Hoi meiden, Mijn kleine meid is binnenkort jarig en omdat ze zo lekker aan het poppenmoederen is ben ik op zoek gegaan naar een poppenwagen en is mijn oog gevallen op de smoby quinny 2 in 1 wagen. Nu staat er alleen overal bij vanaf 3 jaar Nu vroeg ik me af of een van jullie toevallig ook deze wagen heeft en of hij echt pas vanaf 3 jaar is! Groetjes Debzie
Hoi debzie, Mij lijkt dat je deze best kan aanschaffen hoor! ik heb mijn nichtje bij 2 jaar een poppenwagen gekocht, in het begin kon ze er wel bij maar minder goed ( lees met armpjes iets naar boven ipv horizontaal), maar met een maand of twee was ze eraan vast gegroeid, en ging ze nergens heen zonder wagen! Bij die poppenwagen stond ook erbij vanaf 3 jaar, maar dit was volgens verkoper meer omdat er schroeven en losse doppen opzitten(ivm verslikkings gevaar)
Ik lees even mee @ Debz: ik heb gelezen dat de handvat-hoogte 70cm is.. ben alleen vergeten te kijken hoe dat uitvalt bij mijn meisje
Ja ik had dat inderdaad ook gelezen en heb Tess gemeten en die is 90 cm maar heb geen idee hoe dat er dan uit ziet als zij erachter loopt Zou wel leuk zijn als ze ook in de bak kan kijken