leuke uitspraken van je partner

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eva33, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Mijn man is er stellig van overtuigd dat een pas geborene niet veel kleertjes nodig heeft..
    Lees : 2rompertjes en 2 setjes kleren in elke maat....

2. mommywannabe

mommywannabe Actief lid

4 nov 2013
    319
    0
    0
    Antwerpen, België
    Ik was hier deze morgen aan het vertellen aan mijn vriend dat ik met mijn moeder gebeld had en haar had verteld dat we een slaapkamertje hebben gekozen. Tijdens het telefoongesprek kwam ik dan ook tot de conclusie dat we nog een park hebben gekozen. Dus zeg ik tegen men vriend dat ik er een hele leuke had gevonden, niet te groot en op wieltjes, dus erg praktisch. Nu zegt hij ineens

"Wat is het verschil tussen een bedje en een park? Als je de baby even veilig wil wegleggen leg die je toch gewoon even in zijn bedje?"

:D van de praktische kant heeft hij toch nog niet heel veel kaas gegeten :p

3. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36

Haha! :)

Hier ook. Vriend (ZZPér) vroeg zich af of hij vrij moest nemen in de kraamweek, of dat hij wel een paar uur per dag kon (thuis)werken tussen het wandelen met de kinderwagen door. Eh... ?!?!?

Ik: "welnee joh, werk maar lekker door! je moet alleen zorgen voor < vul een hele waslijst in >

Vriend trok een beetje wit weg, en heeft nu 6 weken vrij gepland :)

( gelukkig trekken we dat financieel ook, maar wat een luxe!!! :) )

4. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Ik vind dat helemaal niet zo'n rare vraag hoor...
    Wij hebben er namelijk voor gekozen dat mijn man in de kraamweek wel gewoon gaat werken, omdat dan de kraamzorg er is. Buiten de 2 vrije dagen om die je krijgt voor de bevalling en om je kindje aan te geven enz.
    En hij neemt na de kraamweek vakantie op ;)

5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.314
    17.216
    113
    die vind ik heel leuk! maar ik zou ook met een rooie kop zitten daar :D

6. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voelde de baby gisteravond niet, terwijl dat normaal wel zo is, wat natuurlijk prima kan, maar was toch blij dat ik de baby uiteindelijk voelde. Dus ik bespreek t met mn vriend, waarop hij zegt " Ja misschien is de baby een paar dagen aan het slapen".... Ik zo, euhm dat kan niet, als je de baby ruim n dag nie voelt dan moet je toch even de vk bellen...

7. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.314
    17.216
    113
    in een poging om uit te drukken dat ik een dikke buik heb: Wat zijn je t**t*n klein schat, je jurk loopt bijna recht naar beneden!
    euhm tja, 75E is best klein :D zal het maar als compliment opvatten ;)

8. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Mijn man zei van de week, nadat ik mijn 2e bakje yoghurt (met hagelslag ;)) pakte:
    "Binnenkort kan ik je naar het slachthuis brengen, dan heb je zoveel gegeten dat je rijp voor de slacht bent".
    Ik kwam niet meer bij, tranen gelachen (ben nog geen kilo aangekomen, dus tot nu toe nog niet ongerust voor het slachthuis :))

9. djoon

djoon Niet meer actief

Hier niet van me partner maar van een meisje van de bso: legt haar hoofd op me buik zegt ze stik eens volgens mij hoor ik de baby huilen. Hahaha ik kwam niet neer bij even uitgelegd dT dat niet kan:)

10. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Mijn man;

Ik heb liever niet dat je borstvoeding gaat geven.. daar zijn ze niet voor gemaakt, ze zijn voor mijn plezier! *hihi zucht*

11. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Zo hebben wij het ook gedaan! PRIMA bevallen!

12. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Hahahahaha mooi deze :D

13. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Hahaha :D:D hier zei manlief laatst ook al dat m'n Boobs nu helemaal niet meer zo groot leken vergeleken bij m'n buik :p dat merkt hij weer op.
    (75G)

14. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    We hadden het over borstvoeding.
    Vriend: wat raar dat er straks melk uit je borsten komt.
    Ik knik.
    Vriend:.....wanneer komen er dan eigenlijk gaatjes in je tepels?

Je kon mij opvegen. En hij snapte niet waarom.

15. Sanny

Sanny Lid

13 sep 2011
    85
    0
    0
    Dordrecht
    Toen we na de groeiecho naar huis reden en net te horen hadden gekregen dat alles goed was, maar dat het vruchtwater niet zo ruim was..... zei mijn man je moet toch wat meer water gaan drinken om je vruchtwater aan te vullen.
    Nou maar goed dat ik niet achter het stuur zat, want kwam echt niet meer bij.

2 weken later.....even serieus helpt water drinken nou echt niet.....?

16. RianneB

RianneB Actief lid

16 okt 2013
    176
    0
    0
    Bollenstreek
    Ja, ik heb er ook één :D

Ik heb van mijn moeder op de negenmaandenbeurs een zwangerschapsketting gekregen. Eenmaal thuis laat ik deze aan mijn vriend zien en hij vraagt hier wat over door. Hoe dat nou precies werkt enzo. Dus ik leg hem uit van het belletje en vertel daarbij dat er een paar jaar geleden even een discussie is geweest over het te hoog hangen van het belletje dat de baby dan misschien in stuit kon gaan liggen etc. Nou, we praten hier wat over door en laat ik hem zien dat mijn belletje ruim onder mijn navel hangt, dus dat dat wel goed zit... ;)

Hij is even stil...

Zegt ie op een gegeven moment met een big smile: dan kun je misschien beter een clitoris piercing nemen met een belletje eraan! Weet je in ieder geval zeker dat ie met z'n hoofdje naar beneden ligt :D

17. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Whahaha deze is echt goed!
    Zou die van mij ook paraat krijgen haha

18. Kathl1

Kathl1 Actief lid

10 jan 2014
    224
    0
    0
    Omdat ik nogal hou van een opgeruimd en proper huis komt mijn moeder al een paar weekjes 1 dag in de week helpen met poetsen. Vorige week ben ik opgenomen geweest met een hoge bloeddruk en de mededeling dat ik nog minder moest gaan doen. Dus mijn man helpt me nu ook af en toe.

Afgelopen dinsdag heeft hij gestofzuigd voor me, zo zegt hij dan kan jullie mam donderdag gelijk dweilen! Nou dat moet je eens proberen als je dan ook nog weet dat er hier een Duitse Herder rondloopt...

19. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland

:D te leuk gewoon!

20. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Geweldig topic!

Ehm even denken...
    Owja sinds ik zwanger ben vermeld mijn man me regelmatig dat ik straks ga poepen waar iedereen bij is...
    Duzzzzzzz

Af en toe gaat hij ineens met zijn mond tegern mijn buik en roept dat met een zware enge stem: hallo, ik ben je vader!
    Ik zit te wachten op de dag dat ie een trap tegen zijn kanis krijgt whahaha

En de mooiste toen we een afspraak moesten maken bij de balie voor uitleg van de prenatale screening.
    Zegt ie tegen de mevrouw: goedemorgen, ik wil graag een afspraak maken voor penetratie screening.
    Eh...schat...zo heet dat niet...

Deel Deze Pagina