kinderen (en ik ) zijn ook echt geen thuiszitters. Tot nu toe op de planning: - winterefteling (1 of meerdere keren, we hebben een abo) - naar het bos - zwemmen (in Oss) - schaatsen (Sportiom) Ontdekhoek is ook leuk ja, daar ben ik vroeger regelmatig geweest, maar eigenlijk nog nooit met de kinderen. Iemand een idee of dat al leuk is met 4 jaar?
Nee hier ook zulke kinderen...hoeven niet per se dure uitjes maar vinden het heerlijk om er vaak op uit te gaan. Hier deze vakantie - bos/strand...hopelijk droog weer op de kerstochtenden - winterefteling - zwemmen in goes - mees kees de film (alleen met de oudste) - binnenspeeltuin
Winterefteling! Lekkere boswandeling en eindigen bij een pannenkoekenrestaurant. Genoeg mooie plekjes in onze provincie Keertje een indoor speeltuin. Dagje Kempervennen.
Kindermiddag in de manege Bios Mees Kees Kerst Kerst Thuis bios 'maken' met een dvd, chips en popcorn Oliebollen bakken bij opa en oma Kerstmarkt hier, intocht van de kerstman (serieus!) Verjaardag dochter Bos (zo vaak mogelijk, hond ook weer blij)
En er is een hele leuke kerstmarkt en schaatsbaan. Wij gaan doen Zwemmen Met goed weer naar het park naar de speeltuin Binnenspeeltuin Schaatsbaan en kerstmarkt disney ijs sculptuur Mijn zoon gaat via het clubhuis koekjes bakken en me dochter kerstkaartrn maken Verder zien we wel misschien nog naar de cinema. Er is in Antwerpen altijd veel te doen en vaal gratis dus we komen de vakantie wel door.
Dag Fayenne, Heb je een link met een site met de (gratis) activiteiten in Antwerpen. Voor ons is dat best aan te rijden, dus dat zou wel leuk zijn. Zeker in combinatie met dat ijsfestijn.
Vandaag naar Wiplala geweest, super leuke film,!! De kids wilden vanavond logeren bij opa en oma en gaan morgen met ze op pad, wij gaan gezellig kerstinkopen doen. Dinsdag gaan we naar het wintercircus. De rest moeten we nog plannen. Wij zijn ook geen thuiszitters. Ik heb 2 weken vrij met kinderen, hoef weinig in huishouden te doen, dus lekker veel de hort op.
Je moet even kijken op de site van de stad antwerpen en dan uit agenda daar staat alles op of op de facebook pagina van antwerpen Maar voor bepaalde dingen voor kinderen moet je inwoner van antwerpen zijn en krijg je een a kaart waarmee je je kan inschrijven voor die activiteiten. Dus niet alles zal je zien op die site. Wat trouwens een aanrader is is china lights. Dat is in de zoo en dat is in de avond echt prachtig.
Wij vermijden de uitjes nu juist, gezien het superdruk is overal. Wel gaan we deze week nog naar de bioscoop, de kinderen willen de nieuwste Tinkerbell zien, en de oudste wil naar Night at the Museum 3. Verder als het weer het toe laat naar de speeltuin of het park, maar meer ook niet, voor ons is dit juist de tijd om lekker rustig thuis door te brengen. Dingen als musea, bos, pretparken, zwembaden doen wij juist als iedereen op school zit.
Ik kan helaas niet zoveel, maar mijn kinderen gaan een dagje naar de Efteling met 2 tantes. Papa blijft gewoon werken, veel kunnen ze verder daarom niet doen Misschien toch een dagje zwemmen met papa of een dagje superfun. Verder heb ik wat speelafspraakjes geregeld met vriendjes