leuke uitspraken van je partner

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eva33, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNiRo

MamaNiRo Actief lid

9 aug 2013
    142
    1
    0
    Vrijwilliger in de dierentuin, werkzaam in het bed
    Onze kleine dame is afgelopen woe geboren, maar ze heeft nogal lange nageltjes, dus ze hebben in het ziekenhuis gezegd dat als we daar iets aan willen doen we alleen een papieren nagelvijltje mogen gebruiken. Dus we hadden het hier over met mijn vader, zegt mijn vriend heel serieus: ''We mogen daar alleen schuurpapier voor gebruiken!'' Ondanks dat lachen pijn doet door de keizersnee kwam ik echt niet meer bij :p !

2. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48

Oooh ja!! Haha.
    Alleen zegt niet mijn man het, maar mijn eigen moeder :(

3. Mama7

Mama7 Lid

19 nov 2012
    70
    0
    0
    Berkel en Rodenrijs
    Ik ben 7 weken zwanger en voel en (logisch) heel moe en beroerd. Zondag heb ik zo ongeveer de hele dag op de bank gelegen. Mijn man, die heel zorgzaam en lief is zei wel: pas je op dat je geen doorligplekken krijgt??

Haha schat is het!

4. 78Sandra

78Sandra Fanatiek lid

16 feb 2013
    2.167
    364
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Afgelopen week stapte ik op een avond in bed, mijn vriend lag er al net iets eerder in.....zegt ie.....rustig gaan liggen en niet te veel omdraaien anders wordt die kleine kotsmisselijk...

5. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Mijn vriend heeft zulke grappige dingen nog niet gezegd, maar mijn schoonvader is echt heel grappig. Toen we vertelden dat ik zwanger was, was toen 4 en halve week, loopt ie de trap op en komt terug met enorme doos lego. Met een heel triomfantelijk gezicht: eindelijk kan deze weer gebruikt worden! Vandaag de dag staat die doos nog steeds afgesopt en al helemaal klaar voor gebruik midden in zijn woonkamer. :D hij kan echt niet wachten haha

6. AnitaElisabeth

AnitaElisabeth Actief lid

24 jan 2009
    144
    0
    0
    interieur verzorgster in het Delfzicht ziekenhuis!
    Delfzijl
    Mijn man zag mijn buik erg bewegen en vroeg bezorgd of het wel het kindje is en niet mijn darmen, jahoor schat, darmen trappen niet :)

7. Vicky87

Vicky87 Lid

8 jan 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij had er weer een hoor!
    Hij vroeg zich af of de eerste dagen na de bevalling de kraamhulp alvast een potje babyvoeding in de koelkast zet zodat hij zich niet kan vergissen in wat hij de baby moet geven als hij thuis komt.

8. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ahhh die vind ik lief!!! :cool:

Liefs,

9. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ik was gisteren met mijn man naar de partnerles van zwangerschapsyoga.. Man kreeg de vraag hoelang hij dacht dat een (eerste) bevalling gemiddeld duurde.. Zijn antwoord was "ik denk een uur of 2/3" hahaha nou ik zei gelijk: daar teken ik voor! toen hij hoorde dat het gemiddeld 10 uur was zei hij... Ja maar wat moet ík allemaal doen in al die uren? Kan ik m'n laptop niet gewoon meenemen, dat is gewoon een hele werkdag!!?? Haha jaa hoor schat :p weet nu al dat hij echt niet van m'n zijde wijkt hoor..

10. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Deze vraag ook aan mijn vriend gesteld en hij zij uurtje of 3/4!
    De onwetendheid :) hahahah

*schaterende lach*

11. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Mijn vriend moet nodig een cursus aanstaande vaderschap volgen :D
    Ik vertelde hem wat we ongeveer nodig hebben aan babyuitzet, maar meneer vind een wieg (wat hij trouwens iedere keer "mand" noemt) en een kinderwagen voldoende.
    Toen ik hem zei dat dingen als een commode, maxicosi en babybadje enzovoort ook wel handig zijn, zei hij: "welnee dat gebruiken ze in Afrika toch ook niet, en daar krijgen ze ook kinderen."
    Luiers vind hij ook maar geldverspilling "kinderen kunnen makkelijk zonder luier lopen" vind hij.

Sjonge jonge :) en hij was nog serieus ook.
    Heb wel vreselijk gelachen

12. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel

Hahahahaha!!
    Ow wat erg haha!
    Dacht dat de mijne af en toe erg was maar het kan erger dus :p

Vorige week toen mijn vliezen braken vroeg mijn vriend zich serieus af of ik dan ook ging bevallen.....DUHH! Dat is wel.de bedoeling hahaha.

13. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Hihi blijft leuk om te lezen dit!

mijn man had een leuke toen ik zwanger was van de eerste.
    komt hij enthousiast naar me toe gelopen in de kruidvat: Ze verkopen hier luiers die de baby 7 dagen om kan houden! Dat is makkelijk..
    ik snapte echt totaal niet hoe hij daar nou bij kwam dus liep ik mee om te kijken.
    staat er op de verpakking," voor 7 dagen.."
    haha, ja schat, die hele verpakking luiers is voor 7 dagen, niet per luier.
    Was hij nog beledigd ook dat ik niet meer bij kwam van het lachen ;)

14. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Ach, als het dan qua houdbaarsheidsdatum goed zit is hij er mooi op tijd bij...:D

15. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.016
    2.377
    113
    Kom er net achter dat mijn vriend 3 weken voor en 2 weken na de uitgerekende datum Gevarenzone in zijn agenda heeft gezet :)

Zijn uit,eg: dan weet ik dat ik geen dingen moet afspreken...

Overigens op 2 weken en 1 dag na uitgerekende datum staat er een tandartsafspraak voor hem in :)

16. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Mijn vriend zei gister in bed: ik wil echt dat de baby er is. Kunnen we al zijn kleertjes aan doen.

En erachter aan: Nouja, dat zal in het begin natuurlijk alleen maar de rompertjes zijn.

Uuuhhh.. En de rest van de kleertjes is voor de sier? Hahahaha. Heb m maar gelijk uitgelegd dat de baby zich in het begin ook niet zelf warm kan houden en we hem dus echt wel kleertjes aan moeten doen.

17. MrsP

MrsP Actief lid

14 okt 2011
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze is leuk! Hihi..

18. Ik had aan mijn man vertelt dat we een speciaal zijliggingskussen moesten kopen, omdat ons zoontje op zijn zij moet liggen vanwege afgeplat hoofdje….

Zegt ie net: wat is er eigenlijk zo speciaal aan dit kussen? Het is gewoon een driehoekig kussen….

;)

19. Lypu

Lypu Niet meer actief

Hihi wat een leuke verhalen! Vaak als wij gaan slapen houd ik mijn vriend vast. Nu zei hij laatst: He! Ik voel een bal in me rug! Hij bedoelde dus mijn buik hihi.

20. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ik schaamde me kapot maar mijn vriend vroeg aan de vk of ik mocht bevallen hoe die gemaakt was , vk dacht dat hij dus een natuurlijke bevalling bedoelde dus zij zegt ja hoor ze kan natuurlijk bevallen, ohw zegt vriend lief ik heb wel eens een bevallingsprogramma op tv gezien en heb nog nooit gezien dat iemand de kleine op z'n hondjes eruit perste:/ vk hielt stevig der mond

En ik dacht alleen maar aan heel snel weg gaan aangezien die vrouw behoorlijk gelovig is en al helemaal niet blij was dat we nog niet getrouwd zijn

Deel Deze Pagina