leuke uitspraken van je partner

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eva33, 16 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ang88

Ang88 Actief lid

24 feb 2014
    182
    0
    16
    Ik werk als spoedeisende hulp verpleegkundige
    NULL
    Haha grappig topic.
    Ik vertelde laatst dat je dus ook onder water kunt bevallen.
    Baby krijgt dan gewoon nog zuurstof via de navelstreng dus zal niet verdrinken.
    Zegt ie: Ohh dus als jij gewoon dichtbij blijft staan kunnen we 'm ook in een aquarium houden :-D

Haha nou ik lag helemaal plat. Vond het goed bedacht :-D

2. Fizzy

Fizzy Bekend lid

24 jul 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Ons kindje heeft een favoriete plekje, nu al. Ze ligt continu in stuit en trapt ook regelmatig naar beneden.
    Dus ik zei tegen vl dat ik niet hoop dat dit haar favoriete plekje zal blijven tot het eind van de zwangerschap, omdat het dan misschien wel een keizersnede moet worden.
    Vriend: (nadat hij het boek van Kluun heeft gelezen) Dat is toch alleen maar mooi? Dan blijft het geboortekanaal tenminste in tact!

:)

3. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Mijn man helpt me even met scheren van onderen. Kijkt hij opeens heel geconcentreerd naar m'n doos. Hij valt helemaal stil. Dus ik (enigzins onzeker): 'Wat is er? Zit er een puistje ofzo?' Zegt tie verbaasd: 'Dat daar nou een baby uit kan heh!'
    (Alsof hij mijn onderkant nog nooit gezien had, haha!:D:D En of de baby er uit kan moet ook nog blijken :( )

4. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Gister bij een babywinkel had ik een mega lief bolero'tje in mijn handen. Zeg tegen mijn vriend wat vind je ervan?

Nou eerlijk gezegd schat. Het is mooi roze met een strikje maar heb je niet genoeg spuugdoekjes gekocht?

Dussss......

5. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Hihihihi!! Ja, mannen...

6. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Bij ons intake gesprek bij de VK vroeg de VK of we hulp hebben gehad. Zegt mijn man verontwaardigd: Nee hoor we hebben het helemaal zelf gedaan.
    De VK bedoelde natuurlijk hulp van het ziekenhuis, medische molen etc. haha

7. Haha! :D

Hier (overduidelijk aangekomen bij het stuk 'borstvoeding' in z'n Babymanagement voor Mannen-boek');

'Oh, kijk, hier zitten allemaal klieren die opzwellen.. Dus dáárom ben je zo vervelend. Snap je? Klieren?'

8. Olga89

Olga89 Lid

17 jun 2014
    9
    0
    0
    oh geniaal!!!
    Kan er smakelijk om lachen.

Mijn vriend: Als je op het einde van de zwangerschap aan het strand gaat liggen komt Greenpeace eraan om je terug in de zee te drukken (aangespoelde walvis)
    THNX Lieverd....

9. Candle26

Candle26 Niet meer actief

Op de echo was de baby aan het happen.. Vroeg mijn man doodserieus aan de gyn wat ie nou aan het eten was..

10. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Shaddixxx hou op over borstvoeding! Mijn vriend wist precies hoe en wat, had die op discovery gezien. Verschrikkelijk haha.

11. tiimaaa

tiimaaa Lid

3 dec 2012
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahahaha ben weer helemaal bij.

12. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

We gingen naar de verloskundige voor de eerste echo. De verloskundige riep mijn naam en ik liep naar binnen, in de veronderstelling dat mijn vriend me achter na liep. De verloskundige vroeg of ik maar alleen was, waarop ik antwoordde nee hoor mijn vriend is er ook. Maar meneer zat doodleuk te wachten in de wachtkamer. Dus ik zeg: kom je nog? Hij: oh ik wist niet dat ik ook naar binnen mocht...... Kerels!!!

13. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Toen ik mijn vriend de zwangerschapstesten liet zien, zei ie: "Zijn die testen niet gewoon stuk?"

Later op de dag komt ie uit de keuken gestapt en zegt ie bloedserieus: "Ik weet 1 ding zeker: alcohol is niet zaaddodend!" ( ik liep namelijk wel eens te zeuren dat alcohol niet goed voor zijn sperma kwaliteit is).

14. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Hahahahaha! ik lig dubbel!! :D:D

15. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Upje :D

Ik heb een favo pyjama shirtje die ik ooit van mijn moeder heb gehad. Logisch dat die nu te klein wordt. Liep ik van de week dus in met alleen mijn ondergoed eronder zegt mijn vriend... Je lijkt wel een bouwvakker zo met je kontje en een blote bolle buik onder je shirt vandaan.

Moest toch wel even gniffelen. Dussss hoe bevalt het met een bouwvakker in bed?

16. onzekereMama

onzekereMama Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.136
    551
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Mijn vriend zei gister dat t bijna lijkt of ik een skippibal in heb geslikt. En dat vond hij zelf nog al een compliment. Want hij zei ook dat ik van de achterkant gewoon nog mezelf was :p

17. Mijn man vindt het nu hilarisch om vragen te stellen, als de baby aan het schoppen is. Als ze op dat moment schopt, is dat uiteraard bevestigend en als het stil blijft, is ze het er niet mee eens ;)

Hij; Zit je mama weer te pesten?
    *stil*
    Hij; Vond je de komkommer niet lekker?
    *stil*
    Hij; Heb je liever pinda's, net als papa?
    *stil*
    Hij; Ze reageert niet..
    *stil*
    Ik; Haha, ze luistert nu al niet naar je!
    *POK*
    Hij; Naaah! Je moet wel een beetje lief voor je vader zijn hoor!
    *POK*
    Hij; See, daar is ze het wel mee eens :D

18. missnova

missnova Actief lid

16 sep 2012
    328
    0
    0
    Mijn man tegen de kraamhulp. Kan ik hem overdags ook in de bench laten slapen? (Bedoelde box)

19. Lisann

Lisann Actief lid

18 apr 2014
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer er iets te eten staat op tafel waarvan ik niets mag zegt hij zuchtend en steunend; Pff moet ik jouw portie ook nog opeten.. Jij hoort toch voor twee te eten, ik niet! ;)
    (en ik moet er maar tegenaan kijken hoe hij al dat lekkers wegwerkt)

Arme man, heeft het zo zwaar tijdens de zwangerschap :D

20. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Hihi ik kom er nu echt niet onderuit om deze te delen met jullie. Ik blijf hem geniaal vinden!!

We hadden 20 weken echo en de kleine is een beetje aan de kleine kant, dus dat moeten we in de gaten houden. Tijdens de echo werd alles natuurlijk aangewezen.. 'hier zie je het blaasje'. 'Hier zie je het maagje, mooi vol'.

Na de echo waren we over dat te klein zijn aan het praten en zegt hij opeens 'maar het maagje zat wel mooi vol'.

:D:D Dus hij dacht dat de kleine wel goed deed eten hahahhaaha.

Na een uitleg van waar de voeding vandaan kwam en dat in het maagje alleen maar vruchtwater zit vond hij het inderdaad niet meer zo logisch wat hij gezegd had haha.

Deel Deze Pagina