Leuke uitspraken van je kind(eren)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Peetje83, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Gisteren gingen we uit eten met mijn schoonouders. Onderweg naar het restaurant kwamen we langs een winkel die net dicht was want de juffrouw stond er nog in.
    Doet Jack de brievenbus open en roept Door de brievenbus " mevrouw, de winkel is dicht. Dat hoort niet hoor!"

Echt ik kwam niet mee bij van het lachen en die mevrouw kon er ook om lachen:D

2. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.935
    3.946
    113
    Haha ja die herken ik! 'Tandjes!' Is hier dan het antwoord. Mooi, ze nemen alles nog zo letterlijk. Ik zeg ook wel eens zoiets als ' he heb je geen oren?' 'Ja heb wel oortjes' is het dan:p

Laatst was opa met mijn dochter aan het spelletje doen, op een gegeven moment gooit ze steeds de dobbelsteen tegen het plafond. Opa; he hou daar eens mee op! Waarop mijn vriend hem vroeg; heb je gezegd 'wie het hoogste gooit?' Eh ja zei opa wat dan? Eeehhh......tja:D

3. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Oh ja Beer kijkt dan boos en zegt; heb wel oortjes! Tee! Een, tee, daar mama goed kijken!

4. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Hahah hier gaat het zo: Emma waar zijn je oren?!?! ''Nee, oren zijn weg'' :D

5. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Oh ja, dan wel niet een uitspraak, maar wel erg grappig ;) :

Papa was klaar met noodles eten, en Emma komt met haar schaaltje nog wat halen, in de hoop dat er nog wat is.. Papa: Nee noodles zijn op.. En Emma zet het schaaltje neer, neemt een diepe zucht en loopt weg haha

6. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.201
    533
    113
    Onze oudste van 6.

Mama mag ik jou een opsteker geven. Tuurlijk mag dat. ¨mama, ik vind dat jij heel goed je neus kan snuiten¨

Ik had hem niet aan zien komen haha..

7. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Mevrouw was hevig geinteresseerd in mijn boobies tijdens het douchen.;)
    "blijf daar maar vanaf, schatje. Dat is van mamma. Dat zijn borsten, die krijg jij later ook"
    Dochter kijkt eventjes bedenkelijk en gaat dan wijzen.
    "een...twee!"

"lekker koekuh happuh! Hm hm hmmm." zong ze vandaag toen we buiten waren. Het allerleukste is dat ze net begint te zingen en op de maat van haar zelfverzonnen liedje stevig met opgetrokken knietjes stapte.

8. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Dochter 3,5; woensdag wil ik graag soep eten

9. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Hier ook een in de categorie " borstjes". Zegt mn dochter ineens: mama, mag ik jouw kopjes thee zien??? Denk, denk.... Bedacht ik me ineens dat ze waarschijnlijk tepeltjes bedoelde, die noemde ze laatste namelijk " theepotjes", lekker fonetisch!!

10. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Dochter van bijna 3 was al een paar dagen niet lekker.
    Als ik merk dat ze weer huilerig en hangerig is, vraag ik haar: 'heb je weer ergens last van meissie?'
    'Ja' antwoordt ze sipjes 'van jou...'

Nou daar moet je het dan maar mee doen :D :D

11. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Proest, van je dochter moet je het maar hebben. Hahahaha

12. sjak

sjak Niet meer actief

Kijk moppie; koetjes! "Goedzo papa (geeft applaus), heb je je lensjes in!
    :)

(2,8jr)

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Mijn zoon (5) van de week ineens, helemaal uit het niets: "Mama, ik zal jou echt noooooit bijten." Geen idee waar dat vandaan kwam. Hij bijt nooit (nooit gedaan ook niet). Zijn broertje heel af en toe, maar eigenlijk alleen als hij in het nauw wordt gedreven. Misschien dat er iets op school is gebeurd of zo.

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oja, de categorie borsten...

Zoon (5) stopt wel eens een hand in mijn decolleté en dan van bovenaf tussen mijn borsten (lekker warm). Ik voor de zoveelste keer gezegd, dat hij dat niet moet doen. Vraag ik: "Waarom doe je dat eigenlijk?" Zegt ie: "Ik vind ze zo móói!" Hahaha, nu al een borstenman. :D

Toen hij kleiner was, noemde hij mijn tepels 'theelepels'. :D Heel slecht van me, maar ik ben daar in meegegaan. :)

Zoon (bijna 2,5) heeft tot 5 maanden geleden nog de borst gehad. Ongeveer 2 maanden geleden had ik een nieuw nachthemd. Mooi aansluitend, met kant rond mijn decolleté. Ik trok dat ding aan en zag hem bewonderend zitten kijken. Ik vroeg: "Vind je het mooi?" Hij: "Mooie drinken!" :$:D:D

Ben zó blij dat ik mijn borsten nooit 'borstjes' of 'tietjes' heb genoemd! Ik vroeg altijd: "Wil je drinken?" wijzend op mijn borsten. En later er ook achteraan: "Of wil je uit een bekertje drinken?" Dan kreeg hij een bekertje water. Maar ja, nu zijn mijn borsten dus 'drinken'. ;)

15. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Haha daar ben ik ook al een paar keer mee in de war geweest. :D

16. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Kaan; ”Mama Atilla is héél lief! Dank je wel voor broertje” 👦.

En ik ben héél blij met jou! en dankbaar dat ik jou moeder mag zijn 😍❤️!!

17. Clivia

Clivia Bekend lid

12 jul 2014
    843
    103
    43
    NULL
    NULL
    Dochter van (nu 6) toen 5 had tijdens een bezigheid, ik weet niet eens meer wat, hulp nodig. Maar ik was ontzettend druk bezig en kon haar even niet helpen, dus ik zeg:
    je moet even jezelf helpen schat :)

Krijg ik toch een preek!!
    "nou mam, dat kan echt niet wat je zegt! (met armen over elkaar) Ik kan mezelf niet helpen want ik weet het niet. En als ik mezelf kon helpen dan zou ik het dus wel weten. En dan had ik het al gedaan want dan had ik geen hulp nodig gehad!"

Ze heeft zo vaak gelijk.....:D

18. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Haha geweldig

19. tompoes

tompoes Bekend lid