leuke uitspraken van je partner

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eva33, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oktmom

oktmom Lid

3 feb 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet meer hoe we erop kwamen maar het kwam er op neer dan mijn man me serieus vroeg, krijgt hij in het ziekenhuis al een luier aan dan? Ik dacht thuis pas!

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Oktmom, ja want je neemt he baby naakt mee naar huis natuurlijk! ;)

3. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Hahaha! Ik lig dubbel hier!!:D Hier zie ik mijn vriend ook voor aan om te doen! :D

4. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Hahahahahahahaha!! :D

5. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Vl was vandaag bij mensen op bezoek. Het ging over lijnen etc en vroegen of ik dat wel eens deed. Zegt ie,....mijn vriendin eet alles wat los en vast zit en heeft een dikke buik!! Mensen waar hij op bezoek was keken hem een beetje vreemd aan. Waarop hij vertelde dat ik 20 wkn zwanger ben. Ze kwamen niet meer bij!

6. San99

San99 Actief lid

25 nov 2013
    182
    0
    16
    Grappig!!!

7. Mikarun

Mikarun Actief lid

27 jan 2014
    422
    77
    28
    Zwolle
    Geweldig topic dit!

Ik ben nog lang niet helemaal bij, maar ik wilde toch de eerste uitspraak van mijn vriend posten.

Gisteren hebben we onze eerste echo gehad, bleek dat we 7 weken zijn. De verloskundige maakte een nieuwe afspraak met ons voor een volgende afspraak met 10 weken ongeveer weer. Zegt vriend lief, moeten we dan 10 weken wachten? Is dat niet wat lang? :D

8. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Mijn lief ging net richting zijn werk. Gezien het al een paar weken rommelt en ik momenteel een blaas ter grote van een walnoot heb (ofzo), was ik wakker.

Hij: "Tot vanmiddag, liefie."
    Ik: "Werkze schat."
    Hij werpt een blik op mijn buik. "Niet stiekem de uk d'r uit doen zonder mij er bij he?"

9. Antje88

Antje88 Bekend lid

8 mei 2013
    859
    13
    18
    Haha nou hier net zo!

Ik stond een keer voor de spiegel naar mn kont te kijken die toch wel wat gegroeid is. Zegt ie ineens
    "Ach, je bent zwanger en je bent gezond, dus wat maakt het uit een iets vollere kont" dus ....kon er overigens wel erg om lachen!

10. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Van het weekend verveelde manlief zich een beetje omdat het weer in eerste instantie even tegenviel en hij wat klusjes voor buiten had bedacht:p
    Toen zei hij: "Schat, kan je niet gaan bevallen, dan hebben we tenminste wat te doen. ;)

11. Linana

Linana Niet meer actief

Oh god, dit had zo mijn vent kunnen zijn :D

Ik pis bijna in m'n broek door dit topic en dat gaat nogal makkelijk met al die grappige uitspraken icm een blaas ter grootte van een walnoot waar een 3,5 kg wegend kind op drukt

12. Query

Query Actief lid

17 sep 2013
    278
    0
    16
    Bij mijn ouders ging het over de thuisbevalling en over hoe ik het dan precies hebben wil. Zeg ik, het lijkt me wel wat om op een baarkruk te bevallen. VL: barkruk? Is dat niet iets te hoog? En hoe moet ze er dan uit komen? :p

13. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Geweldig topic dit!!

Van de week avondje in zh ivm harde buiken en verdenking premature contracties.
    Echo gehad en was 1e echo dat kleine met koppie naar beneden lag, dus ik zeg later blij zie je wel het kan dus wel en wrijf blij over mijn buik.
    Zegt ml heel serieus, maar hij moet weer gewoon rechtop hoor met koppie omhoog anders zakt toch al het bloed naar zijn hoofd en dat voelt echt niet lekker.....

14. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Bij de intake bij onze VK was mijn vriend mee. We kregen een hele vragenlijst op ons afgevuurd: of we weleens een soa hadden gehad, of ik eerder zwanger was geweest, of het een geplande zwangerschap is..
    Bij de vraag of ik alcohol nuttig, zei ik 'nee'. Waarop m'n vriend zei, zichtbaar geschrokken: 'ooh, ik wel!!'.. Gelukkig konden we er allemaal om lachen, waarop de VK zei: 'geniet jij er maar lekker van!'
    Hihi hij schaamt zich er wel voor achteraf, maar ik vond het wel grappig. Wist hij veel.. :D:D

15. Ipje

Ipje Lid

27 mei 2014
    64
    0
    0
    Bizar! Dit was precies het gesprek wat ik de vorige keer met mijn vent had, haha ik kwam niet meer bij, hij was ook echt verontwaardigd: een barkruk? Doe even normaal joh!

16. 'Hee schat, wist je dat je twee soorten melk maakt? Vind ik eigenlijk best wel knap! :$ Eerst maak je voormelk, daar zit geen vet in, maar vooral vitaminen en mineralen en dan na de toeschietreflex, maak je ook achtermelk. De eerste paar dagen is dat colostrum. Eigenlijk maak je dus DRIE verschillende soorten. Je levert gewoon standaard twee verschillende soorten en op het begin doe je er nog een derde bij! Oh en, hoe vaker je baby drinkt, hoe meer melk je maakt. Werkte dat in het echt maar zo; hoe vaker je melk uit de koelkast haalt, hoe meer er tevoorschijn komt!'

17. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Zohoo die heeft gestudeerd! Hahaha

Wij hadden tijdens het eten een heel gesprek. Ik weet natuurlijk hoe het zit met soorten pijnstilling maar mijn man was ervan overtuigd dat zodra je in het ziekenhuis aankwam voor de bevalling je meteen een buisje in je rug kreeg waar ze dan telkens van alles in konden doen aan pijnstilling.

En volhardend dat hij dan is he. Zucht. Ik uitgelegd maar nee hoor, hij had dat zo gehoord tijdens de info avond in het ziekenhuis... Ik niet maar hee misschien was hij op een andere bijeenkomst dan ik he.

Uiteindelijk de online folder van het ziekenhuis opgezocht over de poli verloskunde en pijnbestrijding. Je zag hem lezen en denken: shit, ze heeft gelijk! Hij ging heel stilletjes weer door eten want zeggen dat hij ernaast zat doet ie dan niet he ;)
    Geeft niks, ik heb gelijk mijn ' told you so' dansje naast de tafel gedaan. Ik heb weer eens gelijk. Heeeeeeeerlijk!

Mijn man deelde mee dat hij toch nog wel van me hield. Muahaha

18. Kiki x

Kiki x Lid

15 jun 2014
    50
    0
    0
    Ik zij tegen mijn man, schat ik ben vandaag 20 weekjea. Waarop hij zei geweldig schat! Binnen 2 weken is de bevalling, hoe wil je bevallen? ....GGRRRR

19. xxxilse85

xxxilse85 Actief lid

15 nov 2013
    222
    36
    28
    Vriend kuste voor het eerst mijn mini buikje... Daarna blies hij een paar tegen mijn buik. Dus vraag: ' wat doe je?' Hij: ' ooh even kijken of ie net als hond terug hapt'........ Dussssss

20. Lindsje1982

Lindsje1982 Actief lid

1 jan 2014
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een vrouwelijke collega van mijn vriend is ook zwanger en bijna net zover als ik ben. Kreeg ik vandaag een mailtje van hem dat de baby van zijn collega nu in stuik ligt.

Arme schat kan natuurlijk ook niet alle termen goed onthouden maar moest er wel even om gniffelen ;)

Deel Deze Pagina