leuke uitspraken van je partner

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eva33, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FemkeJ

FemkeJ Lid

8 aug 2012
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man zei laatst: "Zo, nu weet jij ook eens hoe het voelt om een bierbuikje te hebben."

Ook vroeg hij of hij, voordat de baby de eerste borstvoeding zou krijgen, mag voorproeven. Want ja, hij wilde wel weten wat zijn kind nou te eten kreeg. :D

2. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat over die borstvoeding zegt mijn vriend idd ook.. baby aan de ene tiet en hij an de andere.. nou gadverdamme lijkt me niet erg lekker

3. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik ben nog niet zwanger maar van de Gyn. moest ik ovu testen gaan gebruiken omdat ik 3 maanden met clomid het ''zelf'' moest proberen omdat de clomid gelijk aansloeg.

Zegt me vriend :
    Heb je nog zown evulatie test gedaan ?

Ik lag in een deuk...

4. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn vriend is systeembeheerder en druk bezig met zijn studie dus kwamen er nog wel eens werktermen voorbij...

dus hij was aan de achtertafel bezig met zijn studie verslag en ik kreeg de volgende vraag... de volgende echo is die ook intern of extern... hahahaha je kon mijn weg dragen...
    het klopt wel maar het klinkt zo lekker zakelijk...

5. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Dit is echt aperte onzin, want als een koe drie weken te vroeg kalft is het kalf vrijwel altijd dood! Een vrouw lijkt qua cyclus en draagtijd wel op een koe;), maar in geval van vroeggeboorte is het gelukkig heel anders. Anders zou elke boer een couveuse en IC op zijn bedrijf moeten hebben om het kalf in leven te houden en dan nog is het de vraag of dat zou gaan lukken.;)

6. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
  7. kwebbelengel

kwebbelengel Niet meer actief

tijdens mijn echo, om te kijken hoe ver we zijn, ziet mijn man allemaal vlekkern en witte strepen enzz. op mijn enen eierstok zit een cyste dus dat ziet er heuvelachtig uit, zegt ie in eens; lijkt de grot van osama bin laden wel!!

en bedankt he

8. kwebbelengel

ja die van mij denkt ook, dat omdat bij een paard melk uit de speen komt de bevalling opgang komt.

ennn dat je van borst melk, ook biest pannekoeken kan bakken!!

9. 2 Be Mama

2 Be Mama Lid

10 mei 2012
    75
    0
    0
    Ik leg geregeld mijn telefoon gewoon op schoot.
    Kreeg nu het vriendelijke doch dringende verzoek deze daar weg te halen voordat we straks een aliën krijgen door al die stralingen! :D

(Uiteraard een grapje, maar wel een goeie grap vond ik zelf. :p)

10. kwebbelengel

zitten we vanaaf te relaxen op de bank, darmen buik voluit, zegt ie ineens.

heee, heb jij je brommer wel op slot...... ik uhhh brommer die heb ik helemaal niet. Waarom ik dan die helm de hele avond bij me draag!!!
    hihihi

11. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Gisterenavond een dutje op de bank gedaan, en ik werd een beetje in de war wakker, wist eventjes niet waar ik was.

Lachend komt ie op me afgelopen, steekt zijn hand uit: 'Hoi, ik ben je partner, en als je je afvraagt waarom je zo'n dikke buik hebt: Ik heb je gen*&^* en nu krijgen we een baby!'

Rolde haast van de bank af van het lachen.:D

12. Username

Username Niet meer actief

Niet van m'n man maar van m'n broer: we renden om de trein te halen vorige week en halverwege de trap naar het perron stopt m'n broer en zegt "dit kan toch niet! De baby wordt hartstikke ziek van al dat geren!" Dus ik zeg: "echt niet, vruchtwater enzo". En hij, verontwaardigd: "echt wel!"

13. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    heerlijk damens! laat maar komen!!

14. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hahaha, deze is echt geweldig! :D Lekker ad rem hihi.. Daar hou ik wel van :D

15. Geweldig :D

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Tijdens mijn zwangerschap heeft manlief nog geen rare of grappige dingen gezegd, maar tijdens een van de zwangerschappen van mijn schoonzus wel.

We hadden het over de bevalling en hoe dat allemaal in zijn werk ging en dat de vliezen dan breken of gebroken worden. Zegt manlief: "Dat is toch wanneer het vruchtvlees eruit komt?". Toch maar even uitgelegd dat vruchtvlees en vruchtwater iets anders is ;)

17. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Mijn vriend had net naar een programma gekeken over een man die met kalkoenen leefde. Die man had net de geboorte van een paar kalkoenen gemist en toen waren ze opgegeten...
    Zegt me vriend totaal in paniek "ja ik wil de bevalling niet missen zoals die vent bij zijn kalkoenen!" Het klonk alleen heel erg alsof ik een kalkoen ben.

Laatst in de prenatal wees hij een slaapzak aan voor kinderen rond de 3/4 jaar. In iedergeval heel groot. Zegt hij "goh dat is wel voor hele grote baby's.... "

Hij: Je vergeet me toch niet te bellen als de bevalling begint als ik op het werk ben? Want dan ga ik gelijk naar het ziekenhuis hoor!
    Ik:Uhm.. Je weet dat het een thuisbevalling word?

Hij is trouwens erg zenuwachtig voor de bevalling.

18. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    polkadotjes: wat een schat van een vent heb je zeg! lief!

19. tumtum

tumtum Bekend lid

23 mrt 2012
    904
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk, wat een leuk topic dit! Hier valt het mee met de grappige opmerkingen, maar ik moest laatst toch wel ff lachen. Ik had mijn vriend op een avond alvast voorbereid op het feit dat veel vrouwen moeten poepen tijdens de bevalling, hij keek een tikkeltje beteuterd maar dat was het dan ook.

De volgende dag bellen we vanuit een babyzaak naar zijn ouders, om te checken wat ze nou precies nog hadden bij het familie wiegje, zegt ie ineens midden in de winkel met een beetje een zielig stemmetje 'Mam, is het echt waar dat vrouwen moeten poepen tijdens de bevalling?' Het antwoord beviel hem niet echt geloof ik want hij trok enigzins wit weg, en ik had het niet meer van het lachen.

20. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant

Hahahaha, ik zie hem al helemaal in het ziekenhuis staan.:D

Deel Deze Pagina