S. Wat is het lekkerste wat in de winkelwagen ligt? Zij vol overgave en zonder twijfel; PASTA! En er lagen ook zeker andere lekkere dingen in ; ) Kind van dr mamma!
D: "Papa's vinger is kapot" Ik: "Ja, papa heeft een wondje" D: "Ik zie het, moet afknippen, mama!" Ik:"En mijn vingers, zijn die nog heel?" D:"Ja, mama heeft wel goeie vingers!"
Toen hij ergens niet aan mocht zitten omdat mijn moeder bezig was, met armpjes over elkaar: "Samen spelen! Samen spelen!"
Mijn zoontje is helemaal gek van auto's... hij stond bij n grote auto en bewonderde hem. Toen ik vroeg of hij ook zo'n auto zou willen als hij later groot is, antwoordde mijn zoontje: mama ik wil later een auto worden... Hahaha!
Briljant gevonden! Vanavond; s. Gaat even kolven ( in bad met n dopje bij tepeltje). Voor wie dan lieverd? De (bad) eendjes hebben honger !
Gisteravond... ik kwam onder de douche vandaag en deed mijn huiskleding aan, een oude joggingbroek en een vaal t-shirt. Zoontje, 3, kijkt me met zo'n blik van onder naar boven aan en zegt: nou mamma, DAT is echt niet mooi... hahahaha
Dank je, nou speciaal voor jou dan nog een paar: Kijk mama nu heb ik ook een grote mensen onderbroek (onderbroek tussen haar billen gestopt) In de winkel tegen de eigenaresse: waarom hangen hier zoveel spiegels? Eigenaresse 'wat denk je zelf?' Dochter: nou als je op je kop gaat staan dan kun je kijken hoe je voeten eruit zien! Dochter tegen oudere vrouw in de winkel 'Nee, die moet je niet doen. Daar staat een plaatje op dus die is veel duurder! Vrouw keek verbaasd en schoot in de lach. (Tja dat is toch zo? Dit heb ik haar geleerd )
Pakte hier vanmorgen een ontbijtbordje uit de kast, de blauw/groene van jip en janneke. Zegt ze: 'Die wil ik niet! Ik ben toch geen jongen!' Hetzelfde als vanmorgen toen papa haar tanden wilde poetsen met haar roze/paarse prinsessentandenborstel: 'nee papa, jij bent toch een jongen, dan moet je een blauwe tandenborstel hebben!' Waar dit nou vandaan komt? Wij hebben het zelf nooit zo over de verschillen tussen jongens en meisjes met blauw en rose oid. Maar het kwam er heel wijs uit! Oh ook weer een nieuwe van vandaag: Als we dan iets tegen haar zeiden kregen we de reactie 'Ja, dat weet ik, maar.....' (met heel betoog er achteraan) en (vanaf het potje) 'heej, ik kan goed praten!' Hahaha...ja, dat klopt!
Tijdens een filmpje van kindertijd over aziatische kindjes die met hun ouders aan het vissen waren: "Hee, die mensen kunnen niet praten.."
Zoontje van ruim 2,5 tegen dochter van 15 maanden: hai lievie! Ik: kom je nu?? Hij: jahaaa! Ik was een plant uit de tuin aan het trekken. Staat hij ernaast en zegt: ja goed zo mama, heeeel goed! Hahaha heb dan nog maar eens kracht om dat te doen..! Dat doem me niet mama! (Dat doen we niet mama) Ik: Als je wakker bent hoef je niet te huilen, maar moet je mama roepen. Hij bij het wakker worden: mamaaaa, roepen!!
" mama ik wilde vandaag bij de kindjes zoooooo graag besjes plukken want ik zag dat ze rijp waren, maar dat mocht niet van de juf... " Ja schat maar je kunt ook niet alle besjes eten he.. sommige besjes zijn giftig " " jamaar het waren niet sommige besjes.. "
Zoon van 4: mamma; je onderbroek is gekrompen! ( string) Dochter van net 2: Goed gedaan, mamma!! ( nadat ik de was op heb gevouwen...lief!!)