leuke uitspraken van je partner

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eva33, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    ik snap het ook niet hoor, heb het gegoogled maar kom er dan nog niet echt verder, haha

2. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Flessenspeen kers

Ronde tepelvormige speen waardoor baby’s snel wennen aan het drinken uit een fles.De speciale zachte afwerking voelt aan als de moederborst. Hierdoor zijn borst- en flesvoeding goed te combineren.

3. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Voorbeeldje van een kersspeen:

4. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Ik zat van de week onderuit gezakt op de bank, met m'n klompvoeten op de tafel. Totaal uitgeblust aan het eind van de dag.
    M'n man deed alsof ie een foto van me maakte met als onderschrift: "Kijk, zo zag je moeder er uit op het laatst toen ze op je lag te wachten!"
    Toen deed hij alsof hij een foto van zichzelf maakte met als onderschrift: "En je vader heeft het ook niet meer" :)

Vond dat zo schattig!

En hij blijft maar zeggen dat hij in zijn hele leven nog nooit zoveel heeft gedaan en zoveel geld heeft uitgegeven aan een meisje (die hij nog niet eens ontmoet heeft). Moet daar altijd wel een beetje om lachen als hij weer bezig is met iets voor haar en dat zegt.

Oh ja, we kunnen donderdag de nieuwe auto ophalen! Eindelijk, na twee maanden wachten.
    Belt hij van de week op of donderdag uitkomt voor mij.
    Dus ik zeg, ja is prima hoor. Ik heb geen afspraken.
    Zegt hij, ja, maar ik bedoel eigenlijk meer ivm de bevalling

Haha, schat, ik zal er rekening mee houden ;)

5. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Mn vriend heeft in mn zwangerschapsdagboek gelezen dat de baby nu ongeveer 8.5 cm is. Hij pakte een rolmaat en meette 8.5 cm en hield dat voor mn buik ;) ;) van links naar recht...
    Waar zou die een lekker comfortabel plekje hebben gevonden?

Schattig :)

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

mn vriend kijkt een halfuur lang met een big smile naar de echo, neemt zn camera, maakt foto's van de echo en kijkt erna weer meteen big smile naar de echo, zegt hij ineens: "eigenlijk lijkt ie nu wel een beetje op een alien he"
    haha

7. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Uitspraak van een man op de partneravond van de pufklas: Baarkruk? Ken wel een barkruk

Mijn stiefbroer noemt mij liefkozend 'tijgertje' en scheurbuik (gozer is 23 :) )

En ik kwam erachter dat mijn ega elke avond stiekem aan mijn buik voelt als ik lig te slapen.

8. sarientje3

sarientje3 Actief lid

7 jan 2012
    194
    1
    0
    Zit veel achter de computer,maar daarnaast veel ge
    tilburg
    De laatste 2 berichtjes van mijn lief ver weg... ( tjah uitspraken kan ik niet neerzetten via fb is de enige manier dat we nu t makkelijkst en goedkoopst kunnen communiceren:(s.....=naam van de kleine)... En dan te bedenken dat hij niet de biologische vader is...(en let niet op zijn engels haha...soms is er niet veel aan te knopen en zit er een beetje swahili tussen maar t is te begrijpen)

- Hay hapo sawa!now i can n at list have a smaill a cross ma face need to be there whith u as well: hay any time baby u want to coz am tyea some of whiting to have s....... on both of hands me n u-: hay wuld u just do me a fevor n strech yuor haed give s........ a kiis 4or me plic pliz tell her i do love i allways thinking of her evry time i see u on your fhoto miss u so so much i need u now now baby xxx for u n s....... xxxxxxxx love u.

- is just the only thing i want for u not to strees up your sellf; n think of some of n s..... let her come whith no stress of me n u to her: thinks will work out so baby u n i all redy no that i will be ther same day coz sinss i foud u i didint now we will go that far so i relly need u more than ever love u sweety

Smelt smelt.... Wat hou ik toch veel van hem...

9. LunaKirsten

LunaKirsten Actief lid

24 jan 2011
    124
    0
    0
    NULL
    Almere
    Ondanks dat ik niet zwanger ben, lig ik wel in een deuk. Onze mannen zijn echt droog. Haha

Mijn vriend heeft er ook nog wel een paar.

Vriendin zet op Facebook: Wij zijn zwanger!!!!
    Hij: 'Zij is ook dom. Zet ze neer 'Wij'. Zij is toch zwanger, hij niet.'

Euhm...;)

De nicht van mijn vriend is ook zwanger. Komt ze binnen op een verjaardag, roept mijn vriend, maar ook de rest van mannelijk geslacht: 'Buik inhouden!'

Altijd de dag voor ongi, heb ik last van buien.
    Hij: 'Het is weer zover. Je moet zeker ongesteld worden. Dat wordt wat als je straks zwanger bent. Ik ga dan wel 9 maanden bij mijn moeder logeren.'

En bedankt.... ;)

10. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Gisterennacht hele slechte nacht gehad met huisartsenpost etc... Manlief dus ook weinig geslapen.

Zegt hij gisteren heel lief... al die mannen die net vader zijn geworden liggen bij te komen met hun kindje op hun buik... Ik heb al een slapeloze nacht gehad maar kan daar nog steeds niet van genieten.... Hij was echt oprecht verdrietig!! Arme lieverd!!

11. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhh Pluus dat is echt sneu.... Geef hem maar een dikke knuffel....

12. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Ik met vanaf 23.00 met sterke ww om de 4 minuten. Manlief slaapt dus ik strompel puffend en zuchtend naar boven om hemmwakker te maken.
    Ik: word eens wakker!
    Hij: wattiser dan!
    Ik: aliens zijn geland, nou goed! Ik heb ww om de 4 min (puf, zucht daar kwam er weer een. Ik hang over het bed en zucht m met meoite we) wil je de verloskundige voor me bellen?
    Hij: waarom? Kan je dat zelf niet??
    Ik: NOU IK BEN NU EVEN DRUK MET ANDERE DINGEN JA?!

:D

13. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Whahahahahaha vet grappig. Kzie dat hier ook gebeuren

14. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Omg hahaha

15. Aloe

Aloe Niet meer actief

Oh ja dat hoef ik hier ook niet te horen hoor........dan vraag ik hem gewoon of hij mijn bh wil lenen:D en dat gelukkig mijn cup dan nog wel te groot is voor hem.......

16. daisy500

daisy500 Niet meer actief

Mijn vriend kan altijd zo lekker duidelijk zijn.
    Laatst was schoonmoeder hier, roept meneer,weetje wel me wat voor grote tieten ze loopt! Geniaal droog hahah, om vervolgens mijn bh maat er nog bij te zeggen ook!
    Hij is afentoe zo lekker droog, kan er zo om lachen.
    Laatst lagen we plat van het lachen op de bank omdat meneer het ineens wel grappig vond als eerst de billetjes naar buiten zouden komen met de bevalling en hoe dat er dan uit zou zien, ja heel stom maar ik lag plat! Ieder zijn humor toch ;)

17. Hilse

Hilse Niet meer actief

Hahaha ja ik zie het ook helemaal voor me :p:p
    Hoe jullie daar liggen te lachen ook trouwens :D

18. daisy500

daisy500 Niet meer actief

Hahah ja hij kan het altijd op z'n manier zeggen dat je helemaal plat ligt van het lachen :p haha

19. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Mijn vriend ligt een paar x per week met z'n hoofd op m'n buik, geeft m'n buik dan kusjes en praat tegen de kleine.. Als ik vraag wat ie aan het doen is, zegt ie: 'qualitiy-time tussen mini en papa, dat is goed voor de bonding'
    zo schattig :)

20. mamajj91

mamajj91 Actief lid

2 dec 2011
    436
    0
    0
    Hier ook:

Ik zeg vd week.....voor de grap toen ik op de wc zat : Schat, mijn vliezen zijn gebroken, heel mijn broek is nat!

Hij: Zal ik je broek in de droger doen?

..hahaha

Deel Deze Pagina