leuke uitspraken van je partner

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eva33, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melissie6

melissie6 Actief lid

7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    Zijn er inmiddels achter ;)
    Na de geboorte komt er iemand van de officiele instanties naar het ziekenhuis om al het papierwerk te regelen en het kindje aan te geven bij de burgerlijke stand. We hoeven dus niet direct naar de babywinkel, haha!

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    hahha o mooi zo!

3. eva33

eva33 Actief lid

23 dec 2011
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hadden er hier weer een!

Ik hem vertellen dat die kleine nu papa goed kan horen en zijn stem gaat herkennen. Dus hij moet tegen mijn buik praten en liedjes zingen enzo. Beetje plagen dus. Ja, hoor, ik ga echt niet zingen tegen een buik. Ook prima, vind het allemaal goed. Dat was een week geleden.

Eergisteren lig ik na het douchen even uitgeteld op bed, komt hij naast me zitten bij buik en begint een verhaal, dus ik denk, nu komt het dan toch, een romantisch onderonsje met zijn kind!

"Ja, hallo klein ding, ik kom je even vertellen dat ik het met je moeder ga doen, dan hoef je niet te schrikken. Je mag je er even niet mee bemoeien hoor!"

Tot zover de romantiek, maar wel pijn in mijn buik van het lachen :)

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    whahahahahahaha

5. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hahaha jaa dat zou die van mij ook zo kunnen zeggen haha

6. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    M'n man stond gisteravond op om naar het toilet te gaan. Hij staat op, loopt die kant op... met de afstandsbediening nog in z'n hand! Dus ik kijk hem raar aan, wist niet wat ik moest zeggen haha. Hij zag me vreemd kijken, kijkt naar de afstandsbediening in zijn hand, kijkt mij weer aan en zegt: damn, die zwangerschapsdementie! haha :)

Eergisteren kwam hij thuis van lange dag werk. Normaal geven we elkaar bij binnekomst een kusje, ik vraag of alles goed is, hij vraagt hoe het met mij gaat, kletsen wat en dan gaat ie douchen.
    Nu kwam hij binnen, ik loop op hem af voor ons ritueeltje, geef hem een kus, hij neemt afstand en zegt: nou, wat voor klusje heb je nu weer voor me te doen... :(
    En inderdaad de afgelopen dagen (weken?) is er steeds wel iets wat hij nog moet doen (gordijnen ophangen, dingen verslepen, vriezer die stuk is, plankje dat opgehangen moet worden, kijken naar geboortekaartjes,enz)
    Arme jongen, ik wist niet dat de druk zo hoog lag voor je ;)

7. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    wat een leuk topic!
    mannen zijn af en toe zo lomp in wat ze zeggen!

bij mij zei hij bij denk 30 weken, toen kreeg ik cellulitus op mn billen en benen vreselijk vond ik het.
    hij zei ach dat maanlandschap valt toch amper op?
    en bedankt schat.

kon er toen niet zo om lachen!

8. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    elke avond voor het slapen gaan, schud mijn man mijn buik nu heen en weer. "mamma wakker houden, dan gaat ze me strelen"
    hij is er mee beginnen sinds ik zei dat de kleine geluiden kan horen.
    in de auto is meneer ook erg kieskeurig met muziek "het kind moet straks wel genieten van goede muziek."

9. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Gisteren wilde ik lekker tegen m'n man aanliggen op de bank. Kon natuurlijk helemaal niet. Kan al maanden niet meer, maar soms probeer ik het te negeren en wil ik het gewoon! Dus ik probeerde allerlei houdingen om vervolgens in een zeer oncomfortabele positie (buik in de weg) even te blijven zitten tegen m'n man aan.
    Zegt ie: Zo, kan je weer lekker tegen m'n aan liggen, zoals vroeger...
    Ehm, nee dus.

M'n man had vorige week naar aanleiding van de bevallingscursus een serieuze mededeling:
    Hij zou twee matrassen naar beneden slepen en op de bank leggen (we hebben een hoekbank) en daarop matjes en dan moest ik maar vanaf dan beneden op de bank slapen!
    Tja, hij vond het ook niet leuk, maar he, we hebben net sinds januari een nieuw bed. Zou toch zonde zijn als m'n vliezen breken en het bed 'verpest' zou worden!

Grapjas, ben niet akkoord gegaan.
    En dat allemaal ondanks dat de vk heeft verzekerd dat de bevalling bij maar 10% vd bevallingen begint met het breken van de vliezen.

10. Sammy0603

Sammy0603 Actief lid

8 mei 2012
    114
    0
    16
    NULL
    NULL
    Een vriendin van mij was rond dezelfde tijd zwanger als mij, haar vriend zei op een keer...pampers van 0-4 kilo? is dat zoveel kaka in één keer dat die babytjes doen ;)...

11. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Doet me denken aan wat een collegaatje dacht:
    Je hebt een pak luiers newborn van Kruidvat waar op staat:
    met plasalarm en goed voor +/- 8 dagen.
    Haha, nou dat plasalarm had ik aan haar uitgelegd, dat dat geen geluid maakt...
    En toen zei ze dat ze het niet echt hygienisch vond, luiers die ongeveer 8 dagen meegaan!!! haha
    Toen ze het hardop had gezegd en ik helemaal in een deuk lag, zag ze haar blundertje in! haha

12. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Mijn man toen k daarnet thuis ging lunchen:

Grote borsten, grote borsten coming home.

Schijnbaar zijn ze toch aan het groeien hahaha, lag in een deuk :D

13. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Ik smeer m'n buik al sinds het begin van de zwangerschap in met crème, maar helaas sinds een week of twee toch echt striae en er komen steeds meer streepjes bij.
    Zegt m'n vriend van de week: als je nou ook zorgt dat je horizontale strepen krijgt, dan hebben we er nog iets aan. Dan kunnen we rondje-kruisje spelen.:p

Ik heb er heel hard om gelachen, maak zelf ook grapjes over m'n buik.

14. Biancah

Biancah Niet meer actief

Heb je bio oil geprobeerd. is wonder middel heb ik me laten vertellen.

15. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    nee nog niet, helpt dat ook nog een beetje als de strepen er al zitten?

16. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ja is speciale olie voor littekens en strea en alles. Ik heb t al van t dikker worden van vroeger. Was gelijk begonnen toen ik zwanger was en t is nu al minder. En t houd dus ook de huid soepel om te voorkomen.
    Het is wel duur, maar ik zweer er nu al bij.

17. Leonike

Leonike Bekend lid

21 nov 2011
    521
    2
    18
    Vriendlief zat van de week aan mijn buik.
    Zegt ie: "wat is je buik strak".
    Ik: "Nee schat, ik hoop dat ie dat na de bevalling weer wordt"

Hij bedoelde dat mijn buik heel gespannen aanvoelde.

18. VAndaag hadden we een echo, en mijn ega maakte mijn wakker. Ik stond op bukte voorover en zei tegen de buik :

Baby, je moet jezelf mooi maken en je haren kammen. We komen je straks bekijken. Tot straks. :D

19. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Zijn man en ik lekker aan t vrijen en ligt hij op mij.
    Alles is afgelopen en normaal blijft hij lekker op mijn buik liggen en dutten we zo in.
    De laatste keer rolde hij er na het finaleschot direct af en zei "zo, op zo'n basketbal liggen is ook niet comfortabel".
    Romantisch, SMELT

20. melissie6

melissie6 Actief lid

7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    Ja dat met luiers en mannen komt me bekend voor, haha!
    Vorig jaar hadden we bij ons thuis een surprise babyshower voor een van mijn collega's/vriendinnen.

Het was zowel mannen als vrouwen en op een gegeven moment moesten we een spelletje doen met luiers. En daarna kregen de a.s papa en mama heel wat luiers kado. Toen dacht een van de mannen dus dat ze daar wel jaren mee konden doen. Want:
    "Ja, hoeveel luiers gebruikt zo'n baby nou per dag. Een stuk of 2?"

Deel Deze Pagina