leuke uitspraken van je partner

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eva33, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hihi, ze zijn zo grappig die kindjes. Onlangs was ik bij mijn petekindje van 2 jaar op bezoek. Zegt zijn mama: "Kijk, meter heeft een kindje in de buik" en ze legt haar hand op mijn buik. Mijn petekindje zegt "ja, dikke buik" en doet hetzelfde. We beginnen verder te praten over koetjes en kalfjes en het manneke blijft wat beteuterd naar mijn buik kijken en ineens tilt hij toch niet mijn shirt naar boven en kijkt vragend naar mijn blote buik zo van "Neee, ze zijn mij hier weer wat aan het wijsmaken"...

2. Mamaandrea2

16 jan 2013
    14
    0
    0
    Mijn zoontje kroop op bed over me heen waarop ik zei, auw dat doet pijn aan mama's borsten. Nu weken later komt hij regelmatig naar me toe, pakt mijn borsten beet en vraagt, heb je nog auw borsten mam? Hij is bijna 3 !
    Verder wil ik zeggen, al deze reacties moeten gebundeld worden en verplichte leeskost worden voor zwangere vrouwen! Geweldig en wat verslavend om te lezen! Hier al wel wat vage opmerkingen geweest! De meeste over m'n borsten, dat we ze op de foto moeten zetten, dit zal voor ons de laatste baby zijn dus als herinnering hoe groot ze ooit waren! Haha

3. tikigo

tikigo Bekend lid

16 okt 2012
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben afgelopen vrijdag een groeiecho gehad. Nu zei de verloskundige dat de navelstreng op Micky Mouse lijkt. Een gezichtje met twee oortjes en inderdaad dat was zo! Mijn man had deze uitleg niet meegekregen en toen zei ze kijk daar is de Micky Mouse! Zegt mijn man dus: Ow krijgt de kleine dan flaporen???

4. Mamaandrea2

16 jan 2013
    14
    0
    0
    Mijn vent noemt mij zijn oventje, hij doet de ingrediënten erin en ik bak de mooiste kinderen voor ons. Toch schattig!

5. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Hahah wat een verhalen hier :D

Mijn vriend kan echt het woord 'commode' niet uitspreken, hij zegt steeds 'kimono' of iets wat daarop lijkt :p en boos dat ie wordt als ik hem verbeter ;):D

6. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Hier zaterdag een prachtige opmerking van vriendlief: het ging met vrienden over vooral het niet hebben van sex zegt die echt heel serieus en verontwaardigt: " ja en na de bevalling kan het ook al minimaal 6 weken niet want dan is ze dichtgenaaid!" Uhm schat ik word niet helemaal dicht genaaid hoor.. Maar die 6 weken kloppen wel.. Ow zegt die maar waarom mag et dan 6 weken niet? * zucht*

7. Xannetje

Xannetje Actief lid

24 sep 2012
    293
    0
    0
    Ik heb een eigen bedrijfje. Butterfly Beads! Ik m
    Noord-Brabant
    Mja... Of je hier nou blij mee moet zijn...

De eerste keer dat ik vloeide uit mijn borsten toen begon mijn vriend spontaan te loeien.. Het was achteraf wel heel komisch maar op dat moment kon ik hem wel voor zijn kop slaan! :D:D

8. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Was vanmiddag bij mn vriend (we wonen nog niet samen) en zei dat ik het idee had dat mn buik dunner is.. Kijkt hij me heel verbaast aan en roept hij gekrompen buik? er is minstens 10cm bij gekomen! En bedankt! ;)

9. Luja

Luja Niet meer actief

Whahaha heeeeerlijk...:)
    Hier heeft vriendlief niets grappigs gezegd, we hebben vooral discussies over de naam als we het over ons zoontje hebben.

Onze dochter (3 jaar 7 maanden) daarentegen..."mama mag ik buik zien?" dus ik doe m'n shirt omhoog, zo van nou kijk. "mama mag ik nu baby zien?" dus ik leg uit dat dat nog wel een poosje gaat duren. Zegt ze met een super geïrriteerd stemmetje "maar mama daar is broertjes oor al ik wil de rest nu ook wel zien!!!" (en wijst daarbij naar m'n navel:D) ik kwam niet meer bij...

10. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier geen uitspraak van mijn partner, maar van mijn geweldige moeder! Whaaaaaaahaha! Ik zei dat we een intake hadden gehad bij de verloskundige gister en vertelde dat haar via de mail en vertelde ook dat ik extra werd getest omdat ik een halfbloedje ben en dus extra kans heb op hoge bloeddruk en omdat er diabetes bij mijn vader en oma voorkomt, word ik daar ook op gecontroleerd.. zegt ze:

"Nou met de diabetes zal het wel meevallen, ben eerder benieuwd hoe je bekken reageren aangezien je in stuitligging hebt gelegen, je broer heeft ook in stuitligging gelegen.. maar eerst maar even de 1e 12 maanden uitzitten, dan zit je wat safer.. en na 16 maanden kan je je zwangerschap beter uitzitten"

Nou ik ging stuk.. ! Ik zei: Nou mam, volgens mij was je een beetje moe.. zou wel knap zijn dat ik de 1e mens ben die 16 maanden zwanger is, da's haast het dubbele whaha! Vind 9 maanden wel genoeg als je het niet erg vind ;)

Ben benieuwd wat ze hierop gaat zeggen haha!

11. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    hahahaha die is ook goed ja

ik was 2weken geleden voor controle bij de vk en ik heb best wel last van vliegende hormonen :D..
    Vraagt zij heb je last van de zwangerschap? Voor ik kon antwoorden riep vl nou ik wel... Ik dacht zelf ff dat ik stuk ging van het lachen..

12. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Mijn vriend BLIJFT maar tegen iedereen vertellen dat ik 2 strengen heb.. (In plaats van 2 vaten in de navelstreng ipv 3, SUA)

Ook heeft hij de naam al doodleuk tegen 1 van onze vrienden zitten vertellen. Hij had het niet eens door dat hij hem zei haha!

13. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    we gaan morgen bij mn schoonmoeder eten,was ik er net zegt ze dat ze tiramisu gaat maken als toetje. dus ik kijk zielig dat ik dat niet mag. zegt jewel hoor want ik gebruik geen rauwe eieren maar advocaat. hahahah

14. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Ik stuurde mijn vriend vandaag een berichtje met: Ik mis je!

Krijg ik terug: Ik heb net de nieuwe auto besteld!!

15. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    De eerste keer dat mijn vriend de baby voelde schoppen zei hij niet "oh wauw wat bijzonder" of iets in die richting maar " JA HALLO! nu ga ik dus geen seks meer met je hebben hoor!"

En hij vind het nogal eng als hij straks de baby moet vasthouden omdat hij zijn "krachten" niet kent. dit vergeleek hij mooi met het aandraaien van een schroef...

16. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    De slagroom die erin zit mag je ook niet..! Heb ik ergens gelezen..

17. pink99

pink99 Actief lid

2 jul 2011
    451
    0
    0
    NULL
    brabant
    ik krijg nu echt een bolle buik, en mijn vriend keek er naar van de week en ik zag hem denken maar hij zei niks. Dus vraag ik: is er iets? nee maar je begint nu echt dik te worden:x Zo dik ben je nog nooit geweest:)
    (ik was voor de zwangerschap 20 kilo afgevallen)

En we moeten ongeveer 20 min rijden naar het ziekenhuis voor de bevalling, zegt ie doodleuk bij 200 km per uur pakken ze mn rijbewijs af maar met 150 km per uur niet, dus dan kan ik het beter zo doen of kan ik politie begleiding krijgen naar het ziekenhuis?:$

18. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    Gisteravond een tik op mn kont gekregen, waarbij hij zei: je kont is tenminste nog wel mooi..

Uhhh en bedankt he...

19. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Leuk topic dit.

Hier sinds enkele dagen last van ochtendmisselijkheid.
    Nu stond ik klaar om naar mijn werk te gaan 's ochtends.
    Jas aan, das om, handschoenen aan en muts op.
    Word ik toch misselijk.
    Dus hup naar de wc en er een tien minuten kokhalzend boven gestaan.
    Staat vriendlief naast me op zijn horloge te tikken; Schat denk je wel om je tijd zo kom je nog te laat op je werk.
    Mijn reactie; Ja sorry hoor ben even bezig, volgende keer hang ik wel een emmertje aan het stuur van me fiets dan kan ik gewoon op weg naar mijn werk gaan terwijl ik zo misselijk ben.....

20. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    VL is helemaal enthousiast sinds mn borst echt een maatje groter zijn geworden. Alleen beginnen nu mn tepels ook echt te veranderen (en groter te worden), en doen mn tepels ook echt zeer.

Vanochtend zegt ie, laat eens zien dan. Dus ik mn slaapshirt optillen...

Kijkt ie me met een heel vies gezicht aan: "zo worden er niet mooier op met die blauwe aders en mega tepels hoor lieverd"

Daar moet ik t dus weer mee doen!

Deel Deze Pagina