Mijn smste tijdens de inleiding naar iedereen: Ze hebben de LIEZEN gebroken En dat bleef hij vertellen overal later op de vraag hoe de inleiding gegaan was: nou ze braken eerst de LIEZEN..hahahaha
Ik heb lach hormonen gekregengeloof ik deze zwangerschap. Maar ik lig nu werkelijk huilend van het lachen op de bank hahaha
auw! dat bevallen pijn doet wist ik. maar je moet t ook niet gekker maken dan nodig he. Ik had zelf gisteren een nogal lompe opmerking voor mijn man. (hij is bijna 2 m en weegt 120 kilo) We zaten op de camping met familie. Mijn man komt aanlopen en gaat op een stoel zitten (beetje oude gammele campingstoel) en zakt daar zo doorheen. IK: Zo jij moet echt aan de lijn. Familie in een deuk... Euh.. je zou ook kunnen vragen of ie zich geen pijn gedaan heeft of zo. Ik: neuh.... Hij moet gewoon aan de lijn. oeps... De arme man durft op geen enkele stoel meer te gaan zitten daar.
Moet er ook nog altijd om lachen, en ik heb hem zovaak even gecorrigeerd, maar t bleef niet hangen hahaha..... Mijn liezen hebben ze gebroken volgens hem (wat een super onderschrift!! heb je!! gefeliciteerd!!)
@twoboys: ja soms heb je dat met mannen he, dan zijn ze ook zo enthousiast dat de goede benaming ook gewoon niet blijft hangen hihi (bedankt voor je felicitatie, ik duim voor jullie voor een brusje)
Mijn man heeft helaas bij zijn vierde kind niks geks meer te melden... Hij weet het allemaal wel Vanmorgen was wel heel schattig dat hij opeens in de stress schoot omdat het nu wel korter begint te worden, en hij begonnen is het met blauw maken van onze roze box
Herkenbaar, hier van F naar H (!) gegaan, vriendlief zegt: "als daar straks geen melk uit komt weet ik het niet meer!" Hij kijkt nu al uit naar de BVcursus, denkt dat hij dan proefpersoon mag spelen :"je moet er toch vast een beetje aan wennen toch?" Ik zat een beetje te kijken op internet naar dubbele borstkolf, zegt ie: "met zulke uiers mag je idd wel gemolken worden als een koe" Tsja, een echte boer is 't....
Net nog een 'leuke' uitspraak van mijn man.. (Heeft niks met zwangerschap te maken) Mijn ouders zijn nu op vakantie en die belde op om te vragen welke maat mijn man heeft van shirts.. Dus ik zeg s... Bla bla bla.. Hang ik even later op, vraagt mijn man wie was dat? Dus ik vertellen.. Ja papa vroeg welke maat shirt jij had want hun zijn daar nu aan het winkelen.. Ik heb gezegd dat maatje 's' goed is. Ja dat klopt zegt ie: de s van sexy Maar soms vallen ze wat groter uit en dan pak ik Xs, extra sexy... Yeah right.. Daarop vraag ik, waar staan die andere maten dan voor denk jij? Nou de M staat voor matig/mag er ook nog wel zijn.. En de L voor lelijk...en XL das voor extra lelijk.. Uuuuhhm schat, ik heb maat L... Bedankt hè! Tja, toen voelde hij zich toch wel schuldig haha.. Gelukkig is hij heel blij met mij ondanks mijn maatje L
We hadden het er hier over dat ik het hoofdje al kon voelen daar onder.. Zegt ie : ooohh.. dan is hij al ingeleid toch? (Uuuhh ingedaald schatt) Mwhuahahaha..ik kwam ff niet meer bij van t lachen.. hij met zo'n sip gezichtje, ja weet ik veel.. ik weet toch ook niet alles.
Wij zaten vorige week bij de verloskundige voor controle... en zaten met n ander stel te praten.. en hadden we t over de ligging van de baby in de buik. Die vrouw had haar dochtertje bij dr van 1.5 jaar. Vraagt vriendlief heel serieus: "lag ze stuipligging of met t hoofdje naar beneden?" Ik zo schat.. n stuip lijkt me al helemaal niet fijn haha! Hij : ja kan ik toch niks aan doen dat ze t zo noemen in de baby wereld. . Ik " het is StuiTTT met n T haha! Zag je m ook wel ff zielig kijken.. dus hij tegen die andere vader.. die vrouwen weten t ook altijd beter he!!
Manlief: jaja, ik ken ook wel wat bevallingswoordjes Ik: zoals? Manlief (heel trots en enthousiast): lanconium... Ik: ehmz,.... een lanconium is een soort sauna, lieverd Maar bedankt, ik kan weer eens een leuke uitspraak van je op ZP zetten
Gisteren, na bbq bij de schoonfam. stonden op t punt weg te gaan, dus ik probeerde vanuit de stoel omhoog te komen, zegt manlief: "Lukt het Ouwe?!"
Gister heerlijk koel bad genomen! Dus ik lig lekker te chillen en af te koelen van het warme weer. Komt manlief naar boven met een krop sla! Of ik honger heb?! Het was voedertijd...
Hier erg veel last van puisten in me gezicht. En aangezien ik voorgaande zwangerschappen en ook tijdens mijn tiener jaren nooit geen puistjes heb gehad vind ik het verschrikkelijk.. Staat manlief me gisteren helemaal aan te straten dus ik vraag wat er is.. Zegt hij "sjezus zeg, die puistenkop is wel heel erg nu" En bedankt he lief!!!
Hahaha ik rol zon beetje van de bank van het lachen. Zou alleen op het moment not amused zijn denk ik.
Geen leuke uitspraak, maar iets anders wat ik wel wil delen, haha!! Laatst hadden wij thuis een BBQ met vrienden, ik zat op de wc en er werd geklopt. Was mijn man, ik doe open en doe nog vlug mijn shirt naar beneden. Manlief wrijft over mijn buik en geeft 2 kusjes voor de tweeling. Ik sta nog met mijn hoofd voorover gebogen, vertederd naar het tafereel te kijken, als mijn man omhoog komt. Auw, krijg een kopstoot, de liefde was weer meteen over, haha!! Heb er toch wel een paar dagen last van gehad, pff harde kop heeft manlief.