leuke uitspraken van je partner

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eva33, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Mijn vriend heeft al 3 kinderen. Ons meisje word dus zijn 4e.

Dus ik zeg vorige week: morgen naar de vk he.
    Hij: wat is dat? :(

Je zou toch denken dat hij na 3! kinderen weet wat vk betekend? :p

2. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Had vorige week zo'n last weer van bandenpijn dus ik zei dat tegen mijn vriend.
    Deze week weer last van dus zuchtte even, zegt VL hé lief is je bandenspanning weer te hoog? Zal ik er ff wat lucht uit laten lopen? Heb me echt kapot gelachen!

3. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Nouja leuk vond ik het niet zo maar hij vond zichzelf geniaal met zijn opmerking: telkens als ik weer eens gepikeerd om iets was zei hij: "maak je niet zo een dikke benen"...."figuurlijk dan he want letterlijk heb je ze al"....

Ik had een hele makkelijke zwangerschap en hij riep altijd: vanaf 20 weken ga ik voor haar zorgen van te voren kan ze het zelf nog en moet ze zich niet aanstellen. (hij deed het toch wel hoor ;) was maar om mij te plagen). Toen een aantal vrienden na die 20 weken de vraag stelde of hij nu dan voor mij zorgde: "nee ze doet het zo goed dat ik het heb opgeschoven naar 30 weken".

4. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Ik slaap al maanden bijna of helemaal niet en ben echt vreselijk moe. Lig ik gisteren aan de ctg in het ziekenhuis en meneer zit op zo'n relax stoel naast het bed. Gaat ie helemaal onderuit liggen, kijkt me aan.. een vette gaap komt eruit en begint te "nep" knikkebollen. Zegt ie, jahaa.. ik hoop dat ik voor de inleiding goed slaap en dat ik een beetje fit ben....

Nu kan ik erom lachen maar gister had hij geluk dat ik in de banden lag, maar anders had ik um ff een mep gegeven denk ik ;)

5. pline

pline Actief lid

25 dec 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Mijn buikje begint nu (eindelijk) echt zichtbaar te worden... en is enorm gegroeid de voorbije 2 weken.

Man lief vol bewondering gisteren: "Wow, wat een ballon..." [en dan pakt hij zijn edele delen vast] "heb ik helemaal zelf opgeblazen" Ik kwam niet meer bij van het lachen :D

6. jennsch

jennsch Actief lid

28 mei 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vriendlief hier kan niet wachten tor 'mijn water breekt'
    Ik blijf me maar voorstellen hoe dat werkt.... brekend water

7. Haha, waarschijnlijk omdat je in het engels zegt: my water has broken! :p Tenminst,e dat zie je altijd in die films

8. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Mijn man had vanmiddag op de radio gehoort dat praten tegen de buik de kans op dyslexy zou verkleinen. Dus die stond (terwlijk ik stond te koken) ineens 'kakakoeka' tegen mijn buik te kletsen :D Grote broer en ik kwamen niet meer bij van het lachen.

9. Ik had zoogkompressen gekocht... Vraagt mijn man: wat is dat? Dus ik zeg: dat stop je in je BH... zegt ie: o, om ze groter te maken? ;)

* zucht * ja hoor lieverd.... ik loop hier al met mega-balonnen rond en dan ga ik ze ook nog groter maken met een compres :p

10. Verox

Verox Niet meer actief

Ik kreeg gisteren ineens het geactiveerde muziekknuffeltje onder mijn trui gestopt. "Kan de baby alvast wennen aan het muziekje".

En na een positief teken vanuit mijn buik kreeg ik laatst een "Babymakers High-Five".

11. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Grote broer (4 jaar) gaf kusjes op mijn buik en zei heel lief 'Ik vind de baby lief'.

Toen keek hij even heel bedachtzaam en zei. 'Gek he mama. Want eigenlijk weten we dat helemaal nog niet.'

haha. Heb uitgelegd dat we de baby lief vinden omdat hij bij ons hoort.

12. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Wat een wijze (lieve) opmerking.

13. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Mijne hier: schat je krijgt al iets een buikje
    Ik : ja dat klopt door me darmen maar staat het me een beetje?
    Hij: jawel hoor maar kan niet wachten totdat je borsten weer extra gaan groeien
    -.-

14. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Hij: schat, In dat shirtje lijk je wel echt zwanger hè.
    Ik: Uhm ja schat, dinsdag al 24 weken, dus dat is niet gek hè.
    Hij: Nee, eigenlijk niet.

15. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    die van mij roept naar zwangere vrouwen.. sooo jij bent tegen een paal aan gelopen onnie dan?!!

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

Wat lief:)

17. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Ik heb een poosje ovulatietesten gebruikt, dus af en toe heeft hij wel streepjes gekeken. Bij de positieve zwangerschapstest, vroeg hij 'dus we moeten weer vanavond?' Haha nee schat 'het is raak!'

18. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik ben dan niet zwanger meer maar wel leuke opmerking van de kersverse papa..
    Van de week voor 't eerst weer sex gehad na de bevalling, zegt hij een dag later: "hihi ik heb het met een MILF (mom i like to F)gedaan, ben ik nu eigenlijk een Motherf*cker geworden"

19. zomerwondertje

zomerwondertje Actief lid

19 jul 2013
    248
    1
    0
    Doe vanmorgen na lang twijfelen toch maar een legging en een zwangerschapstuniek aan, sta ik voor de spiegel te draaien. Manlief komt binnen en zegt: wel je hebt precies een nachthemd aan!
    Nou, dank je wel hoor! Nu voel ik me super! :x

Na twee meiden hopen we nu stiekem wel op een zoontje. De zussen zelf willen terug een zusje erbij. Dus grootste meid zegt: mama, jij moet een zusje kopen, dan zal ik wel een broertje kopen. :p

Deel Deze Pagina