wij zijn bezig om zwanger te worden, zeg ik tegen vriendlief en denk je raak geschoten te hebben? nee anders was ik al wel dik geweest.. hij denkt echt superzaad te hebben
Echt leuk die opmerkingen hier!!! Bij ons tot nu toe nog geen echte grappige opmerkingen... Ik krijg wel heel lief elke dag een berichtje hoe het met ukkie gaat Echt heel lief!!! Voel niets en heb weinig kwaaltjes dus ik ga er maar vanuit dat het goed gaat...
Collega van mijn man dacht dat ik nu al ontsluiting had... Blijkt dus een andere collega te zijn waarvan de vrouw hoogzwanger is xD
Hier nog steeds geen onozele opmerkingen van vriendlief maar hij doet wel heel schattig. Wij hebben al een week of 3 de box in de kamer staan en soms gaat hij dan gebogen over de box staan en met zn handen kietel bewegingen maken en dan "oetsiekoestiekoe" brabbelen alsof de kleine er al in ligt. Echt zo schattig om te zien.
Het volgende is niet van ML, maar van mijn oma: We lieten foto's zien van onze vakantie op de dominicaanse republiek. Daar had ik een Kv-test gedaan en een foto van genomen. Ze bekijkt de foto en zegt: Goh, wat een raar stopcontact hebben ze daar'!.....we kwamen niet meer bij!
gisteren stond ik te snel recht en kreeg ik bandenpijn,waarop vl zei: ja schat,heb je toch al gezegd dat het tijd is voor winterbanden te steken?!
Na het aanhoren van mijn klaagzang over de kwaaltjes die de zwangerschap bij mij veroorzaakt zegt manlief: ik denk dat het een meisje is want jij bent ook zo irritant! Als het een jongetje was leek hij op mij en had je nergens last van. En bedankt!
vandaag ben ik ruim 6 weken, waren we net aan het seksen en vl doet een beetje vreemd dus ik vraag wat er is. Zegt ie: ik ben bang dat ik de kleine door elkaar schud
Toen we net wisten dat ik zwanger ben wilde mn vriend geen sex met me... Bang dattie een deuk zou stoten in het hoofdje... Nou schat, zo groot ben je nou ook weer niet Zijn reactie op de positivie test, Stak zijn armen in de lucht en riep Hij schiet en hij Scoooooooooooooooooort!!!!!
hebben we het over de bevalling, zegt mn man: hoezo, je neemt toch gewoon weer een keizersnee? (ja schat, dat kunnen we aanvinken op het voorkeurs formulier, net als zonder pijn en weeenen of met een scheet en een kuch er zo uit)