ohoh heb me net rot gelachen om men vriend/verloofde! tis dan niet om de zwangerschap maar te grappig om niet te delen. de bel gaat. vl doet de deur open, (tussendeur was dicht voor de hond dus ik hoorde niks) komt ie terug, heb je een euro? ik mijn portomonee zoeken, euro gepakt, waarvoor eigenlijk? uhh ja geen idee sint maarten ofzo en gaat weer zitten, haha ik kwam niet meer bij, ik zeg die willen geen geld, snoepies willen ze. ik snoepies gepakt, en het aan de kids gegeven. ik dacht dat iedereen dat wel had gedaan op school maar blijkbaar niet lol!
Mijn vriend praatte laatst tegen mij buik en zei 'lieve baby, weet je wat ik ga doen?' 'Ik stop een telefoon naar binnen, dan kun je me altijd bellen!'
"Lieverd, nemen wij een wiegje of een commode?" waarop ik in lachen uitbarsten en vroeg of we de baby is een la ginger laten slapen. Hij was er heilig van overtuigd dat een commode een ledikant was .
Dat alle andere zwangere vrouwen ook alleen maar sochtends misselijk zijn en die gaan gewoon naar hun werk ( het was zondag ochtend en ik had nog niets gegeten)
Na bezoek aan verloskundige, stuur ik vl een berichtje; je dochter en ik zijn ook deze keer weer goedgekeurd. Antwoord; altijd fijn, zo'n succesvolle APK
Mijn vriend een aantal weken geleden toen ik door extreme misselijkheid alleen maar kon liggen en overgeven: - Hij: kun je nu je fosfor wel innemen? -Ik: he? Wat bedoel je? - Hij: je moet toch fosfor slikken als je zwanger bent? Toen ging me er een lampje branden.....De lieve schat bedoelde foliumzuur.... Ik heb even heel hard moeten lachen. Mijn vriend ook toen hij zijn vergissing door had.
Een collega van mijn vriend had een leuke opmerking vond ik. Mijn vriend was op een beurs en dat werd redelijk laat. Dus hij snel naar huis, omdat hij samen wilde eten. Belt zijn collega: "Waar rij je nu? Zullen we anders even naar de Mac in Heteren met zn allen?" Dus vriendlief zegt dat hij snel naar huis wil, omdat ik het eten al klaar heb staan en hij nog wel een seksleven wil houden. Collega: " Hè? Seks? Hoeveel weken zwanger is ze nu dan?" Vriendlief: "25 weken" Collega: " Jongen! Het wordt tijd dat je stopt met die onzin! Straks wordt je kind geboren met een hoofd als een poffertjespan!!"
Leuke reactie van mn neefje (4) Terwijl we aan het eten zijn vroeg hij of de baby in de buik ook een bord met eten had ..hihi te schattig
Kleuter op mijn werk: "baby's zijn eerst een zaadje toch?...... waarom groeit er dan nu geen bloem in je buik??" haha zoo mooi kleuter logica
Heb dubbel gelegen met alle reacties hier! Van dit topic vrolijk je helemaal op! Als ik een mindere dag heb weet ik wat ik ga doen! Hier ook nog een leuke van mijn zus. Ze was samen met haar zwangere schoonzus naar een informatiebijeenkomst gegaan. Toen ik haar later sprak vertelde ze 'ja, en je kunt ook nog last krijgen van een weeënzee!' Ik keek haar raar aan en snapte niet wat ze bedoelde. Toen ze het aan het uitleggen was kreeg ze in de gaten dat ze een foutje gemaakt had. Ze bedoelde een weeënstorm!
Dit keer geen grappige uitspraak maar een super lieve uitspraak van vriendlief Gisteren aan mn partner verteld dat bij de echo te zien was dat de placenta aan de voorzijde zat en dat er een kans bestaat dat hij t kindje tijdens mn zwangerschap nooit zal kunnen voelen trappelen. Zegt hij, dat maakt mij helemaal niets uit, alstie maar gezond is...
Hier ook een mooie. We hadden een discussie over alles wat we nog nodig hadden voor de kleine. Dus op een gegeven moment noem ik de verzorgingstas, hij kijkt me aan en zegt:" maar we hebben toch al een plankje boven de commode?" Ik lag helemaal dubbel, en vroeg aan hem of hij dat plankje dan altijd mee wilde nemen onderweg. Toen viel het kwartje :-D