leuke uitspraken van je partner

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eva33, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Hier vroeg ml toen ik net 5 weken was of ik de baby al voelde trappen en meneer dacht dat de baby al volgroeid was -_-'

2. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier vroeg mijn achterbuurmeisje van 15 aan haar moeder hoe lang een zwangerschap duurde...Moeders ging toch maar eens met school bellen wat voor biologielessen ze daar kregen. Haar vriendje antwoordde toen: "Dat is 9 weken toch?"

Toen kon ik mijn lachen niet meer inhouden. 9 Weken lijkt me ideaal :D Denk wel dat er dan een hele hoop meer kinderen hier op de wereld rondlopen haha!

3. zwaantje1985

zwaantje1985 Actief lid

9 apr 2013
    316
    1
    0
    Ik heet Renske, en nu dus.. Penske.. lekker voor de hand liggend ;)

4. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    haha geweldige verhalen.
    mijn man kan de kleinr nu een beetje voelen schoppen. Als hij vind dat de baby wakker moet worden om van zich te laten horen hangt hij boven mn buik en roept kukeleku!!! haha hoe verzint hij het!

5. Graatje

Graatje Lid

9 jun 2013
    77
    3
    8
    Vrouw
    Ik: "Oef, au":(
    Vriend: "Heb je weer last van bandenspanning?"
    Ik: "Hahahahaha, dat heet bandenpijn!" "Au, lachen doet ook pijn"

En ik vraag regelmatig aan mijn viend of hij mn buik wil inoliën om nare groeistrepen te voorkomen. Dus ik sms naar hem: "Schat, mn olie moet bijgevuld en mn bandenspanning gecheckt":p

6. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Bandenspanning. Ik kom niet meer bij!

Mijn man is verslaafd aan de echo-video. We kregen bij de termijnecho een dvd-tje mee naar huis. Dus toen we thuiskwamen (het was eindelijk mooi weer) had ik zoiets van.. hehe eerst effe lekker in de tuin zitten. Maar hij stopt meteen die dvd in de speler om te gaan kijken. 'eeehm schat, dat heb je een klein half uur geleden al gezien toch'
    Einde van de middag had ie m al 10 keer gezien!

Mijn zoon wil regelmatig even luisteren of de baby ook iets zegt. Legt ie zijn oor tegen mijn buik en luistert zeer ingespannen. 'hee de baby zegt 'prrrt', gek he mama'
    tja... mijn darmen waren aan het rommelen

7. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds gister heb ik via de apotheek pillen gekregen tegen vermoedelijke schimmelinfectie.. die pillen zijn bekant net zo groot als paaseieren.. die moet je vaginaal inbrengen.. dus ik s'avonds volgens gebruiksaanwijzing die pil genomen.. zegt vriendlief: ZO! De kleine meid heeft nu d'r Kindersuprise-ei! :D *maakt van die smakkende/zuigende geluidjes alsof de baby eraan sabbelt* whahaha ging stuk!

8. knutselmiep

knutselmiep Niet meer actief

haha superleuk om dit te lezen:D:D

Ik heb nog niet echt iets wat al superleuk is, maar ik zei dat mijn bh nu al te klein werd, en dat ik een nieuwe moet halen. vraagt ie: heb je ook last van je tepels? ik kijk hem aan en vraag hoezo? zegt ie wand dan moet je er 1 van katoen halen, ik zeg hoe kom jij daar nu bij?? zegt ie droog: ja stond in het boekje als je zere tepels had moet je er 1 van katoen dragen:D:D

Of voor dat ik wist dat ik zwanger was, hadden we een slaapkamer opnieuw gesaust omdat de kleur eerst niet goed uitviel was een mooie kleur blauw/groen alleen door lichtinval boven viel de kleur erg blauw uit, en hadden hem net voor ik zwanger werd dus weer wit gemaakt.
    en toen ik zwanger was zegt mijn vent: van wit naar blauw, van blauw naar wit, het is maar goed dat we de kamer hebben geschilderd, wand ik weet zeker dat het een meisje word! ik zeg hoe weet je dat? nou dat moet wel wand we hebben hem niets voor niets weer wit geschilderd, dus het zal vast geen jongetje worden, ik voel het!:D:D (haha zul je straks zien in het een jongetje:D:D)

9. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @knutselmiep; Mijn man was vanaf begin af aan ook al overtuigd dat we een dochter zouden krijgen, en ik dacht een jongetje.. 20 weken echo gaf toch echt mn vent gelijk :D

Hier is de kleine sinds 2 weken aan het indalen, zaten we van het weekend filmpje te kijken, drukt die kleine opeens keihard tegen mn blaas aan. Waardoor ik dus bijna in mn broek pieste! Dus ik deed; WHAAAA en begon toen keihard te lachen.. Manlief keek me aan: krijg je een orgasme ofzo??
    Nou toen moest ik natuurlijk nog harder te lachen :p

10. Searwen

Searwen Actief lid

22 mrt 2013
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn partner noemde me laatst een powerchick, dus ik zeg: hoezo dan? Hij: "Nou, als ik 12 weken misselijk was geweest, dan was de wereld vergaan, je weet toch hoe wij mannen zijn?" hahahaha:D

11. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @searwen hahaha ik zou spontaan met mn vriend trouwen als hij dat zou zeggen :D Wat een zelfkennis!

12. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Zitten we gisteren drukte in de dierentuin te kijken, het laatste stuk ging over de olifanten, ja je voelt hem al aankomen.....hij kijkt mij aan en lacht...grrrrr.
    Even later horen we die verzorger zeggen dat ze fruit op de plaats gooien zodat de olifanten doorlopen.
    Wat zegt vl vervolgens?
    "Ow, als het straks niet gaat gooi ik je wel wat fruit op de grond.";)

13. Catherina82

24 jan 2013
    11
    0
    0
    Kleuter juf
    Almelo
    Leuk om te lezen allemaal....

Ik heb vanmiddag in mijn legging gepiest van het lachen. Na het doornemen van de stappen tijdens de bevalling had manlief toch nog een vraag. Hij keek me heel bedenkelijk aan en vroeg:

"waarom moet je eigenlijk, deze weeK komt nooit meer terug zeggen? Dat slaat toch ook helemaal nergens op!"

Ik viel bijna van de bank....
    :)

14. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Pappamuis had er van de week eentje. Ik was lekker aan het meezingen met de tv toen Babymuis heel hard begon te trappelen. Dus ik zeg dat zo tegen hem "kijk Babymuis vindt het leuk". Zegt 'ie doodleuk "Nee hoor, hij slaat met de bezem tegen het plafond of die herrie wat zachter mag".

15. Manlief:
    Het is nu nog maar een ehmz... hoe noem je dat, een ongeboren baby? Ehmz... een baby in opleiding?

Heeft ie nu eigenlijk nog een vruchtzakje? Want hij zit nu toch in de baarmoeder?

16. OMG... en leg ik uit: je hebt de vruchtzak, de placenta en de embryo... zegt ie: en de spuitzak... maar die is van mij :$

:D

Hij zegt nu: er stond in 'dat boekje' dat ik afentoe belangstelling moest tonen enzo... Maar als ik dat doe, word ik uitgelachen op het zwangerschapsforum...

17. maaikenaomi

maaikenaomi Niet meer actief

Hahaha ze kunnen het ook nooit goed doen he, die mannen :D

18. Nee, haha ;) Tsja, vandaag was ik betrapt dat ik het dus hierheen stuurde :p

19. DDdebje

DDdebje Actief lid

10 feb 2013
    172
    0
    0
    NULL
    Zuidlaren
    Ik ben Zwanger van de eerste. als ik tegen mijn man zeg dat ik twijfel om een zwangerschap cursus te doen zegt ie "ja jij weet wel alles maar ik nog niks"

Vervolgens kom ik van de wc en zeg ik heb voor het eerst afscheiding, zegt ie heel droog:ach dat hoort er bij hé.
    Haha

20. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Wij lagen pas op bed en mijn vriend was de folders aan het doorlezen die we kregen. Toen hij bij de folder borstvoeding was aangekomen vroeg hij : "hoe gaat dat met zo'n cursus, want de baby is er nog niet, moet ik dan proefpersoon spelen?" :)

Deel Deze Pagina