"Je begint wel een beetje dik te worden hoor schat" Op zon heel lief, sarcastisch toontje.. Nu pas? (Nu noem ik mezelf ook wel liefkozend walvis, walrus of zeekoe..)
Manlief wilde van de week een lekkere wandeling over het strand maken, dus ik zeg zo lekker wandel ik niet meer met een tweeling in mijn buik en door de pikn in mijn bekken en banden. Zegt hij nou dan maken we toch een lekkere waggeling Moest zo lachen want het kwam er echt zo serieus uit. Had ik het achteraf maar gedaan want tot mijn bevalling mag ik niks meer door complete bedrust en door een val van de trap heb ik ook nog gescheurdendenn enkelbanden
gisteren stond ik half onder de douche mn benen te scheren met 1 been op het bad. Zegt vl tegen me of ik ff weer normaal onder de douche wilde komen staan want straks wordt de kleine verkouden hahaha
Gister mn man doodserieus, als je zeven maanden zwanger bent mag je geen seks meer hebben want dan krijg je weeen. (Had hij van een collega gehoord) Ik hem helemaal proberen te overtuigen dat het onzin is en best kan. Hij wil het risico niet nemen dus zegt 'dan moeten we ingang 2 maar nemen ' jaaaaajaaa dat heeft tie mooi bedacht
Haha ingang nummer 2 dat zou die van mij ook kunnen zeggen. Het enige wat ik tot nu heb gehoord is van mijn vader. Die noemt me nu alvast plofkipje. Er is nog niet veel te zien haha. Ben benieuwd als ik straks echt rond ben. Verder nog geen leuke uitspraken van m'n partner.
Oh, die mannen...... Hier als het met vrienden onderling (die ook papa worden) over de vrouwen en bevallen gaat: uiers, wanneer de veearts bellen, wanneer kalven, eerste melk->biest...pfff handig hoor als je op het platteland woont!
Ik heb niet direct een uitspraak van mijn vriend paraat, wel van de huisarts (die mij inmiddels goed kent, ivm beroerde start van mn zwangerschap). Ging ik vorige week vanwege n schimmelinfectie ff langs de huisarts, hij begroet me enthousiast:" Dag mevrouw, hoe gaat het met jullie?" Och, eigenlijk prima. "U ziet er ook heel goed uit! U bent gezond zwanger mevrouw! U ziet er precies zo uit als mijn vrouw toen ze zwanger was, die kreeg ook van die achterspoilers..." Waarop ik mn wenkbrauwen optrok. Hij doelde op mn bredere heupen aan de achterkant... Hm. Nou. En bedankt. Toen ik thuiskwam en dat navertelde aan vriend, piste die zowat in zn broek van het lachen. -_- En wrijft af en toe gniffelend over mijn 'achterspoilers'. Je zou die kerels toch...
Hahahahaha, ik pies zowat in mn broek hier... Heeft ie inderdaad goed bedacht. Jammer dat die theorie niet opgaat!
Mijn man zette me laatst tegen de muur aan, zegtie: "Ja schat, je buik komt nu echt voorbij je borsten" (die kwamen dus niet meer tegen de muur, mn buik wel)
Hahaha lekker droog weer die opmerkingen! Ik was al een tijdje op zoek naar een grotere bh omdat ik uit mijn oude bh gegroeit ben.. dus ik ga op stap met mijn vriend..sta in een lingeriewinkel .. Zegt ie: Schat.. je wilt toch altijd van die voorgevormde en niet van die theezakjes? (bedoeld ie die bh's zonder vulling of iets..) whahahaha ! Cup A noemt ie kofffiepads.. b/c noemt ie theezakjes..en d en groter noemt ie koffiefilterzakjes.. Duidelijk...... !!
Ik heb er ook eentje, alleen dan van mijn mannelijke collega! We hadden het over zwanger zijn en buiken, mijn buikje begon toen net zichtbaar te worden. Dus ik zei zo iets van ' ik hoop niet dat mensen denken dat ik alleen maar dik ben' zegt ie bloedserieus 'Je bent niet dik, je hebt alleen wat zadeltasjes' hahaahahah ik moest er zo om lachen!
Ik moest zo lachen om mijn vriend vanmorgen.. hij staat zijn tanden te poetsen en ik zeg: Schat.. wist je dat onze beeb nu zo groot is als een tandenborstel? Dus hij stopt met poetsen en legt die tandenborstel in zijn armen en gaat ermee lopen wiegen whahahaha spoort ook niet helemaal hoor
We deden de zwangerschapstest, en terwijl ik nerveus door het huis stuiterde, bleef hij naar het stukje plastic staren. Zegt ie na een tijdje: "Lief, je bent niet zwanger hoor. Het tweede streepje is lichter dan de controlestreep."
Ik was 2 dagen erg beroerd en de beeb was die 2 dagen ook wat rustiger. Ik wou geen paracetamol innemen maar dag 2 had ik echt vreselijke hoofdpijn.. Afijn dus toch gedaan. Zitten we in de auto zeg ik tegen me man ppff ik maak me zorgen dat de kleine minder schopt deze 2 dagen.. Ja zegtie heel droog die kleine ligt nu te slapen door de paracetamol van je. Ik zo huh?! Ja daar wordt ze suf van denk ik.. Ppfff wat een fantasie.. En hij was bloed serieus!
Geen leuke uitspraak van mijn vriend maar van mijn zoon. Ik heb een zoon uit mijn vorige relatie en die is nu bijna 7 en helemaal vol van zijnn klein zus. Vorige week zitten vriend en zoon met zijn twee in de auto. En het gaat over de baby. Ja zegt vriend mama's buik is zo dik door de chocomelk (heb een chocomelk tik) Nee zegt zoon mama heeft een baby in de buik en mama wordt de mama en jij weet dat nog niet maar jij bent de papa