Leuke uitspraken van je kind(eren)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Peetje83, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Bij Plopsaland in de achtbaan,ik dacht ik zal eens lekker mee gillen,hoort erbij..
    Zegt zoonlief "mama je hoeft niet bang te zijn,ik ben toch bij je":D...en hij aaide zo lief over mijn hand heen,ik bestierf het bijna..

2. misa

misa Niet meer actief

Net de nieuwe pleisters van snoopy ontvangen via kinderpostzegels. Zoontje van bijna 4 vind ze leuk en zegt: als je bloed hebt kan je die erop doen he?
    Ik: ja dat klopt.
    Hij (beetje sip): maar wij hebben nooit bloed.... :cool::D

3. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    een vriendin van mijn nicht zegt als ze boos is Konjo terwijl ze dan met dr hand zwaait nu als me neefje van 2 aan komt gelopen doet hij zijn hand omhoog en loop ie heel de dag Konjo Konjo Konjo.

Het is zo lachen om te zien eigenlijk niet Normaal. haha

4. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Van de week stond ik met mijn zoontje onder de douche. Hij was lekker aan het keutelen met een washand, toen hij mij wilde wassen. Dus ik ging op mijn hurken bij hem zitten en werd vervolgens onder handen genomen ;). Armen, benen, gezicht, haren, rug, alles werd gewassen. Toen ging hij naar mijn onderrrug, keek me streng aan en zei "Ja! Even bukken mama." Hahahaha, ik heb maar gezegd dat ik daar te stijf voor was en dat vooral kleine kindjes dat heel goed kunnen ;).

5. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik geef de bestelling door bij de frietzaak. Vraag aan dochter wat zij bij haar friet wil hebben... een KAASFILET!!!

6. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ik was met dochterlief (21 maanden) aan het spelen en had per ongeluk een scheetje gelaten. Zegt ze tegen mij: ga naar de wc.
    Ik moest zo hard lachen. Zoiets verwachtte ik niet van haar :D

7. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    "Mama? Sinterklaas is al onderweg, toch?"
    "Ik denk het wel, maar weet het niet zeker, misschien is hij nog aan het inpakken"
    "Oh, ik hoop dat als Sinterklaas met zijn stoomboot komt, hij niet de stoom aanzet want dat is slecht voor de natuur!"

8. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam

Haha herkenbaar! Hier nog een prinses maar dan wel. 'Lieve is prinses mevrouw' even stil 'nee, prinses brandweerman Sam.' :D

9. Cindell

Cindell Actief lid

20 okt 2010
    359
    0
    0
    pas afgestudeerd aan avondschool als grafisch vorm
    België, Limburg
    Gisteren in bad ging de oudste staan. Hij aait me over mijn gezicht en kijkt me lief aan. "mama, jij bent een flinke kerel" �� ��

10. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Zoon speelde obertje:" Wat wilt u drinken, jongedame?" We kwamen niet meer bij.

11. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Herkenbaar, gebeurt hier ook geregeld, lig dan helemaal in een deuk alleen al de manier waarop ze dat eigenwijs kan zeggen. Ze doet het ook bij de visite.

Gisteren zat ze tv te kijken en ziet reclame van iets voorbij komen waarop ze zegt: "Die wil ik ook, mam" Even stil en dan opeens "Wat is dat eigenlijk"
    Ik kon het haar ook niet vertellen want had het niet gezien, maar moest wel even lachen.

12. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    'Jongedame', zo noem de mijn dochter lange tijd jaar broertje.

Van de week vertelde ik mijn vader dat een vriendin in verwachting is. Mijn vader vroeg dl of de vriendin al een dikke buik heeft. Ja zei ze. O zei opa, dus je kunt het al goed zien. Neeeee opa, de buik zit nog dicht!

13. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Papa? Wil je morgen met me trouwen?

14. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Tegen sinterklaas op televisie vandaag: Ik wil niet maar 1 kadootje hoor, ik wil er een paar!

15. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.921
    3.941
    113
    Mijn dochter ging vanavond 'sinterklaas in de schoen zetten'...

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Jongste ligt al in bed, oudste gaat er ook in en wij lezen nog een boekje met haar.
    Jongste begint te huilen, oudste verzucht 'pfff ik word hier een beetje simpel van...'

En op de psz struikelde jongste en moest huilen. Oudste kijkt naar de juffrouw en zegt 'dat zijn krokodillentraantjes!'

Whaha wat een wijsneus is het ook :D

17. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik hoorde vandaag terug wat ik altijd tegen mijn dochter zeg als ze op de wc zit haha.

"Roep maar als je klaar bent mama"
    Ik: "ok"
    (2 sec later)
    "Ben je klaar mama??"
    Ik: "nee"
    (weer paar sec later)
    "Ben je klaar mama? Ja? Ok, mama plasje gedaan. Goed gedaan!! Nu doorspoelen, dag dag plasje *zwaait*"

Haha :D

18. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Mijn nicht was hier en zegt tegen me dochter. 'hey muts, ruim je spullen eens op' waarop mijn dochter zegt 'mijn mutsen liggen als in de kast' hahahaha
    Ik kwam niet meer bij van het lachen!!

Mama mag ik met zonder jas? Dat is wat iets anders.
    Mama krijg ik later ook bloed bij me tut? Terwijl ze helemaal gefocusd naar me kijkt als ik ongesteld ben ;)

19. sjak

sjak Niet meer actief

Mijn dochter (2,5) heeft gisteren pepernootjes gekregen van Zwarte Piet, deze ging ze samen met papa delen. Dus ze geeft papa een pepernootje, deze pakt hem aan en steekt hem in zijn mond.
    Dus ze zegt (een beetje verontwaardigd); papa, wat zeg je dan? Dus papa zegt; sorry schat, dank je wel.
    Zegt ze; graag gedaan papa!

20. Deliana

Deliana Niet meer actief

Zoontje kijkt uit het raam en roept "mam! Je moet komen! Kijk!!!! Kijk nou! De Maan Is Stuk :$!"

Waarop ik mijn best deed om aan een 3,5 jarige uitte leggen dat het zo hoort, dat de maan steeds helemaal rond te zien is en dan weer een beetje minder en dan steeds weer een beetje meer tot hij weer helemaal rond is.....

Zijn antwoord: "mooi, dan is hij vrijdag weer gerepareerd".

Deel Deze Pagina