loco bambino iets voor 2 jarige?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door douglas84, 26 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    Is loco bambino iets voor een cadeau voor een 2 jarige of is dat nog te moeilijk?

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Onze dochter snapte het prima met 2 jaar...
    (ze kreeg het voor dr verjaardag)
    Maar ze had er alleen niet echt heel veel geduld voor.
    Ze speelde liever met de plaatjes zegmaar.

3. Maia

Maia Niet meer actief

Fleur snapt het ook prima, heeft het voor haar 2e verjaardag gekregen, maar ze begint nu pas ook langzaam de interesse ervoor te krijgen.

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    J. kreeg het ook rond die leeftijd en ging prima inderdaad.

5. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Quincy heeft het ook, ze heeft de 'ontwikkeling' en vind het eigenlijk te makkelijk, op een paar pagina's na. Dus je moet wel goed kijken dat het wel een uitdaging blijft. Ze pakt het trouwens gewoon zelf en vind het ook echt heel erg leuk. Als je soms zelf iets fout neer legt om te kijken wat ze dan doet word ze bijna boos, "nee mama, die moet daar..."

6. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Lol @ de pittige dametjes....
    Mandy heeft het volgens mij voor haar 3de of zo gekregen... maar eigenlijk speelt ze er niet echt mee.
    Ze is meer een fantasie kind denk ik, want ze speelt haar eigen dingetjes... of ze knutselt graag.... puzzelen doet ze ook niet zo veel meer... misschien moet ik es wat nieuwere gaan kopen :)

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

same here.. ik dacht dat het gewoon aan de boekejs lag
    er is zoveel keuze qua boekjes dat er haast wel iets leuks tussen moet zitten tenslotte
    maar ze zijn net even te duur om het gewoon even uit te proberen totdat ze het leuk vind. :)

miniloco is hier overigens ook niet enorm populair... en daar heb ik wel heel veel boekjes van.
    dus ben blij dat ik niet boekjes ben blijven kopen tot ze het een keer leuk zou vinden :)

8. Barocky

Barocky Actief lid

27 apr 2009
    160
    0
    0
    Hier vind ze het erg leuk. Speelt de boekjes van 3+ en dat gaat prima.

9. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Hier wordt het ook herhaaldelijk uit de kast gehaald en gespeeld. Het wordt nou makkelijk voor hem, dus vraag de mini loco voor zijn verjaardag.

10. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    J. vindt mini loco (veel) leuker dan bambino loco. Maar kan ook komen door de boekjes (Dora en Diego ;)), al denk ik ook dat het gewoon meer uitdaging biedt.

Deel Deze Pagina