hoi, nou ik ga mijn best doen voor je! een lekkere uitwaaidag ga naar het zeeaqarium bij fortkijkduin en daar kun je ook zo het strand oplopen heerlijk wandelen en daarna lekker lunchen bij nogalwiedus(zit op het zelfde plek)met uitzicht op de zee. een kinderdag ballorig zit bij het reddings museum vlak bij de haven dus lekker smorgens de kids laten uitrazen tussendemiddag eten op 1 van de buitenterrasjes van de oude rijkswerf. ook een tip ga naar het marine museum zit ook op dezelfde plek. met mooi weer hebben we natuurlijk heeeeeel veeeeeel strand en dan ga je bij julianadoprp het strand op en daar zit een superleuke strandtent paal 6 savonds heerlijk eten bij de pizzaria in julianadorp. winkelen in denhelder tja daar zijn de meningen over verdeeld. ik werk zelf bij xenos en kom geregeld in de binnenstad maar zelf vind ik schagen en met name de vrijdag avond koopavond iedereen eet buiten om de kerk veel terrasjes. op donderdags is er de schagenmarkt met in de zomermaanden optochten met klederdracht enz. dinsdags is er in denhelder weer de juttersmarkt mischien wel een leuke dag om de stad te bezoeken. en ga zeker een keertje eten bij andys kitchen. dan hebben we de donkere duinen en de kinderboerderij met de uitkijktoren en dan loop je een stuk door richting julianadorp en daar kun je bij duinoord heerlijk koffie drinken of hapje eten. nou veel succes en plezier
hihi ik in de doorzwin las net dat je bij de xenos werkt .. daar kom ik toch regelmatig je werkt dan met de overbuurvrouw van mn moeder. sorry ff offtopic.. ontopic: er zit ook een heerlijk wokrestaurant : de noordzee mmm lekker.
Ja het scheelt vind er niks aan in Den helder dus dat klopt ook wel. Vind hier ook niet veel te beleven
Hee meiden, ik was het topic even kwijt, maar ik ga volgende week al en heb heeeeeel veeeeel aan jullie tips! Super bedankt dus! Ik word helemaal enthousiast om te gaan! Nooit geweten dat er nog zoveel mensen bekend zijn daar. Hopen op mooi weer, maar denk dat ik me anders ook wel ga vermaken Nogmaals bedankt en als mensen nog meer tips hebben hoor ik het natuurlijk graag.