Wij hadden vrienden op bezoek. Zegt zij (getrouwd met een vrouw): 'Tot nu toe valt het allemaal wel mee...' Ja, zij heeft makkelijk praten! De eerste 12 weken zwangerschap van onze tweeling vielen mij helemaal niet mee! Haha!
mijn zoon laatst toen de baby schopte zegt die oh ze is dus stout, moeten we nu niet terug schoppen dan ? nee zeg ik zo begroet ze je zegt oh ja ok, roept die papa die in de slaapkamer bezig is met opruimen, papa komt ja wat is er (naam van zoon) geeft die papa een schop tegen ze been en zei hallo papa, papa keekt echt van en ik in een deuk, vraagt die waarom doe je dat, zeg zoonlief, zo begroet de baby mij ook papa van de week hadden we het dus over borsten, zegt ie maar worden ze naar de bevalling dan weer zoals eerder waren want ik vind zo ook wel prima ik had dus daarna over flesvoeding wat ik gewoon wil gaan geven. zegt ie mooi, dan krijgt (naam van baby) de fles en ik je tiet ik zei ja dag :x met stuwing zeker, vraagt die wat heeft dat er mee te maken, legde ik uit wat stuwing is, zegt toch beter dan komt er veel meer uit :x Vandaag mijn zoon met boodschappen doen, mama ? ik zeg ja lief ? dus over een paar weken komt de baby uit jou ? ik zeg ja dat klopt, zegt ie oh mooi want dan kan zij met mij voortaan mee lopen, en dan houd ik haar handje vast met oversteken ok mama ?
Ml kwam van de week ineens achter me staan voor de spiegel toen ik mijn buikje stond te bewonderen. Legde zijn handen om mijn borsten, begon ermee te schudden en zong tegelijk: "My milkshake brings all the boys to the yard, and they're like, it's better than yours..."
Mijn bonuskind van zes weet nog niet dat ik zwanger ben maar hoopt al 2 jaar op een broertje.... Staan we samen onder de douche... Weet je, uit jou borsten kunnen wel 4 kindjes drinken want ze zijn zoooo groot. Zou kunnen lieverd... Maar zit er ook melk in??? Nee lieverd... Maar waarom zijn se dan zooooo groot? Ja, dat weet ik ook niet... Voor moederdag kreeg ik een tekening van de zon, ik was de zon.... Maar wat zijn die blauwe rondjes dan? Ja je dikke borsten natuurlijk!!! Ahaaa
Ja gelukkig wel! Ik vond het ook echt heel lief, want normaal is mijn man niet zo "beschermend" of komt hij niet zo heel snel/makkelijk voor me op. (Hij is vrij verlegen zegmaar)
Gisteren lag ik op mijn zij op de bank tv te kijken en zei tegen manlief: wow hij trapt veel en hard he! Manlief kijkt naar me en zegt: ja logisch is echt vet zielig als jij op je zij ligt valt hij maar een kant dat is toch niet fijn voor hem? Uh ja schat...
Mijn vriend in de babyzaak Ik heb de rompertjes gevonden! Zwaaiend in de lucht met slabbetjes Ik moest lachen maar hij meende het echt
Ik kom al een tijdje niet goed meer bij mn bikinilijn. Na een aantal pogingen voor de spiegel epileren, op de tast scheren en meer mislukte experimenten, heb ik het besloten om het maar even zo te laten. Zegt mn man " geeft niks schat, heb je gewoon een jaren 80 hoekje"
Mijn lief zei, op een jaloerse manier, toen hij voor het eerst een positiebroek in handen had: Whow, jij hebt een all-you-can-eat-pants!
Hahaha die is goed! Hier was vl plannen aan het maken over het aanpakken van de babykamer. "Dan kan ik dat weekend wel gaan verven en dan kun jij me het weekend erna wel even helpen met alle kasten naar de andere kamer sjouwen, he?" Ehh.... je laat me nog geen eens boodschappen tillen En toen ik laatst wilde gaan babyshoppen had ik een lijstje gemaakt omdat ik zo vergeetachtig ben. Tussen de speentjes en doekjes stond ook: roze kabeldeken (een dekentje die geweven is in de kabelvorm, als jullie me snappen). Ik heb zo hard gelachen toen ik zijn gezicht zag! De arme schat dacht dat ik letterlijk een deken van kabels wilde gaan kopen om de baby in te leggen.
Hier was baby nogal druk toen we wilden gaan slapen, vandeweek. Dus ik zeg tegen ML, 'vraag je zoon eens of hij daar mee op wil houden'. Dus hij naar mijn buik en vraagt doodleuk of ... (naam) wil ophouden 'vrouwtje' te schoppen, dat vind ze niet fijn! Ik heb er maar niets van gezegd, maar de hond stond ook te kijken naast het bed!! Liefs,
Mijn eigen reactie: 'Ik wil dat je nu even echt je best doet om iets te voelen, want ik vind het wel eens tijd worden dat je wat voelt' Mijn vrouw 15 weken zwanger en ik word ongeduldig. Ze begon me uit te lachen
Mijn man kruipt 's morgens vroeg onder de dekens en ik mopper: Eh, nee schat. Heb ik nu echt geen zin in. Zegt hij:"Was ik niet van plan hoor. Even oefenen voor de bevalling." Waarna hij zijn hoofd tussen mijn knieen stopt en zegt: "Okee, baby, volg het geluid: Mie, mie, mie, mie...!! Hahaha!
Vl en ik liepen laatst in de C1000. Kreeg ik ineens een felle steek downunder, waardoor ik echt even een beetje in elkaar zakte.. Vl schrok en riep: Oh nee! Je vliezen?!
Gisteren naar een bijeenkomst geweest met uitleg van het ziekenhuis voor de bevalling. Hij zat al te gniffelen en te doen. Met het onderwerp poepen tijdens de bevalling kreeg hij de slappe lach en toen het over persweeën ging riep hij ineens luid: fire in the hole!!!!!! Echt waar, schaamde me dood. Grapjas... Al die andere aanstaande papa's zaten netjes te luisteren. Maar die van mij vond het allemaal super grappig!