Leuke uitspraken van je kind(eren)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Peetje83, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stopcontact = stekkertact
    onze zoon van 3.3 is ook erg beleefd,als ik iets voorstel waar hij geeen trek of zin in heeft zegt hij altijd : nee dank je niet
    en ach als hij met zijn doktersetje speelt krijg ik altijd een prik (meestal inmijn bil) en dan zegt hij : pjik ! Echt te schattig!
    Als hij sochtends zijn medicijnen moet nemen (forlax) noemt hij dat : limonadesapje.

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Mijn zoontje vindt het leuk als ik een kleine bal kop en die dan op zijn hoofdje komt. Lukte het me vanavond, loopt hij naar me toe, klopt me op mijn been en zegt "goedzo, mama".

Zo krijg je precies terug hoe je je kind beloont voor goed gedrag. :D

En hij zegt sinds gisteren zijn eigen naam goed! :)

3. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Dochter (4) was aan het touwtje springen en het touw kwam tegen haar enkel aan waar een wondje opzit en dit deed zeer waarop ze dus zegt: "Au mama mijn voetpols doet zeer"

4. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Ik stoot mijn teen tegen de salontafel en laat me met groot drama vallen op de bank om binnensmonds te vloeken en te tieren. (Ja, zo doe ik dat.)

Zoontje: " t'is nie erg mama, je bent een groot meisje"

Nou nee, het deed PIJN! Hahaha.

5. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    11.026
    4.029
    113
    Mijn dochtertje gleed vanavond ui in bad en roetsjte zo onderuit (gelukkig geen pijn gedaan) haar commentaar : "ooh grote glijbaan!"

6. misa

misa Niet meer actief

Ohoo, je bent echt een draakje!
    Nee.... Ik ben een poes!!
    (Dochter van 2) ;)

7. misa

misa Niet meer actief

Oja... Nog een van mijn 2 jarige dochter:

Ik ben heel zwaar!! Tijdens het tillen van een zware bak uit de kast.. :D

8. Nescio

Nescio Niet meer actief

Mijn dochter stoot haar hoofd (hard) tegen de tafel, ik ben voorbereid op tranen, ze schudt haar hoofd en zegt verbaasd: "Sophia doet koppie stoot!" :D

9. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    11.026
    4.029
    113
    Mijn dochter (2) die zag dat ik op de Ipad bezig was en vond dat het haar beurt was;
    "Mamah, samen delen!"

10. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.123
    2.611
    113
    Limburg
    Haha, zo is mijn zoon er ook achtergekomen dat het best een leuke glijbaan is :D

11. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Dochter (2,5) was memory aan het doen op de iPad, en ze moest even plassen. Onderweg naar de wc draait ze zich halverwege om en wijst naar de iPad: "niet aankomen mama!".
    Lekker ding :D

12. Amethist

Amethist Niet meer actief

We zaten te eten aan tafel. Mijn zoontje had vieze handen en wilde mijn arm pakken. Dus ik zei dat hij dat even niet moest doen, omdat hij vieze handen had. Zegt hij "Oh, maar dat geeft niet mama, we hebben een wasmachine". Hmmm....hoor ik daar mezelf praten :) :D.

13. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Onze dochter wilde net haar wangbogen in de spiegel zien... Haar wenkbrauwen :D

14. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Zoontje van 3 aan de telefoon met nichtje van 5: ik heb een piraten boot een bal en een dikke papa:D...

15. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.500
    2.949
    113
    Ik lig hier helemaal dubbel :D

16. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Noa wou graag dat ik van loomelastiekjes een konijntje ging maken. Ik tegen haar dan doe ik dat als je op bed ligt. Dat was allemaal dikke prima. Dus de volgende ochtend komt ze van bed en gaat douchen. Ik zeg tegen haar dat het konijntje klaar is waarop Noa heel eigenwijs zegt:"Nou ik ben benieuwd naar het resultaat."

Ze zat bij mijn vader op de nek en hij had een opmerking waarop zij op mijn vaders hoofd tik en zegt: "Goed zo pake, die houden we er in."

17. Storm

Storm Niet meer actief

Mijn zoontje (4jr 9 mnd) was Wonderwaterwereld aan het kijken van Piet Piraat. Daarin zegt Piet aan het eind van ieder filmpje: Oh, en voor ik het vergeet: vissen hebben geen wc, dus plassen ze in de .... (wijzend naar het onzichtbare publiek) Juist!
    Waarop mijn zoontje zegt: dat mag wel hè mama, plassen in de juist! :D

18. Amethist

Ahhh, dat vind ik echt schattig!

19. Amethist

Oh, hahaha, ik heb er nog 1 :D.

Mijn zoontje (3) heeft nog steeds last van redelijk hardnekkige berg (off-topic: als iemand voor mij DE oplossing heeft...), dus af en toe pulk ik dat er een beetje af ;). Vraagt hij: Mama, wat doe je? Dus ik zeg dat hij berg op zijn hoofd heeft. Zegt hij heel droogjes terug "Ja...en een boom." Whahaha, geen idee hoe hij daar nou bij kwam.

En pas wist hij even niet meer hoe het heette, zegt hij "Mama, wat heb ik ook alweer op mijn hoofd? Bonk?" *grinnik*. Bijna goed schat :D.

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik versprak me vanmorgen en de oudste (4,5) zegt; oh oh mamaa, dat is niet zo slim. Eigenwijsje. Komen we op school, zegt hij tegen de juf; heb je ook een stoel voor mama? Mama moet ook terug naar school, ze is een beetje dom!

Dusss. Bedankt hè ;)

Deel Deze Pagina