Bij Plopsaland in de achtbaan,ik dacht ik zal eens lekker mee gillen,hoort erbij.. Zegt zoonlief "mama je hoeft niet bang te zijn,ik ben toch bij je"...en hij aaide zo lief over mijn hand heen,ik bestierf het bijna..
Net de nieuwe pleisters van snoopy ontvangen via kinderpostzegels. Zoontje van bijna 4 vind ze leuk en zegt: als je bloed hebt kan je die erop doen he? Ik: ja dat klopt. Hij (beetje sip): maar wij hebben nooit bloed....
een vriendin van mijn nicht zegt als ze boos is Konjo terwijl ze dan met dr hand zwaait nu als me neefje van 2 aan komt gelopen doet hij zijn hand omhoog en loop ie heel de dag Konjo Konjo Konjo. Het is zo lachen om te zien eigenlijk niet Normaal. haha
Van de week stond ik met mijn zoontje onder de douche. Hij was lekker aan het keutelen met een washand, toen hij mij wilde wassen. Dus ik ging op mijn hurken bij hem zitten en werd vervolgens onder handen genomen . Armen, benen, gezicht, haren, rug, alles werd gewassen. Toen ging hij naar mijn onderrrug, keek me streng aan en zei "Ja! Even bukken mama." Hahahaha, ik heb maar gezegd dat ik daar te stijf voor was en dat vooral kleine kindjes dat heel goed kunnen .
Ik geef de bestelling door bij de frietzaak. Vraag aan dochter wat zij bij haar friet wil hebben... een KAASFILET!!!
Ik was met dochterlief (21 maanden) aan het spelen en had per ongeluk een scheetje gelaten. Zegt ze tegen mij: ga naar de wc. Ik moest zo hard lachen. Zoiets verwachtte ik niet van haar
"Mama? Sinterklaas is al onderweg, toch?" "Ik denk het wel, maar weet het niet zeker, misschien is hij nog aan het inpakken" "Oh, ik hoop dat als Sinterklaas met zijn stoomboot komt, hij niet de stoom aanzet want dat is slecht voor de natuur!"
Haha herkenbaar! Hier nog een prinses maar dan wel. 'Lieve is prinses mevrouw' even stil 'nee, prinses brandweerman Sam.'
Gisteren in bad ging de oudste staan. Hij aait me over mijn gezicht en kijkt me lief aan. "mama, jij bent een flinke kerel" �� ��
Herkenbaar, gebeurt hier ook geregeld, lig dan helemaal in een deuk alleen al de manier waarop ze dat eigenwijs kan zeggen. Ze doet het ook bij de visite. Gisteren zat ze tv te kijken en ziet reclame van iets voorbij komen waarop ze zegt: "Die wil ik ook, mam" Even stil en dan opeens "Wat is dat eigenlijk" Ik kon het haar ook niet vertellen want had het niet gezien, maar moest wel even lachen.
'Jongedame', zo noem de mijn dochter lange tijd jaar broertje. Van de week vertelde ik mijn vader dat een vriendin in verwachting is. Mijn vader vroeg dl of de vriendin al een dikke buik heeft. Ja zei ze. O zei opa, dus je kunt het al goed zien. Neeeee opa, de buik zit nog dicht!
Jongste ligt al in bed, oudste gaat er ook in en wij lezen nog een boekje met haar. Jongste begint te huilen, oudste verzucht 'pfff ik word hier een beetje simpel van...' En op de psz struikelde jongste en moest huilen. Oudste kijkt naar de juffrouw en zegt 'dat zijn krokodillentraantjes!' Whaha wat een wijsneus is het ook
Ik hoorde vandaag terug wat ik altijd tegen mijn dochter zeg als ze op de wc zit haha. "Roep maar als je klaar bent mama" Ik: "ok" (2 sec later) "Ben je klaar mama??" Ik: "nee" (weer paar sec later) "Ben je klaar mama? Ja? Ok, mama plasje gedaan. Goed gedaan!! Nu doorspoelen, dag dag plasje *zwaait*" Haha
Mijn nicht was hier en zegt tegen me dochter. 'hey muts, ruim je spullen eens op' waarop mijn dochter zegt 'mijn mutsen liggen als in de kast' hahahaha Ik kwam niet meer bij van het lachen!! Mama mag ik met zonder jas? Dat is wat iets anders. Mama krijg ik later ook bloed bij me tut? Terwijl ze helemaal gefocusd naar me kijkt als ik ongesteld ben
Mijn dochter (2,5) heeft gisteren pepernootjes gekregen van Zwarte Piet, deze ging ze samen met papa delen. Dus ze geeft papa een pepernootje, deze pakt hem aan en steekt hem in zijn mond. Dus ze zegt (een beetje verontwaardigd); papa, wat zeg je dan? Dus papa zegt; sorry schat, dank je wel. Zegt ze; graag gedaan papa!
Zoontje kijkt uit het raam en roept "mam! Je moet komen! Kijk!!!! Kijk nou! De Maan Is Stuk !" Waarop ik mijn best deed om aan een 3,5 jarige uitte leggen dat het zo hoort, dat de maan steeds helemaal rond te zien is en dan weer een beetje minder en dan steeds weer een beetje meer tot hij weer helemaal rond is..... Zijn antwoord: "mooi, dan is hij vrijdag weer gerepareerd".