leuke uitspraken van je partner

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eva33, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Vriendlief voelde vanochtend aan m'n buik zegt hij: Je moet geen strakke broeken aan doen hè, dan krijgt ons kindje hoofdpijn! Haha

2. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    whahahaah wat een leuke topic!! Ik heb echt in een deuk gelegen!!

Vorige week een zwangerschapstest gedaan. Ik wilde mijn man verrassen met het mooie bericht dat we zwanger zijn.

Ik bij de zeeman, twee van die slofjes gekocht, met tekst: I love mum en I love dad. Dat ingepakt en de zwangerschapstest erbij gedaan. Aan mannetje lief gegeven. Hij pakt het uit en zegt; "Oh, wat leuk slofjes, zijn ze voor mijn nicht haar baby?'' (zijn nicht gaat binnenkort bevallen) Ik euhm "Nee" Kijk eens goed. (mannetje lief heeft heel de test nog niet gezien.!) en ik sta daar maar met zenuwen whawh. Pakt hij de test, kijkt er naar. Maar het kwartje valt nog steeds niet. Ik zeg tegen hem lees eens in het boekje en kijk naar de test. Hij lezen en dan kijkt hij naar de test. En zegt hij: 'Is het echt waar??? zijn we zwanger?? Ik: jaaa!!! Zegt hij: 'Zooo, zie je nou wel ik heb mega spul!! wahwhaha
    Ik moest zo lachen om zijn verbaasde gezicht en dat het kwartje niet meteen viel. whahwah

3. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Haha geweldig topic dit! Deze ga ik bijhouden :D Tot op heden hier nog geen rare uitspraken, maar als er een komt dan zet ik hem zeker hier neer :D

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier ook placenta aan de voorzijde bij Aiden, maar helaas maar waar, heb zelf nooit harde schopjes gevoeld en mijn vriend heeft hem nooit kunnen voelen! Het kan dus wel, maar hoeft helaas niet. :(

Nu weer ontopic.

5. Yunami

Yunami Bekend lid

25 aug 2012
    971
    0
    0
    Nederland
    Hier weer mooie van onbekenden:

We zijn gaan shoppen voor de babykamer. Rekenen we bij de winkel af voor roze verf en behang en wordt er gevraagd of we een meisje verwachten..
    Staan we in de lift met roze verf en behang, wordt er gevraagd of het een jongetje of meisje wordt...

Ik had echt de neiging om te zeggen dat we een zoon krijgen... Onder de noemer 'vragen naar de bekende weg'?! Ik kon er wel heel hard om lachen dat wel :D

6. Bootjekatootje

Bootjekatootje Actief lid

23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Niet echt een uitspraak maar mn vriend dacht dat het kraampakket een cadeautjesdoos was! Helemaal verheugd maakt hij het open... Dat was even slikken, al dat verband!!

7. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    hier krijg ik steeds te horen
    kom maar opoe en helpt me dan met opstaan(als ik savonds op de bank lig dan kan ik niet meer opstaan door de BI)
    moet er wel omlagen want hij zegt het zo leuk hahah

8. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ben echt al weeeeken super beroerd en dat word elke dag een tikje erger lijkt het wel.
    Lag gisteren als een bleke dweil op de bank, komt mijn man naast me zitten, aait me over mijn hoofd en zegt met een stem druipend van medelijden:
    "Ach schatje, gelukkig kan ik het niet van je overnemen, want wat zou jouw leven dan beroerd zijn".
    Met andere woorden: "wat klaag jij weinig en wat zou ik verrekte veel janken":D

9. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    (over mijn most-charming positie joggingbroek) Dat is toch geen broek, dat is een koltrui! ;)

10. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Mijn vriend vroeg aan de gynaecoloog hoe hij de ontsluiting moest meten hahah waarop de gyneacoloog heel droog zij met een rolmaat ik heb me kapot gelachen daar.

11. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0
    geweldig dit.

ik ben 8 weken zwanger en eergisteren hadden we de eerste echo. zitten we in de wachtkamer meneer leest een paar folders en zegt Hhmm 29 weken, je word prikkelbaar. vraagt ie aan mij hoe kan dat dat jij dat nu al hebt? ggrr.
    en met de echo verteld de verloskundige dat je ook de dooier kan zien, zegt vriendlief huh net een ei. dus mijn buik is net een ei.

12. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Dat zei me man bij de test. Nu de echo gehad. We lopen de kamer uit. Shit een jongen zegt hij. Kan hij niet gewoon een meisje naam krijgen veel makkelijker! ;) Ik moest er wel om lachen.
    (voor de duidelijkheid, een zoon is net zo welkom als een meisje, zijn naam is alleen een probleem)

13. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Ik kwam pas uit het werk en hij zei hoe is het aannemer?? Ik huh?? Ja je bent toch aan het bouwen hi hi?? Telkens als ik beroerd ben ofzo zegt hij ben je weer aan het bouwen?

14. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    ik had aan vl verteld dat de kleine deze week voor het eerst plast.
    zit ik weer eens misselijk op de bank, zegt hij tegen mn buik : Hé hummel niet zo pissen, daar wordt je moeder misselijk van.

15. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Haha heerlijk topic! Hier ook een vriend die af en toe rare uitspraken haha zo ging hij mij even uitleggen waarom ik af en toe zo prikkelbaar was: ik leef 9 maanden met een beperking en das niet niks! Een BEPERKING??!! Haha

Vorige week ging hij zich in de as bevalling verdiepen, wat moet ik doen als de weeën beginnen? Nou niks, afwachten tot het doorzet. Ja maar dat hou ik niet vol! Haha Ehum . .

16. Within

Within Niet meer actief

Schat, een stortbevalling, is dat positief of negatief?

17. Ises

Ises Actief lid

26 mrt 2012
    255
    0
    0
    Kreeg vandaag de vraag of de woezel & pip mobiel in de bench komt te hangen?

18. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Mijn vriend hadden ze duidelijk gemaakt dat de placenta eerst eruit moet en dan er weer in. Toen hij een foto ervan zag zei die gelijk maar dat ze die moeten weggooien. En een vies gezicht dat hij daarbij trok haha.

19. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Oh ja en deze van moederlief. Me tante vroeg na een vk controle: en zus? Wat heb je meegemaakt daar? Heb je het kindje gezien? Nee het was een andere soort echo. Ik heb bij deze echo alleen het hartje gehoord. Hahahaha toen me tante dat zei pieste ik in m'n broek van het lachen.

20. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    hahahah! Dat zou die vna mij zo gezegd kunnen hebben! :D

Deel Deze Pagina