leuke uitspraakjes van de kleintjes

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door belize, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    Gister zei mijn man tegen mijn oudste dat ze op moest schieten met naar bed gaan. Zegt madame "relaaaaaax pap, het is veel te warm om je zo druk te maken"

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.262
    6.158
    113
    :D:D:D lol

3. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Mijn schoonmoeder, mijn zoontje van toen nog 2, zijn neefje van 6 en ik zaten op de bank. We keken naar X factor. Er kwam een nummer voorbij met: je bent een lekkerding (weet niet van wie het is) normaal vraagt mijn zoontje het nooit maar hij vroeg terwijl hij niet eens weet wat het betekend aan zijn neefje: mag ik een lekker ding.

Nou we hebben vreselijk gelachen.

4. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Wat ik ook echt cute vind: wanneer ik mijn zoontje kleren aan doe en ik heb nog niks aan: Mama kleren aan doen. Als mijn zoontje zijn slippers aan heeft moet ik van hem ook slippers aan doen.

Ik miste dit topic al. Ik ga weer opletten voor nieuwe leuke uitspraken.

5. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Mijn zoontje 2,5 jaar...

Ik had hoofdpijn en kon ff niet zoveel hebben dus ik zeg tegen timo mama heeft hoofdpijn ga jij maar eventjes alleen spelen.... waarop hij antwoord: Mama au, mama dokter toe Beeeteeer!

Hij gaat hier altijd in bad maar om 1 of andere reden noemt hij de badkamer, Douchekamer?

Als ik wel eens wat vergeet geet zegt hij heel schattig....oh vergeten.

en hij noemt zichzelf Piemo?? :) (hij kan wel Tim, tunnel, tablet enz zeggen maar Timo is moeilijk ofzo??)

Tijdens de vakantie waren we op het strand hij was lekker aan het keutelen komt hij dus ineens met een groot ding aanzetten...was het een dode vogel, hij komt aangerend mama mama kijk....doet het niet meer beetje kapot...

Oh en een heel drama hij zei mij mama mama toffels aan, piemo toffels aan....na een tijdje kwam ik er dus achter dat hij zijn slippers bedoeld ;)

en als ik drinken voor hem ga papa wilt hij altijd cola..... maar dan bedoeld hij dus sap ;)

6. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Vanochtend vroeg zoonlief aan zijn vader of hij met de 'heel-hard-fiets' naar het werk ging. Hij bedoelde dus de wielrenfiets, hihi.

7. Storm

Storm Niet meer actief

Nu met het mooie weer loopt mijn zoontje (net 2) met blote billen in de tuin, in de hoop dat het kwartje van zindelijkheid een beetje wil gaan vallen.
    Gisteren aan het einde van de middag piest meneer over de tegels heen.
    Zeg ik tegen hem: wat doe jij nou? Dat moet toch in het potje?
    Waarop meneer naar het potje loopt, erin kijkt en zegt: oh, hij is leeg! :D

8. Storm

Storm Niet meer actief

:D.

9. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn dochter had gister weer een leuke. Ze ging naar mijn ouders en zou met oma op de fiets naar het strand. Ik moest werken.

Ik: "Nou, ik denk dat mama maar op de fiets met oma mee gaat, ik wil ook naar het strand!"
    Dochter: "nee mam, jij kan niet op de fiets! Jij hebt een te dikke kont!" :$;):)

En bedankt schat!:D

10. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Jaaa ik heb er weer 1:) we hebben ons rot er om gelachen.

Laatst ging ik voor het eerst bbqen met mn zoontje van 3. Hij vond het echt fantastiesch en moest en zou me ook helpen met vlees en groente omdraaien.

Nou kan hij het woord niet uitspreken.

Vandaag liepen we langs een tuin waar een groep gezette Nederlanders zaten te bbqen in een open tuin waar je dus alles kan zien en horen.

Wijst mijn zoontje ernaar en zegt keihard:
    "Kijk mama bange koeien"

Nou ik ging helemaal stuk.

11. Anta

Anta Actief lid

10 aug 2009
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn jongste zoon zag een moedervlek bij mij zitten en vroeg of dat een kattenbrokje was!

12. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere
    Ik zat bij mn schoonfamilie in de huiskamer met mn kids. Mijn oudste zat te klieren en ik raakte er geiriteerd van en zei dat ie dit niet moest doen en dat niet enz.

Op gegeven moment stond mn zwager op. Hij had hard gewerkt en niet over mijn dingen maar hij zuchte diep en zei: aijjaijaij

Waarna ik net klaar was met zeuren tegen mn zoontje en mn zoontje mn zwager na zei: aijaijaij

Het kwam er zo grappig uit:)

13. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    vooral bij de kleintjes komt dat er echt hilarisch uit:D
    Net zoals mijn dreumesje vaak zegt, nadat ze haar volle beker drinken in 1 keer heeft weggetikt: nounou!!!

14. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Mijn nichtje stond vol verwondering te kijken naar iemand die op visite kwam en die een dikke wang had door een ontsteking in z'n kies.

Na een hele tijd met open mond te hebben bestudeerd, zegt ze ineens:
    'Jij heeft een dikke hoofd!!!'

15. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Mijn zoontje zit nu in de fase dat hij continue zegt Papa/Mama geen zorgen alles komt goed. Van de week een schaafwond opgelopen op mijn knie en mijn zoontje ziet het vandaag pas en meteen PAPAAA jij moet dokter bellen want mama heeft pijn en pleister

16. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Mijn zoontje kijkt graag barbapapa en pikt daar wel eens wat woorden uit op.
    Gisteren zei ik: Zo, nog even een keertje insmeren (zonnebrandcreme) roept hij: Smeeeerpijpen!! :D Ahum.

Vorige week at hij een waterijsje waar ik een doekje omheen had gedaan tegen de kou: "Kijk, is een doekje eroverheen omgedraaid"

17. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Papa liep met dl over de markt... Roept ze:
    'papa, even wachten, ik loop een patroon!!' (met dank aan Umizoomi)

Zitten vanavond met z'n tweetjes bij de McDonalds te eten en dl heeft haar kroon van het kdv op (is zondag jarig). Komt een mw van de McDonalds haar feliciteren en zegt dat ze zo'n mooie kroon op heeft... Dan zegt dl:
    'ik heb vandaag een poepje op de wc gedaan!'
    Haha, nou je kon mij opvegen... wel meteen even uitgelegd waarom ze dat zei ivm net poepzindelijk zijn!

18. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    Almere

Echt he alsof ze al zoo groot zijn:)

19. moniponi

moniponi Fanatiek lid

21 sep 2012
    3.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meisje zat op mijn schoot, en toen ik even opstond zag ze dat ik grote "vouwen" op mijn blote been had door haar kleding die een beetje dubbel zat.

Toen ze weer op mijn schoot kroop zei ze: "als ik met mijn poepgaatje op jou ga zitten krijg je allemaal strepen op je been!"

:D

Deel Deze Pagina