Oh meiden ik stik hier van het lachen. Het enige wat ik me nu herrinern is dat de dag na de vrijpartij zonder rubber hij vroeg of ik al een test had gedaan. Bij de eerste geen opmerkingen of gepraat tegen mijn buik. Weet niet heb nu het gevoel dat hij er niet zoveel mee had.
Wat leuk om te lezen.. Die van mij had het laatst over de bevalling.. "bij hoeveel cm kortsluiting moeten we dan naar het ziekenhuis toe" hahahahaha ik kan er nu nog echt hard om lachen vond hem geweldig. Liefs
Bij de eerste echo vertelde mijn verloskundige dat mijn baarmoeder naar achter gekanteld was... Mijn vriend heeft er een tijdje over nagedacht en zei toen we thuis waren; Schat, anders moet je maar op je buik slapen. Dan kanteld je baarmoeder misschien weer terug naar voren Ik deed het bijna in me broek!
Hahaha, mijn vriend heeft nog geen vreemde opmerkingen gemaakt. Wat ik wel erg grappig vind is dat hij als ik met mensen over de zwangerschap praat hij z'n shirt optilt en z'n buik uitzet en doet alsof hij dan degene is die zwanger is. Hilarisch! Als hij hem goed uitzet is zijn buik nog boller dan de mijne.
Tijdens de laatste echo zat mijn vriend er maar stilletjes bij, ik was vooral aan het kletsten met de echoscopiste... Zo is hij altijd hoor maar áls hij dan iets zegt is het ook gelijk raak.. Ze zei dat de baby een iets groter dan gemiddeld hoofdje had, een iets groter dan gemiddelde buik en een iets kleiner dan gemiddelde lengte benen... En opeens hoor ik vanuit de hoek: "Nou das dan precies dr moeder!!!" grrr...
heeerlijk topic toch dit!! cm korstsluiting whaaaaahahahaha @ baby[hat heerlijk e die kerels bij de echo's die van mij vroeg die echoscopist de hemd van t lijf helemaal bij de 20 weken echo oh hoe zie je dat? oh waar dan? oohja zo! ooh en ik lag ernaast mee te luisteren en te staren naar ons frumpie hahaha
Ik zei dat hij er niet van uit mocht gaan dat het derde er even snel zou komen als de eerste 2, dus dat we een paar maandjes moesten klussen. Hij zei :"nou; binnen het jaar zwanger is normaal, binnen de 6 maand is supervruchtbaar en voor jou en je zus hebben ze een aparte categorie. Hier komt ie:de categorie KONIJNEN" Goed gedacht want was weer eerste ronde raak, dank je meneer konijn
Bij de bevalling van de eerste vroeg de gyn om de navelstreng door te knippen. Wat hij ook deed, later vroeg ik hem of dat het heel emotioneel was dat moment. Hij zei :"o, ik dacht dat ze zo druk bezig was met jou dat ze handen tekort kwam en dat ik moest helpen"
toen wij de eerste test hadden gedaan, keek hij me aan pakte mn hoofd tussen zn hadden en zei, Liefje... het komt uit de grond van mn................ lul. ikke maar denken dat ie iets super liefs ging zeggen... lagen samen helemaal in n stuip, en dan komen er 2 kinderen( van hem) de slaapkamer binnen en vragen waarom wij zo lachen... pff zie dan maar eens iets te verzinnen
echt helemaal super deze topic... heb gewoon kramp in mn buik van het lachen ... wat mannen voor logica hebben, lijkt erg veel op kinderlogica... bij ons zei de jongste van mijn vriend( meisje van 8,ze weten nog niet dat t zo is, maar alleen dat we t graag willen) als jullie straks n babytje krijgen wat moet t dan worden? want als het een meisje is mag ik er mee spelen en als het n jongetje is mag julian er mee spelen en das voor de ander dan ook niet eerlijk he... haha ook wel leuk hoe kinderen hier over denken... zijn enorm benieuwd hoe die 2 er over een tijdje op gaan reageren... iig ligt de logica dichtbij die van de mannen hahahahaha... heb
Ik heb hem al eens eerder geplaatst, maar hij blijft leuk... Mijn man toen ik zwanger was van de eerste: 'Na hoeveel dagen gaan de oogjes eigenlijk open?'. Tsja... veel jonge dieren gezien, weinig baby's haha
Wahahahaha babyphat wat een raken en droge opmerking wahahaha lol Heleentje is mevrouw konijn dus bij deze hahahaha En ach de droge kant van de man komt ff boven he. En wij hun er maar bij willen betrekken.
@kimmeding, Ja ben nu wel mevrouw konijn. Hij vertelde ook dat hij zich direct gaat steriliseren als deze geboren wordt, want hij heeft schrik van mij. Mocht ik 1 pil vergeten wordt hij al purper van de schrik WHAHAHA
Heerlijk topic. Hier weinig grappigs dat ik me kan herinneren. Behalve 2 mannelijke collega's die hem zomaar gingen feliciteren toen ze hem zagen dat ik weer zwanger was. 1 probleem ik was nog maar 9 weken en mijn man had het nog niemand verteld. Ik kan me zijn gezicht helemaal voorstellen hoe verbaasd hij gekeken moest hebben. Zijn collega's wisten nergens van, vonden het gewoon grappig. Wisten zij veel dat het raak was. Overigens wist die middag het hele bedrijf het.