leuke uitspraken van je partner

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eva33, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Ik vind dit een super topic en daarom heb ik nog eentje :)

Ik had onlangs wat pijn in mijn buik, een kleine steek, en mijn man zei werkelijk: Spikkel is aan het touwtjespringen met de navelstreng

Ik lag echt dubbel! Waar haalt die het toch

2. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Whahaha geniaal topic dit :D vooral als je niet kan slapen hihi

Ik hoop na het weekend positief te testen. Mijn man is al heel zorgzaam aan het meedenken wat allemaal wel en niet mag en of ik mn foliumzuur wel neem. Heel lief. Van de week waren we aan het fietsen. Zegt mijn man, ja dat mag je zometeen niet meer natuurlijk. Ik dacht echt huh hoezo... hij: ja want als je fietst komen je benen steeds tegen je buik en dat is niet goed voor de baby ;) ja net als met traplopen want daar kan je bevalling mee opwekken... arme schat dacht volgens mij echt dat ik miskraam kon krijgen door fietsen en traplopen... zou toch lastig worden, we wonen 3 hoog zonder lift hihihi

3. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Gister avond had mijn schat de eerste opmerking waar ik erg om moest lachen :D

Zitten samen op de bank lekker tv te kijken en ik sta op,
    Hij vraagt wat ga je doeeen? Ik zeg plassen,en til m'n shirt op om m'n buik te showen. en het eerste wat i roept is
    Sooow hey kie die navel en steekt z'n vinger er in, lijkt wel n aansluiting!:$

Nou ik kwam niet meer bij hahaha
    Ik later op de bank , waar is het eigenlijk n aansluiting voor?
    Oh week nie n tuinslang of zo USB kan ook wat jij wil :D:D:D

4. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Mijn man vroeg zich gister af of ik nog wel kon tanken.. of ik die handbeweging van de tank indrukken nog wel kon maken. Ja schatje, dat moet nog wel lukken want de baby zit in mijn buik haha! :D

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Na een avond vol voormelkdruppels: "Mijn melkmeisje" :)

6. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier had ML de eerste leuke opmerking. Maandag eerste zwangerschapstest gedaan en er komt een streep, dus ik ja gelukt we zijn zwanger! Hij: maar hij is niet zo donker als de controle streep, dan is hij toch negatief? Nee schat, dat is alleen zo bij ovulatietesten :p.

7. Ivystoeter

Ivystoeter Fanatiek lid

4 nov 2013
    1.683
    0
    0
    Cassiere in een supermarkt
    Nieuwegein
    Ik heb al bijna 2 weken last van voorwerk/weeën.
    en heb dus regelmatig midden in de nacht een warme pittenzak nodig.
    Vorig weekend midden in de nacht mijn man wakker gemaakt en gevraagd: "wil je alsjeblieft mijn pittenzak opwarmen in de magnetron?
    hij sliep nog half, ik kreeg als antwoord: "moet dat nu gelijk?
    eeeuhh nee een haf uur geleden...
    Toen ik hem er 's ochtends bij het paasontbijt mee confronteerde zei hij dat hij midden in de nacht min of meer ontoerekeningsvatbaar is.

8. me1989

me1989 Fanatiek lid

29 dec 2013
    3.444
    1.199
    113
    Hier ook iets over waar de melk dan straks uit komt, want er zitten toch geen gaatjes in mijn tepels.

En heel dom misschien, maar zelf heb ik ook geen idee of tepels wat dat betreft nog gaan veranderen?!:(

9. Ang88

Ang88 Actief lid

24 feb 2014
    182
    0
    16
    Ik werk als spoedeisende hulp verpleegkundige
    NULL
    Hier vond hij het toch wel zorgwekkend dat ze bij de echo zeiden dat de baby in stuip ligging lag :-D

10. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Nou hard aan het proberen voor de 2de en dat gaat natuurlijk gepaard met de nodige opmerkingen ;).

1, na verwijdering van mijn koperspiraal, en schat....voel je je nou ook vruchtbaar?

2, na iedere keer klussen, en ben je nou zwanger?

3, toppunt van vandaag, ik gebruik ovulatietesten om te kijken of ik ook daadwerkelijk mijn eisprong voel wanneer ik denk dat ik hem voel.
    Krijg je de vraag tijdens het koken, en schat evolueer je vandaag? mijn antwoord.....nee schat, ben namelijk geen pokemon :p!

11. Die is echt heel leuk! :D

12. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Waren aan t praten over borstvoeding.

Ik: je kan ook stuwing krijgen en dat kan heel vervelend zijn...
    Hij: stuwing?!? Lachte zich dood. (Dacht dat ik weer eens me versproken had).
    Ik: wat lach je nu? Stuwing is echt een woord hoor
    Hij geloofde t niet dus heb t borstvoedingavond erbij moeten pakken. Daarna lag die in een deuk van t woord ;)

Paar dagen later;
    Vriendin van me heeft een weeën storm gehad, echt geen pretje.
    Hij; weeën storm?!? Serieus...Is dat ook al een woord? ;-
    Nu geloofde die me wel direct haha.

Komt die een week later ofzo aan mn borsten en zegt heel serieus. ..

Kan je nu ook stuwing krijgen onder een weeën storm?!? Hahaha meestal zeg ik zoiets dus moest echt hard lachen.

13. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Stiekem zitten er al gaatjes in, en echt een stuk of 6 tot 10 :D Ze kunnen donkerder van kleur worden en wat groter, that's it. Misschien een informatie-avondje bijwonen met z'n tweetjes? ;)

14. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Hij vraagt: Hoe groot is zo'n baby nou bij de geboorte, 30cm?
    Ik: Uuuuhhh mocht ik willen! Doe er nog maar een 20 cm bij!

15. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    Hier heb ik me ook over verwondert de eerste keer dat ik kolfde en er achter kwam dat er inderdaad meer dan 1 gaatje in zit :)

16. Lutty

Lutty Actief lid

26 okt 2012
    469
    0
    0
    Mijn vriend bij de eerste echo op 7 weken: "zit de baby nu links of rechts?"
    Ik kwam echt niet meer bij en mijn gekke Waalse gyn had er natuurlijk helemaal niets van begrepen, dus moest hij het nog eens in het Frans uitleggen ook :D

17. LaDebs

LaDebs Actief lid

6 jan 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Met 17 weken begon ik wat last van m'n heupen te krijgen. Toen ik uit bad wilde stappen had ik gewoon ff hulp nodig want had die kracht gewoon even niet. Manlief komt naar de badkamer, kijkt me aan en zegt dat ie het nummer van Lenie 't Hart even gaat zoeken. Voor de rest issie hartstikke lief ;))

18. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam

Is helemaal niet zo'n gekke vraag hoor.. Mijn zoontje heeft sinds het begin altijd aan de rechterkant gezeten van mijn baarmoeder.

19. Saar82

Saar82 Fanatiek lid

27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Idd, ons ukje heeft nu een duidelijke voorkeur voor de linkerkant! Daar vinden ze hem/haar altijd tijdens echo's en met het luisteren naar het hartje!

Dat van die tepels met meerdere gaatjes... Er gaat een wereld voor me open hier, dat wist ik ook niet... hihi!

20. DigiGee

DigiGee Niet meer actief

Mijn man is ook wel heel erg hoor.

Hij zei laatst in eens, "na het borstvoeden kun je je tieten lekker om je nek slaan om je warm te houden!" ...en bedankt. Hoop toch echt dat ik niet zúlke hangtieten krijg.

En hij had de film Curiosity, life before birth gezien, waarin de gang van sperma tot geboorte gevold wordt.

Zegt hij geschrokken "mijn god als dat kind er uit is flubberen je schaamlippen tot aan je knieën!! Komt dat nog wel goed?? Ik bedoel, voel je mij dan nog wel tijdens het vrijen?!"

Deel Deze Pagina