Leuke uitspraken van je kind(eren)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Peetje83, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.915
    3.937
    113
    Dochter (3) was een beeeetje vervelend vanmiddag dus ik zei; als je broertje straks wakker is gaan we maar even naar buiten, kun je even uitwaaien.
    Zij:" niet wegwaaien!!"

2. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Dochter mocht vorige week haar schoen zetten en kreeg dezelfde dag van opa ook nog een Sinterklaascadeautje. Haar reactie: "ik is jarig." :D

3. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Mijn dochter van 3; 'Mama, even stil. Ik ben met papa aan het praten'. Nadat ze klaar is; 'Zo mama, nu mag jij'.

Vorige week vloog er een helikopter continue boven ons huis. Dochter; 'Kut helikopter'. (ik weet echt niet hoe ze erop komt) Maar met een zo-goed-als-mogelijk-gladgestreken-gezicht vertelt dat ze dat woord niet meer mag zeggen.

Ik tegen dochter; 'Even je brood op eten schat'. 'Nee mama, ik heet niet schat, ik heet F.ebe!' ;)

4. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hé mam kijk nou! Ik heb dunne-ree!

(Kruising tussen dunne poep en diarree)

5. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Dochter (2): mag ik een chocolaatje?
    Ik: nee nu niet. Ga eerst maar even spelen.
    Dochter: is niet eerlijk, mama.

6. Cato1981

Cato1981 Actief lid

23 apr 2013
    422
    3
    18
    Mijn nichtje vraagt aan haar moeder waarom papa een piemel heeft, dat is/ vind ze toch niet mooi. Waarop mijn schoonzus antwoord iedereen is mooi jij bent mooi en papa ook.
    De volgende dag komt de juf naar mijn schoonzus, mijn nichtje had tegen de juf verteld "mijn papa heeft een mooie piemel" oeps lastig uitleggen :p

Zo verteld oma dat de poes in de hemel is. Nichtje wil graag een gebedje doen maar dan moet oma wel aanwijzen waar dan precies in de hemel de poes is.

7. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.915
    3.937
    113
    Dochter (3): mam ik heb zo'n jeuk in mijn kont, wil je daar even krabben? :)

Nou eh...krab daar zelf maar even?;)

8. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik mocht vorige week ook mijn schoen zetten van papaklaas, de volgende dag had ik er een chocoladeletter in.

Dochter (3,5): chocoladeletters zijn vies he mama!
    5 minuten later...'mam...IK lust wel vieze chocoladeletters hoor'

😂😂 slimpie

9. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.809
    9.317
    113
    Gelderland
    R (toen net 3) wie doet er mee met Spider-Man spelen? J ik doe niet mee! R ok, jij bent ik doe niet mee.:D

R bekijkt de nieuwe h&m gids en zegt kijk dit een nieuwe mama boek.

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mam. Ja Elmo zijn ballen moeten er toch af.Ja hoe zo??

Kan die dan nog wel lopen zonder spierballen. 😁😁😁😂😂😂 ik kwam niet meer bij van het lachen.

11. Truusdemier

Truusdemier Niet meer actief

Haha hier ook zo'n dochter van drie. Ze viel verkeerd en schopte haarzelf in haar kruis (best knap:)); half huilend: ik heb au, je moet een kusje geven.... Ehmmmm nee schat daar geeft mama geen kusje:D

12. mumija

mumija Niet meer actief

hahahaha...:D:D Die is goed!

Mijn zoontje had vandaag met zijn klas weeksluiting (hij zit net op school). Dus die kinderen mochten op het podium optreden, dansen en zingen, wat ze ingestudeerd hadden.
    Natuurlijk ook liedjes van Sinterklaas en Zwarte Piet. Mijn zoontje houdt ontzettend van dansen en zingen, en stond enorm zijn best te doen daar op het podium..:D.
    Iedereen was zo gecharmeerd van zijn enthousiasme, dat hij de microfoon kreeg van de juf en daarmee mocht zingen.
    Nu is zijn spraak nog niet helemaal even duidelijk allemaal, dus hij zong telkens keihard door die microfoon over "ZWARTE TIET"...:)

Echt heel de zaal lag dubbel, gelukkig gefilmd, dat wordt een mooie voor als ie gaat trouwen haha.

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hihi.
    Die Tim.
    Dat van dat krabben herkenbaar haha. Krab maar c even zelf. Hihi..

14. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Als ik koffie ga zetten, krijgt S altijd wat diksap of een pakje drinken. Ik vroeg laatst( voor de grap): S, wil jij ook koffie? Waarop S zei: Nee mama, ik ben toch geen mens!

Haha moest zo lachen, bedoelde natuurlijk groot want wij zeggen altijd koffie is voor grote mensen

15. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg

Haha leuk! Mijn dochter "drinkt koffie" met haar theeservies. Dan zegt ze ook hmm lekker koffie. Mama ook? Dus dan zeg ik ja lekker schat, mama wil ook een kopje. Maar dan krijg ik er geen, want dan zegt ze nee is warrum, zie je? Is warrum. En dan "slurpt" ze hem zelf leeg.

16. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    Dochter (4,10) wil een kastdeur open maken, dat lukt niet.
    Dochter:"Zit er ofzo een kinderlokker op?"

17. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Haha, hier wordt het theeserviesje ook veel gebruikt! We moeten het kopje dan wel aan het oortje vasthouden..:)

18. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Y had van die glow in the dark sterren in haar schoen gekregen. Samen opgehangen, ze vond het helemaal leuk toen ze ging slapen!

een uurtje later lag ze huilend in bed en toen ik vroeg waarom zei ze 'mama, mijn sterren zijn kapot!'

Ik had even moeten waarschuwen dat ze niet de hele nacht licht blijven geven...

19. Dens

Dens Actief lid

21 sep 2011
    413
    1
    18
    Zuid Holland
    Papa heeft gisteren een nieuwe tatoeage laten zetten, die moest natuurlijk ingesmeerd worden. Hierop zegt dochterlief: 'mam, papa moet zijn tattoo insmeren, anders blijft ie niet plakken'.

Deel Deze Pagina