week 41 zegt mijn mannetje: waarom laat je je niet door de verloskundige retoucheren? ja hoor schat...
Reportage op tv over "de wereld van Haute Couture". Dat kwam in beeld te staan, vraagt mijn vriend heel serieus: "de wereld van Haute Kauter (fonetisch), wie is dat?? Heb blauw gelegen..
Vandaag bij de Gynaecoloog..... We kregen wat testjes en onderzoekjes... De Gyn : We kunnen iets geven waardoor de zaadjes beter gaan zwemmen. Vriendlief : OH..... schat!! Ze kunnen ze opvoeren!!!! Ik : uhuh net zoiets als bij scooters he?
Ze horen de klok luiden, maar weten niet waar de klepel hangt, die mannen Mijn man vroeg zich vanmorgen af met wat voor apparaat ze de ontlsuiting eigenlijk meten. Ik uitleggen. Zegt ie: niemand mag met zijn vingers daarin, behalve ik en de huisarts! Dus ik vroeg: waarom de huisarts dan wel?? Zegt ie: ja, die heeft toch een dikke buik... Mysterieuze wezens zijn mannen afentoe hoor
Hahaha ja ach we kennen het van Geer en Goor over de vloer. Daar hebben we met zijn 2en zo om moeten lachen hij dacht dit is het moment!!! En ik ben alles behalve dik. 33 weken en alleen een mooie ronde buik. dus bij deze kon ik het goed hebben!
Die van mij zei vanmiddag in het zwembad tegen vrienden van ons toen hij er ff uit ging: hou haar wel nat he want anders droogt ze uit.. dus met andere woorden ik ben een walvis. Ben wel 17 kilo aangekomen maar je ziet alleen een ronde buik en meer niet.. vond het niet echt leuk
de verloskundige had gezegd dat de baby nog zo'n 150 a 200 gram per week groeit. blijkbaar had mijn man 150 gram per dag verstaan, want hij was direct aan het rekenen: net wat meer dan 1 kilo per week erbij, met nog 3 weken te gaan is dus zeker nog drie kilo erbij! nou nee, dank je schat
Kleine is druk aan het bewegen. Ik zeg hardop tegen mn buik: wat ben je toch allemaal aan het doen? Vriend: misschien is hij zijn kamertje aan het opruimen!?
Ben nu 7 weken zwanger en mijn borsten doen enorm zeer. Mijn vriend zei laatst: ja komt omdat er melk in zit. Ik zo uhh dat nog lang niet hoor. Jawel zegt hij kom er niet aan dadelijk komt het er nog uit :s haha
Vandaag een leuke van mijn zoon (4 jaar). We stonden bij de gamma verfmengmachine. De jongen die ons hielp was heel leuk met mijn zoon bezig. Zoon vond de machine heel interessant dus mocht hij het van dichtbij bekijken. En maar kletsen. Zegt ie ineens: Wij krijgen een baby erbij. Gammajongen: echt waar wat leuk. En wordt het een broertje of een zusje? Zoon: weet ik niet Gammajongen: wat zou je het leukste vinden Zoon: een broertje Gammajongen: En als het dan toch een zusje wordt? Zoon: Geeft niks. Dan krijg ik er daarna toch weer een nieuwe bij! eeem... daar weet ik niks van hoor!
Hier eindelijk ook een mooie opmerking van mijn man. Ik heb nogal last van lekkende tieten en ik zei m'n bh wordt gewoon nat! Zei die ja moet je van die tampons voor je bh indoen met een heel serieus gezicht. Hij snapte niet dat ik niet meer bijkwam van het lachen. En maandverband verwarren met tampons en met zoogkompressen. Ik denk in plaatjes dus ik zag al helemaal van die blauwe touwtjes uit m'n borsten komen .
Wij waren vrijdag int ziekenhuis voor ctg en de kleine was behoorlijk hyper dus die banden gingen van links naar recht zegt mijn vriend heel droog schat is hij aan het indalen? Hahaha wat een vent zeg
1 dag later de 20-weken echo gehad. Alles goed gelukkig. En het wordt een jongen. Komen we thuis. Vertel mijn zoon dat hij een broertje krijgt. Reactie: Jippi! Dan krijg ik daarna een zusje!
Voordat ik zwanger was liepen we in de kringloopwinkel even bij de babyspullen te kijken. Zegt hij "Oh ja als je een kindje krijgt heb je ook zo'n ding nodig, zo'n tamagotchi" (wijzende naar een maxi cosi) En laatst hadden we gelezen dat ons kindje nu zo groot is als een sesamzaadje. Dus hij zegt "Wat is een sesamzaadje?" Ik zei dat dat altijd op het korstje van z'n brood zit. 's avonds had ik japanse mix en daar zat zo'n pinda noot in met allemaal sesamzaadjes erop. Dus ik zeg "Kijk schat, sesamzaadje" Zegt hij " Wow zo groot al!?" Haha nee niet zoals die noot, die zaadjes die erop zitten. Hij: "ja ik wist niet wat een sesamzaadje was" whahah. Hij is lief
hihi. T is niet dat we het niet zouden willen. Maar ik ben 37. De eerste liet 3 jaar op zich wachten, de tweede 4 jaar (met de nodige onderzoeken en medisch gedoe). We verwachten niet dat er nog een derde gaat komen. Ben er ook helemaal klaar mee, met de verplichte sex, ovulatietesten en iedere maand in spanning zitten. Het is mooi zo.