als je maar een ding weet ik blijf wel aan het hoofd einde hahahaha hij is bang dat die een ontplofte mol straks ziet met bloed en zo hahahah heb nogal een gevoelig mannentje dus die kan nog wel eens flauw vallen
manlief trekkend aan mijn tepel. . Ik verontwaardigd: joh en wat denk jij nou te doen? ooh Ik wou even kijken of er al melk uit kwam. . nee dus Hahaha
Ik moedigde m aan om tegen mn buik te praten. Zegtie 'kan beter door dat gat natuurlijk' met hoofdknik naar tuseen mn benen
Mijn vriend bracht me gister heel lief naar zwangerschapszwemmen. Toen we in de auto zaten zei hij opeens bloed serieus. Zullen ze daar wel genoeg sla hebben? Voor al die zeekoeien?
Hihihi ik heb er eindelijk ook twee We hadden het over het eventuele inbakeren van ons kindje straks. VL oh, inbakeren, dat is toch zo héél strak inpakken, das handig, kan je de baby rechtop tegen de muur zetten, dan neemt 'ie minder ruimte in Vervolgens hadden we het over hoe dat inbakeren zo'n beetje in zijn werk zou moeten gaan, zegt VL nou, ik weet wel zeker dat ik dat niet kan, ik krijg gekochte artikelen ook nooit terug in de originele verpakking... Dus ik zeg, HALLO ik heb liever niet dat je de baby weer gaat proberen terug te stoppen!
Hihi! Geweldig. De mijne laatst na een blik op mijn buik (ik draag erg laag en erg naar voren): "Jij draagt niet naar voren, jij draagt extern. Je hebt een buidel."
Tegenwoordig wordt ik Friesland Campina genoemd... En 's ochtends toen ik al uit bed was en voorover leunde om hem een kus te geven: Als je zo staat lijk je niet zwanger, alleen obese En bedankt!
Ja dat zegt ie van mij nu ook steeds...! En vanmorgen: ik heb 3 katten, en ontbijt met gekookte eitjes, dus eerst eitjes in de pan, katten eten geven. En toen was ik misselijk. Hij weet dat ik eigenlijk meteen wat moet eten om niet misselijk te zijn zegt ie: "en, heb je er wat van geleerd?" Nou ik kon m...*]%###* Oh en hij praat "down under" door het gaatje naar z'n zoon. Hij is er van overtuigd dat het een jongen is!
vanmorgen in de wachtkamer van de huisarts flauw gevallen. was nog nooit gebeurd en voor ons (en mn dochter, arme kind snapte er niks van ) een best nare ervaring. t laatste wat ik me kan herinneren was dat er een vrouw hysterisch heeft staan gillen: dat gaat niet goed hoor, dat gaat niet goed! help toch iemand! dat gaat niet goed!! zegt mn man: ja.. dat weet ze zelf geloof ik ook wel hoor.. ga maar zitten (tegen die vrouw en ook tegen mij) --> kaboem! toen gleed ik zo uit zn arm.. t vrouwtje was net zo overstuur als mn dochter, en mn man was zo geschrokken dat ie me had laten vallen, dat hij wel 10x sorry heeft gezegd
-net klaar met overgeven en hopend op een troostend woordje van ML- en dan krijg je dit: " ik denk wel dat dat went hoor! Eerst wat overgeven en dan naar het werk vertrekken. Dat went echt!" grrr
Mijn vriend had ik lat3n liggen toen in de nacht de weeën begonnen. toen ik echt pijn kreeg heb ik hem maar geprobeerd wakker te maken. ik vertelde hem dat de bevalling begonnen was en dat het zo'n zeer deed. zijn antwoord..... hij deed zijn deken omhoog voor mij en zei" kom maar lekker liggen dan" en viel weer in slaap
Vl: 'woahw, je krijgt nu echt een buik! Je buik is bijna net zo groot als je tieten....' Vl: Zo je kont wordt ook steeds dikker zeg! 'Uuhmm bedankt, er is een verschil tussen zwanger en dik he?' Vl: ' je kont is toch niet zwanger?'