Ik heb deze week nog mijn urine ingeleverd maar niks gehoord.... Heb wel een zeurende pijn in mijn onderbuik, en last van mijn onderrug
Geef je veel over? Kun je niet goed drinken? Klinkt als eiwitten in de urine. Zou ff de verloskundige bellen. Moet je in ieder geval na laten kijken. Succes!
Donkere urine kan erop wijzen dat je te weinig drinkt, de vlokjes waar jij jet over hebt kan ook gewoon afscheiding zijn.. Maar wij zijn niet medisch geschoold, we kunnen dus niet vaststellen of er iets aan de hand is. Beter even met je vk of ha bellen
Ja ik ben de hele dag misselijk krijg niet veel naar binnen, en spuug ook. Morgen maar eens mijn gyn bellen . Bedankt!
Zo even na de middeleeuwen is de medische wetenschap tot de conclusie gekomen dat piskijken geen exacte wetenschap is.., als je bang bent dst er wat is, neem contact op met je huisarts. Verder... je urine verandert oiv hormonen (zwanger), voeding, slaap etc... er valt dus stomweg niet zoveel over te zeggen. Als je nergens amders last van hebt, is je urine (behalve bij bloed) geen aanleiding om je verder zorgen te maken.
Kan wijzen op beginnende uitdroging. Je zegt dat je ook spuugt. Snel wat drinken en dan de vk bellen.
Zou idd vandaag ff bellen. Heb zelf ervaring met uitdroging helaas. Moet je niet te lang mee rondlopen.
Stinkt je urine ook? Heb zelf veel last van blaasontstekingen deze zwangerschap. Donkere urine en het stinkt! Vlokjes kan ook afscheiding zijn, heb ik regelmatig! Zeker met ziek voelen en pijn in je buik, rug er snel achteraan gaan! Ben al 3x flink ziek geweest van de blaasontsteking!
EDIT: Ik heb kennelijk op een verkeerde topic gereageerd, maar ik weet maar niet hoe ik m'n bericht verwijder??? Sorry!
Ben vanochtend naar de gyn geweest. Urine was goed! De pijn die ik er ook bij heb wordt veroorzaakt doordat ik 4 jr geleden een kz heb gehad..... Bedankt allemaal! )