leuke uitspraken van je partner

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eva33, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondy11

Blondy11 Lid

12 apr 2012
    70
    0
    0
    Hahahaha! Wat een ontzettend geniaal geweldig topic is dit. Heb in een paar dagen alle pagina's doorgelezen. Wij zijn ook zwanger. Waarschijnlijk ongeveer 6,5 week, maar maandag een echo om het vast te stellen. Mijn mannetje maakt niet echt grappige opmerkingen, maar is vooral heel bezorgd.

Zo mag ik niet rennen, ik mag niet tillen, ik mag niet ins ons huis klussen en mijn nichtje mag ik ook niet meer optillen.

Wat wel grappig was, voordat we zwanger werden vroeg jij of we dan nog wel gewoon seks gingen hebben. Maar nu het eenmaal zover is, durft meneer niet meer haha.

Ik lees hier gezellig mee! Heerlijk dit hahahahahahaha

Liefs

2. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Zeer serieus gesprek met manlief dat ik me soms wel eens zorgen maak over de baby en bang ben naar de wc te gaan en bloed aan te treffen..
    Zijn manier om me gerusttestellen: 'ik weet voor 60% zeker dat dat maar bij 1 op de 10000 fout gaat'
    Yeah right welk onderzoek was dat? Bron graag :p
    De lieve schat door het lachen voelde ik me inderdaad beter, lieve poging van hem om me wat beter te laten voelen ;)

3. masha10

masha10 Lid

25 nov 2012
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hilarisch dit topic!!!! Ik zit in mn pauze te lezen en zit hardop te lachen!!

4. Blondy11

Blondy11 Lid

12 apr 2012
    70
    0
    0
    Hahahaha mijn man net door de bocht.

Ik had hem aan de telefoon, maar ik ben op mijn werk en daar weten ze het nog niet. Dus ik zeg, lekker wazig, weet je nog wat ik je gister ochtend stuurde? "Wat, van die krampjes?" vraagtie. Nee, dat andere. Maar hij snapte me niet, wat ik ergens wel logisch vond, dus ik zei, ik whats app je zo wel even.

Ik heb de afgelopen periode nergens laat van gehad, maar vandaag was ik echt vet misselijk. Dus dat whats app ik naar hem, met de mededeling: Sorry, snap dat je me niet begreep, behalve misselijk ben ik ook erg moe en dus wazig. Krijg ik als antwoord: "dat is niks nieuws toch? Ben je altijd!"

Nou, bedankt moppie. Hahahahaha

5. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow dat zegt mijn vriend ook zovaak!! Ik klaag de laatste tijd dat ik best veel moe ben.. zegt ie altijd heel droog: Ja maar schat..dat ben ik wel gewend..! EN BEDANKKKKKKTT! Whaha!

6. Dolkje

Dolkje Lid

26 nov 2012
    21
    0
    0
    NULL
    Limburg
    Toen mijn man in de gaten kreeg dat de kleine in mijn buik geluiden van buitenaf kon horen, gaat hij met zijn gezicht bij mijn buik zitten. Ik denk nog; oh, kei lief! Totdat hij keihard IN EEN GROEN GROEN GROEN GROEN KNOLLE KNOLLELAND begint te zingen... Arm kindje in mijn buik... ;)

En vanmorgen zegt hij ineens waar zijn ouders bij waren; (we hadden het over de bevalling) Ja dan begint de bevalling, flats en is alles kapot daar.... Hahaha, hij schrok er zelf van zijn uitspraak! :Dhahaha

7. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha lekker droog!! ben benieuwd waar mijn ventje straks mee komt aanzetten.. ik vermoed zelf in elkaar gezetten liedjes op de melodie van een bekend liedje ofzo.. beetje improviseren whaha!

8. Mirjam04

Mirjam04 Bekend lid

2 aug 2011
    660
    113
    43
    Gister avond in bed was ik mijn buik aan het insmeren en manlief keek toe. Zegt ie: wat ziet je navel er raar uit!!! Ja schat... Dat wordt nog wel erger waarschijnlijk.... :(
    Je ziet hem in zichzelf denken.... Aha oke dan. (Even stil...)
    Zegt ie ineens: jaha, daar zit onze kleine aan vast he met zn navelstreng! Hij was bloed serieus!!! Ik moest echt zoo lachen!
    Nadat ik hem had uitgelegd dat de kleine aan de placenta vast zit,
    (Heb volgende week een echo voor de placenta omdat hij met 20 weken voor de uitgang lag) vond ie het zelf toch ook wel suffe opmerking. Hihihi wat had ik een lol zeg :D

9. Within

Within Niet meer actief

Wij zitten nu bij vrienden en hebben het over pampers met plasalarm.

Manlief: Ja leuk! Lig je te slapen, gaat opeens snachts dat alarm
    Af: PEP PEP PEP PEP!!

Vriendin had sinas in d'r neus en ik buikpijn :p

10. Angel26

Angel26 Actief lid

1 dec 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Vriendin van mij is net zwanger.. was hier om een bakkie... kregen we t over de bevalling. Zegt mijn man...
    Nou IK kijk er zo tegenop.. verveelde me rot in dat ziekenhuis! en al dat gewacht met alleen boekjes voor vrouwen! was doodvermoeiend.. Pas toen ie al onze verbaasde koppen zag, drong t door wat ie gezegt had..

11. Masa0903

Masa0903 Bekend lid

29 nov 2012
    643
    537
    93
    Vrouw
    Rockanje
    Hihihi heeerlijk om dit te lezen, ondanks dat ik er nu even snel door heen ben heb gebladerd zeker om nog een keertje op me gemakje alles moet gaan lezen!

Wij zijn nu 12+1 zwanger en ik ben blij, dat we de onzekere periode zo goed als door zijn, ondanks dat ik vind dat we nog niet te hard mogen juigen.... Zeg nooit nooit.

Maar de mijne doet idd ook lekker gek tegen me bruik aan kletsen, met zo'n achterlijk hoog stemmetje, en dan gaat hij vrijven en kusjes geven en met z'n oor op m'n buik liggen met het idee dat hij het hartje kan horen en dan door leuk zeggen, goh weet niet wat jij gegeten hebt, maar je darmen klinken als een of ander orkerst wat een lawaai daar binnen.

En in het begin toen ik rond de 7 tot 8 weken was en zo af en toe krampjes had, pakte hij me buik en zei heel schattig: Lieverd dat komt omdat je innestelings verschijnselen hebt....

Suree...

Hahahah hij is wel heel lief voor ons tweetjes en we kijken uit naar onze echo maandag 07-01!!

Ben benieuwd naar jullie leuke uitspraken dames!!

Groetjes,
    Masa0903

12. mutsz1991

mutsz1991 Actief lid

31 mei 2012
    474
    0
    0
    gastouder
    Zoetermeer
    Manlief hier vorige week door de bocht...

Ik ben 36 weken zwanger (bijna 37) en zit op de bank, heb me shirt omhoog gedaan en wrijf zo lekker beetje over mijn buik in de hoop dat de harde buiken minder worden. Manlief zit naast me op de bank en ik zie dat hij naar mijn buik kijkt. 'Groot he' zeg ik. Waarop ik het volgende geantwoord krijg:
    'ja groot ja, en jeetje, je hebt allemaal haar op je buik!! :$ je lijkt wel een behaarde berggorilla!'
    Dus ik krijg de slappe lach van de manier waarop hij het zegt en hij kijkt me aan en zegt: echt hoor dit is toch niet normaal!!
    Dus ik zeg tussen het lachen door: jeetje lieverd, vraag me haast af of je laatste maanden uberhaupt wel naar me gekeken hebt! Die haartjes zitten er al sinds week 20 hoor! Alleen omdat ik blond ben zie je ze niet zo erg haha!
    Zegt hij: Echt?! Als het zo doorgaat heb je nog meer buikhaar dan ik.

Ach wat een lekker ding he, lachte me eigen suf, jullie kunnen je voorstellen dat de nieuwe koosnaam nu behaarde berggorilla is geworden. Achja, ik kan er wel om lachen, alsof dat zo raar is, wat haartjes op je buik ;)

13. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Sta naar me borsten te kijken, zeg groot he :D zegt tie ja enorme melk uiers! Oelek dan :p vraagt tie heel serieus verder 'komt er al melk uit?' Ben 17 weken.schat, dat duurt nog ff..

14. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha vriendlief vandaag.. we kregen de 1e echo, ben 7 weken.. beiden beetje gezonde zenuwen natuurlijk.. nou daar kwam kleine Uk in beeld hoor.. Nou nu komt het.. zegt vriendlief:

"Wat is dat voor raar hoofdje daarboven..? Lijkt wel misvormd.." zegt ie..

Zegt de arts heel serieus: "Uhm meneer.. da's een dooierzakje..."

Vriendlief: "Ow..whaha.. weet ik veel.. "

Nou ik ging stuk whaha!

15. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Euh, hier komt er vanaf dag 1 al melk uit. Daardoor wist ik dat ik zwanger was :D VL kijkt nu soms vies tijdens de seks... Tja, ze groeien en hij kan er dan niet van afblijven. :D

16. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    oooh ik hou van dit topic!!!!

hier heeft man ook ontdekt dat er vocht uit mn borst kwam. met de daarbij behorende opmerkingen :
    ik kreeg een mailtje met voortgang zwangerschap, (en die stuur ik altijd door naar hem om m op de hoogte te houden van de ontwikkelingen bij mij EN de baby) waarin stond dat je vanaf dit termijn wel eens vocht zou kunnen verliezen uit je borst.
    krijg ik sms: ooooh dus dat was t! vroeg me al af wat t was!
    - en t mij niet ff op het moment vertellen he!?!?! pas 3dagen later dankzij artikel !! haha
    ik vroeg wat ie bedoelde, (want ik wist t dus niet) zegt ie dood leuk:
    dat die uiers van jou nu dus ook echt melk geven!!
    ik kon er heel hard om lachen !! (maar was ook in shock!!)

- hebben jullie al eens met je man (denk dat vrouwelijke partner toch anders in de mond is) een babyzaak bezocht?!?! moet je hem eens laten vertellen wat ie allemaal nodig heeft!! (is nog hilarischer als er 1 van zn maten bij is! ....of zwaar frustrerend...ligt eraan hoe je t opvat ;) )
    "boodschappenlijstje" man:
    een kooi (ik vertaal: een ledikantje)
    een kar (een kinderwagen)
    een mandje (maxicosi)
    emmer (tummytub)
    pak luiers (dat snappen ze wel maar niet dat je begint met new born,..)
    lekdoekjes (slabbetjes)
    hydrofielluiers zijn niet nodig, ..we hebben immers handdoeken!
    speentje ( niet wetende dat er verschil in zit, pakt gewoon 16m+)
    geldt overigens ook voor slaapzak! die van 110cm is toch makkelijk dan 70cm,...gaat veeeel langer mee!!!

17. Luja

Luja Niet meer actief

Heeeeerlijk dit soort mannenlogica..... Zit hier met tranen op m'n wangen...:D heb hem voorgelezen aan vriendlief maar vanzelfsprekend keek hij me aan met een ben jij gek geworden blik, om vervolgens te vragen "wat is daar nou zo gek aan dan???":)

18. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    :D:D:D:D mannen * zucht* hahahha

19. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Zoooooo, wat een doppen! (mn borsten/tepels zien er nu anders uit....)

20. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Whahahaha heeel leuk...man zn maatje wist ook precies waar hij t over had! Mafkezen hihi

vd wk schopte de kleine flink...
    Je zag mn buik alle kanten opgaan vraagt ie heel suf: voel je dat??!
    Uuuh jaaa aaa

Deel Deze Pagina