leuke uitspraken van je partner

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eva33, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliesje

Eliesje Lid

22 apr 2012
    83
    2
    8
    Vrouw
    Zangeres en loctician
    Harderwijk
    Komt ie thuis uit de sportschool zegt ie:

"Elies ben zo blij met alles wat ik heb.

Dikke auto, dik huis, dik wijf."

Toen was het stil.... En schoten we samen keihard in de lach. :D

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahahahahahaha Dik wijf

3. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Haha leuk topic!!

Uitspraken van mijn man:
    * Ik heb heel lang niet zo veel gegeten tijdens de zwangerschap omdat ik snel misselijk was... zat hij weer eensm et een zak chips... tja jij zwanger, ik de vreetaanvallen!

* Mijn man is heel lang, en ik best klein... liggen we van de week lepeltje lepeltje in bed met zijn hand op mijn buik. Krijgt hij een schop... legt zijn been om mijn buik... zo jij papa schoppen, papa jou terug schoppen! En hij wrijft zo met zijn voet over mijn buik...

Ach ik kan er wel om lachen hoor! Tis een schat!

4. melissie6

melissie6 Actief lid

7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    Hahah yep, de uitploppende navel! We lagen op bed en ik lag naar m'n buik te kijken.

Ik: "Ik denk niet dat mijn navel eruit zal ploppen, hij zit zo ver en diep erin.

M'n man steekt z'n vinger in mijn navel (!) en zegt heel blij: "Nee, ik denk het ook niet!"

5. Elies25

Elies25 Niet meer actief

zat even raar te kijken hier, omdat je een naamgenootje bent :D Net of ik de mijne hoorde praten :D

6. Divabieb

Divabieb Actief lid

24 apr 2012
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nog maar net zwanger, hoelang precies dat hoor/zie ik zo. We lagen in bed en Hij nam vet veel ruimte in beslag. Waarop ik zei dat ie best mocht opschuiven. Zegt ie; laat me nou even genieten dat ik nog de breedste ben van ons twee. Ik kon er wel om lachen. Ook vind ik leuk dat hij het er over heeft dat WIJ zwanger zijn haha

7. joja81

joja81 Lid

6 sep 2011
    69
    0
    0
    Niet tijdens mijn zwangerschap maar mijn man kon bij elke zwangere vrouw niet laten om na te wijzen en te zeggen "die heeft vieze dingen gedaan..."

8. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    Die van mij zegt bij iedere zwangere vrouw: Kijk dan, die is ook geimpregneerd!

9. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Haha dit zegt mijn man ook altijd...

10. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ben dan nu niet meer zwanger, maar toch een leuke:
    hij: schat, doen we nog aan moederdag?
    ik: ehhh ja, waarom niet?!
    hij: owh.. waarom is het niet eerst vaderdag een dan moederdag?
    ik: hoezo?
    hij: dan weet ik een beetje hoeveel ik uit moet geven..

pffff mannen! :D

11. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    hmmm, dan zal hij bij toch echt een rake opmerking terugkrijgen...

12. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    verder heb ik toch wel briljante dingen voorbij zien komen :D

13. BABYxBUTTERFLY

BABYxBUTTERFLY Actief lid

24 okt 2011
    407
    0
    0
    Den Haag
    Mijn navel steekt uit , best gek om te zien, en ik zat op de grond en ineens kwam de opmerkingen "Heeeejoh , kijk je navel, zo gek." Dat vond ik wel even grappig haha. Of een opmerking van me vader : "Je mag niet op vakantie met die kleine, want dan moet ik der missen." Dat zijn wel leuke opmerkingen. Of in het begin "Als we sex hebben ben ik bang dat ik tegen haar hoofd aanstoot." Nou ik kwam niet meer bij hahaha.

14. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ik kreeg net een leuke. Hij kwam net uit zn werk.
    He je heb nieuwe pukkels erbij (is zwangerschaps kwaal bij mij). Hier en daar en daar. Hmm waar niet eigenlijk. Je hele gezicht zit onder.
    Of
    Volgende x ga ik je filmen als je weer niet weet wat je wilt. Moet Jij dan nog maar eens kijken wie zeurt.

He hallo ik heb zwanger hoor haha. Maar soms voel ik me er niet beter op, maar hij bedoeld t niet verkeerd. Het is voor hem ook allemaal nieuw.

15. watwordhet

watwordhet Actief lid

27 feb 2012
    200
    0
    0
    genieten van ons manneke
    maas en waal
    als die van mij tegen de baby praat, begint hij altijd net onder de borsten, tot ik hem de juiste plek heb aangewezen rond met navel haha

net met eten kwam ie met de opmerking dat de baby echt nog niet uit logeren mag bij zijn opa en oma als ie geboren is. hij moet minstens een half jaar zijn wil hij hier uberhaupt over nadenken. Dus ik vraag waarom hij dit vind en hoe oud hij denkt wanneer de baby naar een kdv moet omdat ik moet werken?? Ja hij vond dat niet nodig, want aan logeren heeft de baby toch nog niets aan als ie zo klein is...dat ik hem uitlegde dat de baby dat ook neit leuk vind maar zijn oma wel, dat kreeg ik em nog niet aan zijn verstand.

16. Divabieb

Divabieb Actief lid

24 apr 2012
    103
    0
    0
    NULL
    NULL

Hhahahaha Gé-wel-dig

17. Olaa

Olaa Lid

23 sep 2011
    81
    0
    0
    In een winkel werken
    Overijssel
    :(Hahaha dit blijft een leuk topig:D

Nu sinds een week komt mn navel een klein beetje naar buiten met als gevolg een afdakje boven m'n navel..

Nu gister in de badkamer kijk m'n vriend verontwaardigd naar m'n navel met als gevolg de volgende opmerking: Woooooooow jij hebt echt een skischans zeg:D

18. mamajj91

mamajj91 Actief lid

2 dec 2011
    436
    0
    0
    hahahahahaha deze herken ik zo!!!!

19. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Weet je hoe erg dat is als mensen dat tegen je zeggen, althans ik vond zulke opmerkingen echt niet leuk! Ook al is het grappig bedoeld, je voelt je echt voor schut staan. Ik kreeg ook van wildvreemden de meest rare opmerkingen te horen, vond het echt aso. Als het nou een bekende is die een grapje maakt ok, maar en vreemde....

20. SannedK

SannedK Actief lid

3 mei 2012
    138
    0
    0
    Bij de echo van 7,5 week: Alles is dus in orde? Ja hoor als is in orde. En wat gaat het worden een jongen of een meisje?

Een week of 4 voor de bevalling zitten we in onze keuken met mijn moeder, mijn man is druk aan het vertellen over de tijd als de kleine er eenmaal is. En op zaterdag ga ik altijd wandelen en boodschappen doen met Liz, dan kan jij het huishouden doen. Zo wist mijn moeder dus de naam al....... Kon ik niet zo mee lachen!

Deel Deze Pagina