Nick kletst de oren van mijn hoofd maar kan sommige woorden nog niet goed uitspreken. Zo klinkt dicht als k*t. .. Ben zo bang dat ie dat eens in het openbaar zegt! Het heeft ook echt even geduurd voordat ik doorhad wat ie bedoelde.
Heerlijk dit.. colin zei dit 3 mnd geleden voor het eerst, sindsdien grbruikt hij het regelmatig. mama koek s op Ja, was hij lekker? Ja, Ikke og een nee schat, 1 is genoeg. maa mama, ikke is toch 2, ikke ook 2 koek. inclusief grijns.. hij was zo trots op zichzelf dat hij dat verzonnen had..
Mijn man had laatst 's ochtends vroeg een boiler in de tuin gezet. T stond 's ochtends voor het raam te kijken en riep ineens: o nee mama, de droger is uit de schuur gelopen. Ik: nee T dat is een boiler, de droger staat gewoon in de schuur. T: o moeten we daar dan in plassen?
Ik: De auto is mooi schoon he. Dat komt omdat je met papa naar de carwash bent geweest. Tim: *zucht* mama toch, niet carwash. Is grote douche. Klaar! Tim vandaag bij de lunch: 2 kleuren in een pottie, bruin en wit, lekker toch??
Ik fiets naar mijn moeder op mijn trappersstoeltje de poep wordt uitvoerig bekeken 'kijk mam ik heb een mannetje gepoept en die zegt getsie!' 'kijk mam, ik heb een zwaan gepoept met een puntje er aan' het regent heel voorzichtig Ik; hoor je de vogels fluiten? S: 'ja omdat er geen ijs meer is' [FONT=Verdana, sans-serif]Even ruiken...dat is lekker voor het keeltje (niet vies)[/FONT] [FONT=Verdana, sans-serif]Mama wij hebben een fijn huis[/FONT] [FONT=Verdana, sans-serif](ik zeg vaak dat ze nog een paar minuutjes mag spelen) Mag ik nog een paar minuutjes een koekje?[/FONT]
Papa en Tygo zitten samen in bad. Tygo zegt: Tygo heeft een piemel!! papa: ja klopt jij hebt een piemel. Papa heeft ook een piemel!!!!! Ja klopt papa heeft ook een piemel. Papa's piemel slaapt!!!! Uhhhhhmmmmmm ja zegt papa, die slaapt. Ik was boven de was aan het ophangen en pieste zowat in mijn broek van het lachen.
Mijn zoontje was vorige week behoorlijk gevallen en kon niet meer lopen, dus we hadden een afspraak bij de dokter. Voor we vertrekken zeg ik, 'kom, we moeten weg, je gaat naar de dokter'. Vraagt mijn zoontje 'naar dokter hond? Haha, dat is dat beest van televisie, ik moest zo lachen.
Vandaag hadden we het over de weg naar de peuterspeelzaal. Eerst gaan we over de rotonde, dan over de hobbelweg. "En over de tingelingelingdrempel mama!" (=spoorwegovergang). Hihihihi.
mama, hoe komen de babies in de buik van een mama ? ( hij was net 4 toen hij dit vroeg ) Ik) uhm Tja, uhm, nou ..... Zegt tie, oke laat maar ik weet het al, die word natuurlijk eerst gedownload en daarna geinstalleerd in je buik whahahahaha Ja hoor schat dat klopt helemaal
Het gaat over mijn neefjes. Oudste neefje was geboren met blond haar en is best wel slim. Wij zijn Brabanders en mijn moeder is een Indische, mijn vader een Nederlander. R.... wat zegt opa altijd? "Houdoe!!!!" En wat zegt oma altijd? "Adoe!!!!!!" Zijn jonger broertje is geboren met blond haar en is altijd blond gebleven (nu 6 jaar en nog steeds blond). De oudste was intussen al 4 en de jongste bijna 1. We hebben heel veel foto's gekeken en blijkbaar ook tegen hem gezegd dat hij heel slim is en dat hij vroeger blond was. Maar nu had ie hele mooie bruine haren. Op een verjaardag van mijn vader, wilde de jongste in de zandbak spelen. Ik zei: Nee, dat mag niet, want dan worden je kleren vies. Zegt de oudste: Hij is nog een beetje blond, hij weet nog niet alles. Rijdt ie een keer met mij mee. Ik met de TomTom, met een Vlaamse vrouwenstem (Eva) Maar ik volgde de TomTom niet. Zegt de oudste: Doe maar een mannenstem in de TomTom, die weet de weg wel.
Mijn dochter een tijdje geleden tijdens het wandelen: Kijk mama, daar, ballonnen!! Ik: ja schat, daar is een baby geboren! Zij: welke baby? Ik: een jongetjesbaby. Zij: hoe heet die baby? Ik: Job. De baby heet Job. Zij (denkt even na): de jarige job? Laatst had ze op een avond een lollie gekregen maar het was te laat op de avond om op te eten dus we hadden hem op de badkamer gelegd. De dag erna ziet ze hem gelijk weer en zei: Daar bof ik, daar ligt mijn lollie. Kijk mama, ik heb een lollie geboft!! Tja dan lach ik me echt helemaal suf haha
Papa zegt : Danique, dat doen we niet onder het eten! Danique zegt : ik zit niet onder mijn eten papa, ik zit naast! Danique vraagt waar papa is. Ik antwoord dat hij met de auto weg is, werken. Danique : ik ga papa niet huilen-missen hoor, ik ga papa blij-missen.
Mijn dochter ging ineens voor me tellen: een, twee, drie je bent echt lief mama! Haha denk dat ze dat van de creche heeft. En gister was ik ff boos op haar geweest. Zei ze later nu ben ik blij met je, je bent weer lief geworden hahaha
Liza vindt het leuk om 'verstoppertje' te spelen. Dan loopt ze naar de gang en roept ze Mama... Liza, ben je nou? Met andere woorden... kom me even zoeken Heerlijk hoe ze dat zegt! Er zijn vast nog meer uitspraken, maar kom er nu even niet op...
Tijdens het eendjes voeren zegt onze dochter: Eendjes goed kauwen! Als we haar moeten helpen met iets zegt ze: Mama zelf doen, papa zelf doen. Het heeft even geduurd voordat we dat begrepen...