mama wij krijgen een nieuwe auto he! nee hoor hoe zo denk je dat nou we gaan toch auto nieuw vieren dan krijg je gewoon een nieuwe auto
Heerlijk die uitspraken. Nathan is bijna jarig en is natuurlijk erg benieuwd naar zijn cadeautje. Een paar dagen geleden zei hij daarom tegen mij: 'fluister het maar in mijn oor dan vertel ik het niemand verder'.
Hahaha Wees blij dat je tegenwoordig de foto's kan zien voordat je ze afdrukt. Als je het vroeger niet doorhad, kon je je foto's ophalen in de winkel bij iemand die zich waarschijnlijk al rot had gelachen
Hier zegt zoonlief van 5 ook auto nieuw ipv oud en nieuw. afgelopen week vroeg hij hoe kan gras nou een ijsbaan worden (wij hebben hier een landijsbaan die zodra het graat vriezen onder water wordt gezet. en toen hij bijna 2 was had hij het volgende. manlief gaat naar zijn werk en ik had vrij dus ik lag met zoonlief nog op ons bed.manlief gaat weg en komt gedag zeggen waarop zoonlief zegt : "papa ga je doen ? ML "papa gaat werken"ZNL :mag ik mee ? ML: nou werken is helemaal niet leuk joh.. Zl: "dacht ik al... Dochter lief nog niets die zegt nog niet zoveel
Mijn oudste is nu helemaal in de "wat-is-dat-fase", dus ik geef op alles netjes antwoord, tenzij ik 100% zeker weet dat hij het zelf weet, dan vraag ik het terug. Zo wordt hij erg blij van de Senseo reclame, hij vraagt: Wat is dat? Ik vraag terug: Nou vertel maar lieverd, wat is dat? Zijn antwoord, met verliefde oogjes: Sennnnssseeeeeeeeeooooooo! Nou je kan me bij elkaar vegen als hij het zo zegt! Ook al ik hem vraag: Kom lieverd, even schoenen aan, want we gaan weg! Dan is zijn standaard antwoord; Jaaaa, auto. Opa of Ikea? Te schattig, nietwaar?! Haha
Dochter en zoontje hebben samen bedacht dat er een baby moet komen, want dan kunnen ze daar samen mee spelen... Zoontje: mama, gaan we morgen kn jou buik baby verstoppen? Ik: nou dat denk ik niet.... Zoontje (op een heel bijdehand toontje): ik denk het wel hoor, ik doe het wel! ----- En gisteren zegt zoontje uit het biets tegen papa: "mijn piemel is zacht he?"
tijdje terug zei zoon van bijna 4,5 tegen mijn schoonmoeder: moeke ik heb beetje jeuk aan mijn piemeltje, kan jij even krabben voor mij... iedereen lag toe van het lachen en ik zei onmiddellijk als ik dit binnen 10 jaar aan Menno vertel dan schaamt hij zich vast enorm
Mijn man verteld tijdens het eten vaak verhalen uit de koran. Hij vroeg aan mijn dochter "ken je het verhaal van Adam en Eva al?" Waarop ze vol overtuiging "ja" zei. "Adam zit bij mij op school en Eva zit bij mijn broer op basketbal". Enorm om gelachen! Dochter heeft ook iets met Chinezen. Zo stonden we een keer in de file en stond er een auto met daarin een Aziatische man. Dochter helemaal roepen "mama mama er zit een chinees in de auto! " waarop ik zei "ja, dat kan toch" en zij antwoordde "nee! Chinezen kunnen helemaal geen auto rijden!" Haar gezich stond helemaal verbaasd alsof het echt iets heel bijzonders was wat ze zag .
Van de week liep ik bij de xenos met mn dochter (bijna 3). Er stond een jongen van een jaar of 12 bijde posters te kijken. Roept mn dochter keihard: nergens aan zitten hoor!
Geweldig allemaal! Hier ook een erg grappig kind haha.. Vanmorgen nog. Hadden lopend boodschappen gedaan en er lagen van die rotjes op de grond. Riep hij helemaal; mama er liggen allemaal batterijen op de grond. Haha lag in een deuk en hij keek zo serieus. En hij vroeg laats ook buiten waar de slakken zijn. Ik zei die je meestal als het geregend heeft. Zegt hij: nee joh die zijn de lucht ingevlogen. Heel ver achter de wolken. Moet eerst een raket hebben en dan kan ik ze zien. Hoe komt ie erop. En hij zingt en dan eindigt hij met poep. Poesje miauw .. poep. En dan ligt hij helemaal in een deuk. En soms als je hem iets vraagt zegt hij zuchtend. Natuurlijk mama.. tuurlijk
Mijn dochter van de zomer zou met oma op de fiets naar het strand gaat. Dochter: "Mama, ik wil niet met omi mee achterop de fiets" Ik: oh, nou dan ga ik wel bij omi achterop de fiets mee naar het strand Dochter: nee, dat kan niet! Je hebt te dikke billen! Eeeeen bedankt schat
Nou, het is niet echt een uitspraak en ook niet van mijn kind, maar ik vind hem wel in dit topic thuishoren... VL en ik zouden een avondje uit gaan zonder de baby en wij zitten in een eettentje ons avondeten op te eten en een beetje te kletsen en dergelijke; kwam er een moeder voorbij met een (haar?) kind en dat kind draait zich om naar mijn vriend en maakt een Michael Jackson thriller-move met zijn handen en deed een luide: ROAAARRRRRR. Die moeder schaamde zich dood en bood haar excuses aan, maar ik lag helemaal dubbel van het lachen. Even later zagen we haar met nog zes kinderen aan een tafel zitten eten, dus ik weet niet of het haar kind was, maar ik vond het een briljante actie. Gewoon random vreemde mensen proberen te laten schrikken. Mijn vriend had het overigens niet eens door en gaf dus geen sjoeg - en dat was voor mij nog meer reden om blauw te liggen van het lachen, want hij had het zelf niet eens in de gaten.
Hahaha wat een grappige verhalen! Ik moest lachen met mijn zusje (24) laatst, die het niet zo op kinderen heeft (alleen die van mij vindt ze leuk ). Ze werkt in een restaurant en er kwam een heel bijdehand meisje van een jaar of 4 vragen 'of er misschien wat te kleuren viel'. Dus mijn zusje brengt potloden en een kleurboek naar de tafel en gaat verder met haar werk. Binnen een minuut staat het meisje weer naast haar 'of ze geen stiften heeft, potloden zijn voor baby's'. Waarop mijn zusje zei 'nee die hebben we niet'. Na een minuut staat het meisje weer naast haar met het kleurboek in de handen 'heeft u ook een ander kleurboek, hierin staat allemaal kriebelkratsj' en mijn zusje, licht geirriteerd zegt heel droog: Nou, alsof jij zo mooi kunt kleuren! proest
We gingen naar centerparcs een dagje zwemmen. Voor we het zwembad in gingen wilde man nog even in het winkeltje kijken bij de zwembroeken. Ik zag een aardige zwembroek en bekeek de prijs. Dus ik zeg redelijk zacht: poeh die is duur. Roept dochter keihard door het winkeltje: 'mama DUUR'!! We wisten niet hoe snel we buiten moesten komen.
Ik zeg gisteren tegen Beer:"Wil je ook een oliebol?" Kijkt me aan, maakt met zijn hand een slurf voor zn neus, en doet Prrrtttt! zoals een olifant. Ik zeg nee, geen olifant maar n oliebol! En hij doet t gewoon nog n keer met een big smile. Kleine deugniet!
Mijn zoon kwam een keer chagrijnig uit bed. Zeg ik "ben je weer met het verkeerde been uit bed gestapt?". Zegt hij "nee ik heb nog niet geleerd met het juiste been uit bed te stappen".