Gisteren ben ik alvast gaan babyshoppen. Mijn vriend kon er helaas niet bij zijn vanwege zijn werk, dus ik stond te popelen om hem te laten zien wat ik allemaal in huis had gehaald. Hij komt binnen, kijkt naar de spullen en zegt: ''schat, volgens mij krijgen we een baby!'' Haha, je meent het schat.
Aah lief dat smsje! Hier nog steeds misselijk, en hang dan regelmatig 's ochtends boven de wc, manlief gaat dan heel mooi op een veilige afstand van minstens 2 meter van me vandaan staan en zegt dan met een big smile: 'Goh, ben je misselijk schatje?' Waarop ik antwoord: 'Moet je een blauw oog schatje?' En dan loopt hij al lachend weg. Hij vind het maar wat grappig dat onze kleine man mama soms nog zo pest en dat hij daar (nu nog) niks van merkt. Wel heel lief: We mochten een gratis cadeautje uitzoeken omdat we van energie leverancier wisselen. Hij wilde heel graag een TomTom maar ook een tv op de slaapkamer. Ik zei tegen hem, doe maar de TomTom daar hebben we meer aan. Film kijken kunnen we ook op de laptop. En die TomTom wil hij al zo lang. Even later besteld ie toch de tv, vraag ik hem waarom antwoord hij: 'Dat is wel fijn voor jou voor tijdens de bevalling. Dan heb je een beetje afleiding als het zeer doet en dan denk je daar niet meer aan.' Vond het wel heel lief
Als ik aan mijn buik voel omdat ik wil weten tot waar mijn baarmoeder precies zit... "schat, dadelijk maak je een deuk inde baby!!" Of als hij trapt: "Die doet gewoon vast tae kwondo"
die komen op dezelfde dag zou wel helmaal toeval zijn dan haha as jullie ze dan niet OOK nog dezelfde naam gaan geven als toeval hoor
Ben nu 26 weken Van de week toen mijn man uit zijn werk kwam, ik stond in de badkamer, hij doet de deur open en zegt net zoals in de supermarktreclame: Hallo Jumbo! Vond dit wel grappig, in het begin toen mijn borsten echt groter groeiden maakte hij wel eens een melkbeweging en riep dan mmoeh, dat kon ik minder waarderen. Nou is hij ook steeds enthousiaster over de baby, en voelt continu aan mijn buik ( 'schop dan voor papa') dus die grapjes kan ik ook wel weer om lachen.
Gisteravond op bed was ik aan het kijken of de kleine weer op mijn handen reageerde. Kijkt manlief van het lezen op en vraagt 'wat ben je wel niet aan het doen?' "met de buik aan het spelen. kijken of het nog eens wil schoppen" is het enkele seconden stil naast me... 'wil je ook met mijn buik spelen?'
gister kregen we bij vrienden kleertjes en sokjes met rammelaars eraan: Komt papa thuis; dat is een leuk rompertje. Nee schat dat is een pakje. ow, ik dacht een romper, dan vind ik em leuker als pyama haha die papa van jou. Hopelijk trekt hij je straks wel kleren aan en niet alleen rompers met een broek.
Niet van partner ((alhoewel ze moeten het van iemand hebben). Maar mijn zoon komt over mijn borsten wrijven en zegt dan "dikke borsten mama", mijn dochter mept er gewoon op. Dank u papa met alle verwijzingen naar dikke tieten
Geen uitspraak hier, maar wel een actie uit onwetendheid: mijn partner leverde ook mannennamen aan toen mijn vriendinnen hem om aanvullende namen vroegen voor een babyshower voor mij.
hahahaah geniaal topic dit!! Ik lig in een deuk en omdat ik niet wil stoppen met lezen plas ik zo ongeveer in mn broek Manlief zei hier woensdagnacht tijdens mijn eerste bevalling (ik was dinsdagavond al begonnen en ook woensdag overdag had ik ween dus was behoorlijk moe): "niet in slaap vallen hoor schat, straks stoppen de weeen" en meneer ging (op aandringen van de VK hoor) even naar de andere kamer om bij te slapen... Nu nog niet echt opmerkingen ofsow gehad. ownee toch vanmiddag: "schat volgens mij ben je behoorlijk afgevallen maar zie je dat niet doordat je nu weer zwanger bent" whahaha wel lief bedoelt xxx
Haha wat leuk zijn de meeste! Ik ben erg benieuwd wat die kerel van mij nog allemaal gaat uitkramen... Ik heb wel een leuke van de vriend van een nicht van mij. Hij begon de hele badkamer met handdoeken te beleggen toen haar eerste bevalling net was begonnen. "Waarom doe je dat nou met die handdoeken?" "Nou, dat is voor als die Tsunami straks komt!" "Eeeeeeh, hoeveel denk je dat dat is dan..."
Vorige week, was de kleine aan het voeden en had volop stuwing. M'n man kijkt ons aan en zegt: wow je borst is groter dan haar hoofd! Hahahaha
Hihi, grappige mannen  Wij deden samen boodschappen, ik zei strax lopen we met 2 wagens. Ja maar dan wil ik m'n dochter duwen en dragen, jij hebt haar al 9 maanden vastgehouden Lachen hè 