Geen nestel drang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door potjesoep, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    ik had verwacht nou ik zo tegen het einde aan loop , mare ik heb geen nestel drang.

ja wil alles in huis hebben voor de kleine en netjes hebben , maar ik heb geen zucht tot extra schoonmaken wat je wel eens hoort dat vrouwen overdreven veel gaan schoonmaken

ben ik de enige of zijn er nog meer dames die er gene last van hebben ?

2. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Ik had er ook geen last van..
    Mijn huis is ook altijd netjes en schoon.
    Kan me voor stellen als een @#!&€zooi is dat je nesteldrang krijgt, haha..

3. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    Ik heb het ook nog niet en hoop dat ik het ga krijgen haha!Stel nu namelijk alles uit en moet me echt met tegenzin er toe aanzetten om iets te doen.
    Maar ik heb nu een nieuw ritme en ik doe gewoon iedere dag een beetje en zo blijft het wel schoon.
    En heb vaak 1x per week een bui en dan ga ik ook alle kastjes uitzoeken en organiseren enzo.
    Ach zolang het schoon is wat maakt het uit toch☺

4. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Ik kan het ook niet echt nesteldrang noemen hier. Ja alles voor de kleine moet perfect in orde zijn. En na het moet schoon zijn maar dat moet het altijd haha.

5. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    tot drie keer toe geen last van gehad......bij de laatste heeft mijn man alles staan schoonmaken aangezien ik met gebroken vliezen op de bank zat en echt helemaal nergens zin meer in had (moest wachten tot de weeën kwamen en dat duurde meer dan 24 uur...) hij heeft toen alles staan schoonschrobben voor me....uit zichzelf, van mij hoefde hij het niet te doen....

6. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Nope, geen last van. Heb veel fysieke klachten en ben vaak moe. Ik zie wel alles wat vies is, maar heb echt geen puf er wat aan te doen.

Af en toe opruimen, verder doe ik weinig. De babykamer ziet er wel perfect uit. Kan er niet tegen als daar iets ligt of staat wat er niet hoort. Dus wil wel een mooi fijn nestje, maar kan zelf niets doen :(

7. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Nee ik heb er tot nu toe ook geen last van. Wel alles op orde te hebben voor de kleine, en een beetje gezellig te maken in huis voor de kerst. Soms heb ik er ook geen puf meer voor.

8. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    puffff ben niet de enige .. inderdaad vind die puf er maar voor ben zo erg moe ,, gene zin om van die bank af te komen die veels te lekker zit ;)

9. Fiora

Fiora Bekend lid

28 jun 2011
    932
    0
    0
    Het is hier thuis nooit supernetjes of superschoon, je ziet dat hier geleefd wordt. Het is niet vies maar het is ook geen huis waar er nooit iets slingert. Ik had bij de eerste geen nesteldrang in de zin van schoonmaken maar wel in die zin dat ik echt alles voor de baby klaar wilde hebben qua spullen en kamer en dat ik het huis helemaal opgeruimd wilde hebben

10. Lilyofthevalley

25 sep 2014
    21
    0
    0
    Mijn Russische schoonzus had ook geen nesteldrang een dag voor ze moest bevallen moest de hele babykamer nog in orde gemaakt worden

11. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    hier bij de eerste 2 wel gehad heerlijk vond ik dat ! heb geloof soms wel 3 x in een week de badkamer schoon staan maken:p bij de laatste zat ik er dan ook echt op te wachten maar helaas geen nestel drang te bekenen;) deze keer hoop ik dat het wel weer komt want ik heb er nu echt totaal geen zin in :D

12. daantjedubbel

daantjedubbel Bekend lid

2 apr 2014
    721
    1
    16
    Arnhem
    Nee, hier ook geen last van gehad. Wel heel even rond de 36 weken, maar ik ben van mezelf al heel opruimerig dus misschien is het me ook gewoon niet opgevallen... Had de laatste paar weken ook de puf niet meer. Heb met 37 weken nog wel alles van de kleine voor de 3e keer gewassen, haha. Achteraf maar goed ook want een week later was ie er :D

13. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Haha ik had in mijn hoofd nesteldrang maar gebeurde niks was te moe geen zin en die dingen hihi..Nu ben gister toch maar beetje begonnen koelkast top tot teen kleertjes van baby wassen opgehangen als ze nu vannacht was gekomen had ik een probleem gehad maar ik doe alles lekker in slakken tempo iedereen om me heen word er gek door maar ik niet :) ik neem mijn tijd vind wel goedzo zo weer is wat poetsen nog niet bedacht wat nu aan de beurt is

14. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    :p
    Hihi dat is wel toppunt maar goed ieder op zijn eigen tempo.

15. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Nu alles schoonmaken en dan blijft de baby zitten tot 42 weken zeker.. moet je tussentijds zeker nog wel een keer schoonmaken, want stof valt altijd wel weer. Misschien is je lijf wel heel verstandig om geen schoonmaakdrang te hebben. Als je zo vaak "moet" dan wordt je nog moe ook :p Je kan beter je energie sparen voor de bevalling toch :p
    't is hier wel schoner dan anders, maar qua energieniveau hou ik het echt niet vol om hele dagen te gaan schrobben.

16. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Totaal geen last van gehad.. Wel dat het kamertje e.d. allemaal in orde moest zijn, maar niet dwangmatig ofzo.. Gewoon omdat dat op het lijstje stond wat we afwerkten wat er moest gebeuren..

Maar driftig schoonmaken enzo? Nah, die genen heb ik niet :D

Deel Deze Pagina