leuke uitspraken van je partner

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eva33, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria87

Maria87 Niet meer actief

hoi meiden,
    ik ben nog niet zwanger, maar hoop het wel snel te zijn, maar ik lees vast bij jullie mee: het is ontzettend vermakelijk :D
    Hopelijk kan ik snel ook leuke uitspraken van mijn lief over onze zwangerschap melden :)
    Liefs

2. charliegirl123

23 feb 2013
    32
    0
    0
    Mijn man was druk aan het klussen in huis, waarbij hij ook even moest zagen.
    Ik zei zo voor de grap: Jeetje wat een herrie, straks maak je onze baby wakker!
    Hij: Ja is de baby wakker!?
    Ik: Nee grapje, de baby slaapt bijna de hele dag.
    Hij: Jeeeeetje wat een luizeleven!

Pff die grapjas hihi! Vond het wel een grappige opmerking!

3. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Mijn vriend zei vandaag: oh volgende week hebben we dan de 20 wekenecho? Ik zei NEE,ik ben dan pas 10 weken dus dat gaat nog zeker 10 weken duren :D

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik stond te douchen, en wilde m'n bikinilijn scheren, maar zit nu dus op het punt dat ik m'n kruis niet meer kan zien :p dus ik roep naar m'n man: "ik zie m'n kruis niet meer!"
    Zegt hij: "oeh dan heb je een zie poes net niet buik!"

5. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Vet lastig he! Ik haal het mes erover heen op goed geluk dat ik alles heb, voel een beetje en denk ah aardig en dan laat ik mn man keuren blijken er nog wel wat plekken overgeslagen te zijn ;)

6. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    We hadden vandaag de eerste echo, zegt mijn man tegen onze ouders: Tsja, nu heb ik ook wat kunnen zien. Zij voelt tenminste nog wat die weken. Ja, ik merkte het ook wel aan haar (ik heb behoorlijke hormonale buien :). "Maar ze kan net zo goed aan de drugs zijn, toch?"

pffff

7. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Wij kregen een cadeautje VOOR de baby dit werd ook letterlijk gezegd. Een klein rompertje zegt hij heel droog, he? Dit past A. toch niet? (ons andere zoontje van 11 maanden) haha

8. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Liggen we op bed heeft Vl. Z'n hand op m'n buik zegt ie heel serieus ik weet niet wat je gegeten hebt, maar het leeft nog.:D:D

9. Wij waren twee weken geleden bij de vitamin store om een flesje olie te halen, zodat ik mijn buik kan insmeren tegen striae...

Ik vroeg aan de verkoopster of ik daar alleen de speciale zwangerschapsolie voor kon gebruiken of dat rozenolie ook goed is. Zij zei dat die rozenolie ook wel kon, tot ik wat dikker zou gaan worden...

Toen zei mijn man: o, dan gebruik je de eerste 7 maanden die rozenolie en daarna hoef je pas de zwangerschapsolie... Net alsof ik de eerste 7 maanden dun blijf en dan opeens in 2 maanden ga uitzetten :p

(Overigens ontkent hij dit zelf en zegt hij dat hij bedoelde dat pas in de laatste twee maanden de rek er echt uitgaat en die scheurtjes ontstaan)

10. Mama092013

Mama092013 Fanatiek lid

23 feb 2013
    1.276
    17
    38
    Vrouw
    Ik werk in de gehandicaptenzorg.
    Brabant
    Haha wat een leuk topic is dit! Kan hier echt van genieten tussen mijn overgeef sessies door :p brengt weer wat vrolijkheid in huis..

Nu hebben wij over 4 weken de 20 weken echo.. Zegt ie gisteren: ja, dan kunnen we zien of hij net zo'n mooie piemel heeft als ik.. Yeah right.. (Hij is namelijk overtuigd dat het een jongen is)

11. Wat zijn mannen erg gefocust op hun 'geval' eigenlijk he? :p

12. OMG, ik heb er trouwens nog eentje :p

Vorige week liepen we bij de Prenatal en zag manlief een trappelzak hangen... Vraagt ie: 'wat is dit nu weer voor rare positiejurk?' :D

13. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het enige wat hij tegen mij (of liever, de buik) roept is "You can come out now, daddy wants to see you!"

14. Luja

Luja Niet meer actief

Hier vandaag nog een geniale...
    Ik had even inkopen gedaan in de stad, de sterrenslaapzak van de hema en nog de laatste verzorgingsproductjes.

Dus thuis alles uitgespreid op de tafel, pakt ie de reuzenpot sudocrem:
    "waarom heb je nou alweer een pot bodylotion gekocht, je hebt genoeg!! Je zou spulletjes voor onze zoon halen!"

Uuuuhhh :D

15. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geniaal! Zou ook wat voor mijn vent zijn om zoiets te zeggen whaha

16. bassdevilxs

bassdevilxs Actief lid

13 feb 2013
    230
    0
    0
    NULL
    Uden
    Een uitspraak van mijn vader.
    Hij had op zijn werk vertelt dat ik zwanger ben en dat ik een spiegel in mijn buik heb. (het is een tweeling) Zijn collega's snapte het niet meteen. Haha!

17. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Mijn man zegt heel complimenteus:
    Nou schat je krijgt weer lekkere volle borsten, ze hangen niet meer.
    En bedankt;).

18. Badhairday82

Badhairday82 Actief lid

18 feb 2012
    171
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Haarlemmermeer
    hier ook erg complimenteus...

tijdens de zwangerschap vond ie dat mijn borsten niet erg waren gegroeid.
    Nu, na wat dagen moeite met op gang komen van de borstvoeding zijn ze plots toch behoorlijk gegroeid.
    Als ik hem daar op wijs zegt ie: "Hallo, die meloenen heb ik niet besteld!" :p

19. Mijn man had vannacht zo'n rare opmerking in zijn slaap :p

Hij zei: er zit een krulspeld in je buik... Maar maak je geen zorgen, tijdens de uitdrijvingsfase komt het wel vaker voor dat er rare dingen uit je buik komen ;)

20. Melief

Melief Niet meer actief

Haha wat een leuk topic is dit toch!

Mijn man laatst; jeeeeeeetje je wordt dik zeg :$ ( en bedankt)

En legt zijn hand op mijn buik dus ik zeg sorrie ze slaapt; pfff wat een saai kind zeg!

Gelukkig heeft hij ook nog genoeg leuke opmerkingen hoor :p

Deel Deze Pagina