leuke uitspraken van je partner

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eva33, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hihihi!

Gisteren 20 weken echo gehad en we houden het geslacht een verrassing. Maar we hebben 4D gekeken. Kindje lijkt sprekend op zijn vader.

Zegt ie naderhand: vind het erg leuk als het een jongetje is. Als het een meisje is vind ik het zielig dat ze op mij lijkt.

Aaaaah gut

2. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    1,5 week geleden 'smorgens in bed zegt mijn vriend; wat een armoe! Met zijn 4en in bed (hondje slaapt altijd bij mij in bed).

Gisterochtend zegt die; wat een armoe. Als wij het weekend terug zijn van vakantie liggen we met zijn 5en in bed.
    Ik vraag nog hoezo? Hij maakt een diepe zucht en zegt ik heb je volgepompt met een tweeling.

Pffff mannen!!

3. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Mijn vriend zingt vaak een liedje voor de baby in m'n navel. Iets met kleine beertje pipeloentje. Ontzettend lief en het kriebelt zo, ik voel me zo gelukkig dan. :)

4. misiri

misiri Lid

30 dec 2013
    82
    3
    6
    Haha mijn man vraagt me net of zo'n babybadje niet gevaarlijk is?! Stel je voor dat de baby eruit wil klimmen dan kiept ie misschien wel om.... hahaha

5. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Dagelijks: Lekken je borsten al?
    Heeft ie in z'n papa app gelezen dat dat kan na 32 weken... drollie

6. Nou, heeft 'ie nog bijna gelijk in gekregen ook, aan je banner te zien! :D

7. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Net vreselijk moeten lachen om mijn man. We hebben gisteren de eerste echo gehad, bleek 11 weken en 2 dagen zwanger. Manlief pakte de echofoto en toen zei hij ineens: viel me wel op dat die vrouw het steeds over 'ze' had.

Uhh schat, het is nu nog een beetje vroeg om het geslacht te zien hoor :D Hij dacht serieus even dat het een meisje was, haha.

8. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hier de vraag of ik straks op vrijdag wil bevallen. Ik moet 5 uur starten met de weeën dan kan meneer mij oppikken van zijn werk en gelijk door naar het ziekenhuis en dan heeft ie de maandag en dinsdag vaderschapsverlof.
    Vond ie wel de ideale dag zo.

Natuurlijk joh! Zal het ff doorgeven aan de kleine...

9. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hilarisch topic!! :)

Hier ook een leuke uitspraak:
    De kleine is pas gedraaid en ligt met het koppie naar beneden.
    ML: 'Maar hij is nog niet ingezakt... uh... afgedaald...'

:D:D:D

10. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Dat wij net wisten dat ik zwanger was en wij zouden gaan vrijen. Zei mijn vriend. Zouden we dat nu wel doen?! Straks worden het er meer.. hahah

11. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Niet van mijn partner, maar wel van mijn kleine zusje (11).....

Vriend heeft een set lampjes waarmee hij via mijn buik de aandacht van onze baby wilde trekken. We waren in gesprek daarover, en ik vertelde mijn zusje dat het licht soms een heel klein beetje doorgelaten wordt in de buik en dat de baby dat zou kunnen merken/ zien. Roept ze verrukt uit "wat leuk!!! Dan heeft hij nu ook een echo van jullie!!!"

12. Lindsje1982

Lindsje1982 Actief lid

1 jan 2014
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriend vroeg aan mij: wat is nou eigenlijk het verschil tussen een ledikant en een box? In zijn ogen zijn het beide gewoon kleine gevangenisjes :p

Op zich heeft hij natuurlijk wel gelijk ;)

13. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Mijn vriend ziet idd ook geen verschil tussen beide. Noemt ook standaard het ledikantje de box haha.

zelf ook nog wel een leuke uitspraak van vriend gehoord. De volgende keer wil de verloskundige ons geboorteplan bespreken. Dus zat gisteren even te bekijken wat er in moest komen te staan. Dus ik bij het stukje over de navelstreng tegen vriendlief, die ga jij doorknippen he. Nou hij wist niet waar hij het zoeken moest... hij kwam niet meer uit zijn woorden, hij ging dat echt niet doen, dat was veels te eng. Stel je voor dat hij verkeerd knipte en de baby zou stoppen met ademhalen, hij was helemaal bezorgd! Heb hem maar even uitgelegd dat dat niet kn en dat hij precies te horen zou krijgen waar hij moet knippen. Maar of dat al is doorgedrongen... Denk dat we dat met de verloskundige toch nog een keer moeten bespreken :D

14. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    bekende van ons gaan nu voor de eerste. mijn man vroeg. hoelang zijn jullie al bezig? bekende: 6 maanden. MIJn man: poe das lang (wij waren beide keren in ronde 1 zwanger). gaan jullie dan ook obstipatie testen doen? whoeoeoe we lagen dubben

15. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Toen ik zwanger was hadden we het over borstvoeding. VL vroeg wanneer er dan eigenlijk gaatjes in mijn tepels kwamen ;)

16. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Mijn man heeft gegoogled op "ervaringen man tijdens bevalling." Zegt hij uiterst kalm:
    "Schat, als jij bevalt he, dan ga ik een beetje schuin bij je staan. Het kan voor een man een heel traumatische ervaring zijn om recht in dat gapende gat te kijken." :eek:

BEDANKT LIEF!

17. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Hahaha mijn vriend zei dat hij de kleine liever niet aanpakt. Het is ook mijn kind en het kan stuk... hahaha

18. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Gisteren het kraampakket. Binnen gekregen. Mijn vriend zit alles te bekijken wat erin zit, roept ie ineens: eej dahs handig gratis keukenrol:( Bleek het kraamverband te zijn :D echt de tranen rolde over mijn wangen.

19. oktmom

oktmom Lid

3 feb 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man had ook wel een bijzondere kijk op de goodiebag die we krijgen bij een voorlichting over borstvoeding.
    Met een big smile zei hij dat daar ook vast wel tepelklemmen in zouden zitten. Als je een flesje op z'n kop houd loopt er immers ook melk door het gaatje dus bij mij birsten is dat ook zo en de tepelklemmen klemmen de boel dan af! Mannenlogica... hij denkt dat hij een pretpakket in huis heeft strax...

20. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Tepelklemmen! Hihi, natuurlijk!

Deel Deze Pagina